- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
wat een pestkoppen!
moet je morgen maar dubbel zo hard je best doen en evt. 4 oefeningen voor je biceps![]()
Pff, als je geluk hebt doe ik 4 sets..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een pestkoppen!
moet je morgen maar dubbel zo hard je best doen en evt. 4 oefeningen voor je biceps![]()

haha epic joke

Beest :')
Damn je DL is nu ook al hoger dan de mijneHet enige waar ik je nog op own is de bench :'(
Maarjah je bent nu ook een Strongman xD

k*t gym dat ie dicht is![]()
is gewoon een klote tijd dit van het jaar

ik doelde op mijn grap, want die was echt hilarisch.
ik doelde op mijn grap, want die was echt hilarisch.

als je echt voor strongman wil gaan zou ik je schema hier toch aan aanpassen hoor...
3 gymtrainingen + 1 eventdag
maandag: lichte boxsquat op snelheid (Dynamic effort) + oly/frontsquats op reps + wat speedlift/oly lift werk + eventueel wat assistance
Alsin Deadlifts?
dinsdag of woensdag: Max effort OH + close grip/incline bench + achterkant schouders + triceps
Neckpress bijvoorbeeld?
CGBP is toch ook triceps? Dan zou Incline + CGBP beter zijn denk ik
donderdag: ME squat + DL + goodmornings, geen assistance om uitgerust te zijn voor zaterdag
Dit stel ik even uit tot me techniek op orde is.
Volume, intensiteit en gewicht bepaal ik dan zelf toch?
Is dat nog handig om te doen na Squat en DL? En ik prefereer wat Platform DL om me DL lift off te verbeteren.
zaterdag: events
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
die was toch mislukt, een 92 boom is hem wel al gelukt

speedlift = deadlifts op 45-55% + bands/chains of 60-70% met alleen plates
achterkant schouders zou ik eerder rear shoulder raises doen oid.
ME squat kan je ook opwerken, begint op "gemakkelijk" 3*3 en gaat elke week 5-10kg hoger en uiteindelijk werk je op naar een 1RM of 3RM