AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 - AbFab's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet t MissH, maar zat thuis te studeren en was de hele dag nog niet buiten geweest. Ga ik me zo ellendig van voelen. Heb ook een hond nodig ;)

Nu maar weer even rust tot t beter voelt.

Morgen rug+borst en dan vrijdag schouders+armen, even andere indeling want zaterdag al weer een fijn festivalletje. Kan dat of dan liever schouders en borst (+triceps) op dezelfde dag?

Ik weet t MissH, maar zat thuis te studeren en was de hele dag nog niet buiten geweest. Ga ik me zo ellendig van voelen. Heb ook een hond nodig ;)

Nu maar weer even rust tot t beter voelt.

Morgen rug+borst en dan vrijdag schouders+armen, even andere indeling want zaterdag al weer een fijn festivalletje. Kan dat of dan liever schouders en borst (+triceps) op dezelfde dag?

De trainingen zien er goed uit!

Ik ben met MissH eens, geen goede combi..maar snap dat je aandrang had om naar buiten te gaan. Ik ben momenteel bezig met schrijven van scriptie, dus weet hoe het voelt om de hele dag binnen te zitten!

Succes met je trainingen dit weekend!

Toch rug+borst geworden, best lekkere combi.

Deadlift
1 * 10 * 40
1 * 08 * 50
1 * 05 * 60 houding waardeloos
2 * 08 * 50

Bor
1 * 10 * 20
1 * 08 * 25
2 * 08 * 27.5
Toen kramp, wel lekker :D

Benchpress
1 * 10 * 20
3 * 08 * 30
Eindelijk ging t makkelijk.

Inclined flyes
1 * 10 * 6
3 * 08 * 8

Cardio
25 minuten fietsen, 165kcal

no pullups = no win abfabber!

:o :o :o Betrapt...

Had ik die eigenlijk eerst moeten doen, was nu toch niets van terecht gekomen.

Laatst bewerkt:
mmmm bij mij gaan ze juist altijd verrassend licht na squats of deadlifts... zal wel iets te maken hebben met het feit dat je eerst tegen veel zwaardere gewichten aan het vechten bent. je zou ze voor de grap eens moeten supersetten met squats... heerlijke combinatie is dat :heart:

mmmm bij mij gaan ze juist altijd verrassend licht na squats of deadlifts... zal wel iets te maken hebben met het feit dat je eerst tegen veel zwaardere gewichten aan het vechten bent. je zou ze voor de grap eens moeten supersetten met squats... heerlijke combinatie is dat :heart:

True story homie!

Dan deadlift ik nog niet zwaar genoeg ws ;)

Als je ze maar vaak genoeg doet, worden ze lichter..tenminste..in de meeste gevallen wel:)
Ik ben er nog op aan t wachten:p
En een hondje helpt idd erg goed tegen binnen zitten hoor..ik moet wel naar buiten..helaas ook in de regen maar ok..
Kan mij ook wel voorstellen als je idd de hele dag binnen hebt gezeten dat t gaat kriebelen maar toch..;)

Laatst bewerkt:
Goed bezig, jammer van de DL. misschien een 55 kilo de volgende keer.
Hoe voer je de press uit?

Eh, gewoon :o
Ik ken maar een uitvoering, dus wat zijn de opties?

Deadliften gaat vast weer beter als die spierpijn in mn hams weg is. Normaal zitten er ook meer dagen tussen benen en rug. Ga volgende keer dus voor wat nette setjes 60.

Maar voel m nu ook prima hoor. Mij maakt t gewicht niet zo uit, gewoon zo zwaar mogelijk en soms wat progressie.

Maar is het db of de bank.
Is het de bank? is het dan het totale gewicht?

Benchpress = bankdrukken he. Gewoon met een olympische stang.
Dus dan 20 kg stang en 5 kg aan beide kanten. Waarom deze vraag?
30 kg DB press red ik nog even niet. ;)

Vandaag gigantische spierpijn in m'n traps en onderrug, schouderoefeningen lukten dus niet echt.

Overhead press
1 x 10 x 15

1 arm seated DB shoulder press
6 x 08 x 09

DB side raises
4 x 08 x 4

Bench dips (voeten op bench)
1 x 10 x bw
2 x 08 x 10

Skullcrushers ss CGBP (EZ-bar)
4 x 6+8 x 15

EZ-bar curls
4 x 08 x 15

DB hammer curls (alternating)
1 x 20 x 5
2 x 16 x 6

Hanging knee raises
3 x 10 x bw
Sommige met gestrekte benen.

Cardio
25 minuten crosstrainer, 3.6 km, 240 kcal.

Goed bezig, mooi die hanging knee raises.

Mijn gevoel is dat je namelijk wel hoger kan bij de benchpress:o
Vandaar de vraag, sorry

Weet wel zeker van niet.
Lukte nu voor het eerst pas 3 x 8 volgensmij. Dus volgende keer met minder reps 35 proberen.
Vond dat zelf al best wat eigenlijk. Alleen op DBB zijn de andere vrouwen veel sterker. ;)

Hanging knee raises zijn weer wel een beetje laf, maar heb daar de motivatie niet zo voor. :o

Weet wel zeker van niet.
Lukte nu voor het eerst pas 3 x 8 volgensmij. Dus volgende keer met minder reps 35 proberen.
Vond dat zelf al best wat eigenlijk. Alleen op DBB zijn de andere vrouwen veel sterker. ;)

Hanging knee raises zijn weer wel een beetje laf, maar heb daar de motivatie niet zo voor. :o

Dat gaan we zien of iedereen sterker is. Ik had echt lage gewichten bij de mb en f....g super veel spierpijn.
nieuwe oefs zijn altijd laag;)

Squat
1 * 10 * 20
2 * 08 * 30
2 * 08 * 40
2 * 08 * 50
2 * 08 * 60
Steeds een set wijde en een set smalle stand.

Front squat
4 * 08 * 30
Ook afwisselend wijd en smal.

SLDL
1 * 08 * 30
3 * 08 * 40

Calve presses
1 * 20 * 80
1 * 20 * 90
1 * 20 * 100

Wat een hitte zeg. En had al zo'n moeie benen van de hele dag dansen op weer een heerlijk festival. Weekend nog een beetje verlengd en gelijk door naar het strand gegaan, lekker!

Nog steeds 61kg trouwens. Misschien de kcal doordeweeks naar beneden bijstellen om de klappen in t weekend op te vangen.
Ziet er al wel weer wat strakker uit. Maar wil voor t einde van de contest nog minstens 2kg vet kwijt.

Netjes die benentraining met dit weer! En nog ff hard knallen dan lukken die 2kg vet wel!

Hehe, was gelukkig nog vanochtend. Maar stond aardig te dampen :)

Wil dat vet ook op de goede plek eraf, merk dat mn billen dunner worden en mn heupen nog niet, grrrr.

Terug
Naar boven