MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 - AbFab's log

Nette beentraining, als ik die squats doe ga ik echt dood..die heb ik al zo lang niet gedaan..ik durf bijna niet meer:)
Lekker hé t weer:p

Goed getraint meid - wat je bodyweight betreft niet altijd focussen op de kg's hoewel iedereen dat doet geeft de spiegel nog het meest realistisch beeld vind ik.
Doe je ook wel eens (walking) lunges trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Spiegel is alleen zo subjectief. Maar ja, kgs zijn ook niet echt duidelijk als je niet weet waaruit t bestaat.

Doe meestal walking bb lunges, maar had ik nu geen tijd en energie voor. ;)

Nice hoor chick, die squats van je!

Wil dat vet ook op de goede plek eraf, merk dat mn billen dunner worden en mn heupen nog niet, grrrr.

hoe vaak squat je in de week? als het 1 keer is zou je kunnen overwegen om 2-3 dagen na die dag een medium/lichte squatsessie toe te voegen... maakt niet uit welke dag het dan is, rug, borst whatever.... op die dag doe je bijvoorbeeld 3-5x5 met een gewicht waarmee je normaal 8 reps kan, helemaal aan het begin van je training.

sowieso als je je glutes meer aan wil spreken zou ik die setjes front squat die je nu hebt gedaan omwisselen voor extra volume op je backsquat.

more squats = more ass!

oh ja... cable pullthroughs waarbij je echt focussed op je glutes aanspannen aan het einde van de beweging is nog een leuke afmaker ;)

Starter20, fijne tips, maar daar krijg ik natuurlijk geen vet mee op mn billen.

Denk dat glutes wel prima groeien momenteel.

Verder misschien gewoon geduld hebben, hoor wel van meer vrouwen dat heupvet t lastigst is.

wel muscle, die maakt ze rond.... das een grande pluspunt bij vrouwen! :D

geduld hebben is altijd belangrijk trouwens... maar wel verdomde lastig

Laatst bewerkt:
Snap best wat je bedoelt, maar dat is een heel andere vorm!
Spieren zitten vooral aan de bovenkant, daar krijg ik iig geen ronde volle billen van.

Maar laat maar.
Bij m'n foto's staat sowieso steeds als commentaar dat ik geen billen heb, wat irl toch heel anders lijkt. Zal op DBB wel gewoon ander ideaal zijn.

Ga in ieder geval niet speciaal daar op richten. Wil minstens net zo graag de rest van m'n benen gespierder.

Mascha tieken billen +1

Laatst bewerkt:
Mascha heeft inderdaad goede billen!

Niet veel vrouwen hoor bij een laag vetpercentage.

allright!

Super squats:):)

Benchpress
1 x 10 x 20
2 x 08 x 30
1 x 04 x 35 + 1 x 06 x 30
Lukt toch echt niet hoor stuiter.
Zijn net halve reps. :(

Inclined DB press met draai boven
4 x 08 x 10

Cable flyes
4 x 10 x 6.25

Cable pushdown
1 x 10 x 11.25
3 x 08 x 13.75

CGBP
4 x 08 x 20

Cardio
Loopband, 12% helling, 30 min, 2.65 km, 275 kcal.

Daarna erachter gekomen dat het OV staakt. Niets gezien op nieuws vanmorgen. :mad:

Starter20, fijne tips, maar daar krijg ik natuurlijk geen vet mee op mn billen.

Wíl je dan juist vet op je kont aankomen?

Snap best wat je bedoelt, maar dat is een heel andere vorm!
Spieren zitten vooral aan de bovenkant, daar krijg ik iig geen ronde volle billen van.

Als je hiermee bedoelt dat je denkt dat je van kt (squat en deadlift variaties, lunges, etc, etc) geen volle, ronde kont krijgt, then you’re wrong.
Wat bedoel je met ‘Spieren zitten vooral aan de bovenkant’?

Gewoon geduld hebben en hard trainen, en dan komen die ronde billen er echt wel hoor :)

Niet veel vrouwen hoor bij een laag vetpercentage.

Wel degenen die hun ass goed trainen.

(Daar bedoel ik uiteraard niet mee dat die vrouwen dus ook allemaal een ass hebben zoals Masha, want die is genetically :bow2:)

Kon het niet laten :o

Haha, toch bedankt hoor Cynthia.

Heb eigenlijk zelf geen problemen met mn billen, baalde alleen dat daar vet sneller weggaat als bij mn heupen.

Spieren/glutes groeien wel maar op een andere plek als waar het vet weggaat. Die ronding aan de onderkant verdwijnt dus. :(
Zal vast wel bijtrekken en blijf dus ook flink doorsquatten. Maar vind het niet nodig me speciaal daar op te richten eigenlijk.

• Like
Waarderingen: KEUN
Ik ben toch heel trots op je:D:D:D

Vandaag eindelijk weer eens hardlopen. 30 min, 4.2 km, 305kcal. Nog wel erg kortademig, dus ook stukjes gewandeld.

Voeding iets naar beneden bijgesteld. Geen tartaar en noten meer en maar 1 glas melk.

Vandaag bijvoorbeeld.

Brood met 2 eieren en paardenrookvlees
Fruitsap
Pasta (50g)met spinazie en tonijn(100g)
Stuk kalkoen (100g)
Blik ananas
BCAAs (5g) voor cardio
Couscous (100g) met tomaten en zalm(125g) en glas hv melk.
Magere yoghurt (150ml) met casseine(30g)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven