AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Lekkere training; je hebt flinke beenpower.:)
 
2mr8z9s.gif
 
Die rare vogel kan wel kloppen bij jullie daar: -14 heb ik gehoord! *BBBRRR...!!!!*

Nette training!
Prettig weekend alvast.
 
Legpowerrrrrr! Heel mooie training!
En inderdaad fijn weekend (bij gebrek aan lief/ mooi/ schattig plaatje)
 
mooie weekafsluiter !

goed weekend !


Lekkere training; je hebt flinke beenpower.:)


Die rare vogel kan wel kloppen bij jullie daar: -14 heb ik gehoord! *BBBRRR...!!!!*

Nette training!
Prettig weekend alvast.

Legpowerrrrrr! Heel mooie training!
En inderdaad fijn weekend (bij gebrek aan lief/ mooi/ schattig plaatje)

Thnx ;)

Het is hier en bij jullie vast ook wel f#cking koud door die akelige wind bah! Wilde vandaag nog even gaan schaatsen met de meiden maar het is echt binnen blijf weer met de haard aan. Denk dat ik de boom maar even ga aftuigen :o Ach hij stond ook niet in de weg en het was nog zo gezellig.

See you ;)
 
Ja het is hier zeker ook koud, nou waren wij toch al niet van plan om naar buiten te gaan want die kleine jongen van ons heeft de waterpokken..zo sneu..maar goed, nice weekend..
ps volgens mij word t morgen nog kouderrrr:(
 
Sterke training weer Linke ;) pff heb nogsteeds die deadlift niet kunnen waarmaken omdat ik niet hebt getraind..maandag probeer ik het.
 
Sterke training weer Linke ;) pff heb nogsteeds die deadlift niet kunnen waarmaken omdat ik niet hebt getraind..maandag probeer ik het.
;)
Lekker van je weekend genieten Len en maandag weer lekker knallen :)
 
Goed nieuws voor jou (vond er zelf niets aan): met een dikke fail op m'n DL bij 80kg en een lelijke techniek (en straps vergeten!) ben ik nog niet hoger gekomen. Zal ik komende week die 100kg dan maar proberen?
Training van vanochtend moet ik nog posten...
 
Goed nieuws voor jou (vond er zelf niets aan): met een dikke fail op m'n DL bij 80kg en een lelijke techniek (en straps vergeten!) ben ik nog niet hoger gekomen. Zal ik komende week die 100kg dan maar proberen?
Training van vanochtend moet ik nog posten...

Sjit joh jammer van die fail, komende week die 100 maar pakken meid ;)
Zal je training ff opzoeken als die er al staat.
 
Goed nieuws voor jou (vond er zelf niets aan): met een dikke fail op m'n DL bij 80kg en een lelijke techniek (en straps vergeten!) ben ik nog niet hoger gekomen. Zal ik komende week die 100kg dan maar proberen?
Training van vanochtend moet ik nog posten...

Werk eerst maar aan je techniek zou ik zeggen.
 
Goed nieuws voor jou (vond er zelf niets aan): met een dikke fail op m'n DL bij 80kg en een lelijke techniek (en straps vergeten!) ben ik nog niet hoger gekomen. Zal ik komende week die 100kg dan maar proberen?
Training van vanochtend moet ik nog posten...

Straps bij 80 kg ???
 
als je je vrouwenhandjes had willen houden had je niet met deze sport moeten beginnen :rolleyes:
 
als je je vrouwenhandjes had willen houden had je niet met deze sport moeten beginnen :rolleyes:

Haha, ouwe rellert :D
Mijn handen zijn incapabel tot het aanmaken van eelt, dus ik gebruik ook wel eens handschoentjes, lekker pussy he :P
 
Straps bij 80 kg ???

als je je vrouwenhandjes had willen houden had je niet met deze sport moeten beginnen :rolleyes:

Haha ach ja ieder zijn ding he maar idd mijn handen zijn ook niet meer zo zacht, handschoentjes of straps heb ik niet eens. Hoewel ik er wel eens aan gedacht heb ze te kopen. Volgens mij maakt dat sommige dingen wel ietsje pietsje gemakkelijker als het zwaarder gaat worden.;)
 
Straps bij 80 kg ???

Haha ach ja ieder zijn ding he maar idd mijn handen zijn ook niet meer zo zacht, handschoentjes of straps heb ik niet eens. Hoewel ik er wel eens aan gedacht heb ze te kopen. Volgens mij maakt dat sommige dingen wel ietsje pietsje gemakkelijker als het zwaarder gaat worden.;)

Straps gebruik je omdat je grip ontoereikend is (niet om je poezelige handjes te sparen :)).
Maar als je vanaf een DL/rackpull van 70 kg al straps nodig hebt, wordt het wellicht tijd om je grip te verbeteren, vandaar dat ik het zei.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven