MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Iedereen heeft zijn/haar mildere en hardere kanten, maar als ik naar jouw trainingen kijk, ben je toch wel keihard bezig! :p

Ik begrijp nog steeds niet die gewichten met die abductor/adductor: alleen als ik er al aan denk, scheuren mijn beenspieren spontaan ... :D
 
Iedereen heeft zijn/haar mildere en hardere kanten, maar als ik naar jouw trainingen kijk, ben je toch wel keihard bezig! :p

Ik begrijp nog steeds niet die gewichten met die abductor/adductor: alleen als ik er al aan denk, scheuren mijn beenspieren spontaan ... :D

Haha valt wel mee joh.. ik doe ze ook vaak even in mijn pauzes als ik armen schouders of what ever doe. Of als ik even moeten wachten op iets. Je kan er lekker relax bij zitten en dan gaat ie steeds gemakkelijker.;)
Oefening baart kunst zeg maar. Ik zie er ook bijna nooit mannen op zitten :rolleyes:
 
Oh jah heb trouwens een hometrainer gekocht zodat ik elke avond een uurtje kan fietsen.
Ik doe te weinig aan cardio in de gym en hoop het hier een beetje mee te compenseren :P
Nu nog trouw gaan fietsen natuurlijk maar ik zet hem voorlopig in de woonkamer neer zodat ik er niet om heen kan :D
 
Laatst bewerkt:
Oh jah heb trouwens een hometrainer gekocht zodat ik elke avond een uurtje kan fietsen.
Ik doe te weinig aan cardio in de gym en hoop het hier een beetje mee te compenseren :P
Nu nog trouw gaan fietsen natuurlijk maar ik zet hem voorlopig in de woonkamer neer zodat ik er niet om heen kan :D

Zozo.. jij hebt grote plannen :D
 
Hometrainers for the win! :thumb:
..nou tijd om een soap te gaan volgen, en met jezelf af te spreken dat je die soap NOOIT op de bank zittend gaat kijken ;)
 
Goed bezig Greetje! :bow:
 
Lekker hardcore thuis een hometrainer :thumbs:

Veel beter ook dan met dit weer op de fiets stappen.. veel te koud. En daarbij kun je op je hometrainer lekker Nederland in beweging kijken tijdens je ochtend cardio :banana:
 
Zozo.. jij hebt grote plannen :D
ech wel haha :D greetje wil niet chubby de zomer in gaan :p

Hometrainers for the win! :thumb:
..nou tijd om een soap te gaan volgen, en met jezelf af te spreken dat je die soap NOOIT op de bank zittend gaat kijken ;)
ja gtst en ASWT neem ik altijd op :o samen iets meer dan een uur :D


Goed bezig Greetje! :bow:
;)

Lekker hardcore thuis een hometrainer :thumbs:

Veel beter ook dan met dit weer op de fiets stappen.. veel te koud. En daarbij kun je op je hometrainer lekker Nederland in beweging kijken tijdens je ochtend cardio :banana:
Idd ja ochtend cardio daar had ik nog niet eens aan gedacht :p
goh wat zal ik een vet gaan verbranden haha :)
 
Ben het volledig eens met Sigi, jij kunt iemand in de houdgreep houden met die benen van je :D


Nu net als Robke lekker filmpje kijken tijdens de cardio!
 
Voor langdurige cardio raad ik scarface aan :D ben je 3 uur zoet.

Maarre vind je het in de zomer niet lekkerder om vroeg te gaan joggen ipv zo binnen te zitten.
 
Ben het volledig eens met Sigi, jij kunt iemand in de houdgreep houden met die benen van je :D


Nu net als Robke lekker filmpje kijken tijdens de cardio!

haha zal het een x proberen :)
ik ga echt wel voor de buis op de fiets :thumbs:

Voor langdurige cardio raad ik scarface aan :D ben je 3 uur zoet.

Maarre vind je het in de zomer niet lekkerder om vroeg te gaan joggen ipv zo binnen te zitten.

scarface = vette film jah :D
Buiten oggen is idd lekkerder in de zomer maar half 7 zit ik al in de auto en ik zie mij voor die tijd niet het park ingaan :)
Ik ken mijzelf dat gaat niks worden voor het werk aan. smiddags is een ander verhaal ;)
 
Ja voor de buis cardio is wel wat relaxter jah.. als ik ga spinnen zit ik helemaal in t donker in t hok met mijn mp3 op mijn kop..helaas geen tv tot mijn beschikking helaas.. maar zet m op Greetje, goeie training weer by the way..maar die DL moet zwaarder hé;)
 
  • Like
Waarderingen: kaza
Ja voor de buis cardio is wel wat relaxter jah.. als ik ga spinnen zit ik helemaal in t donker in t hok met mijn mp3 op mijn kop..helaas geen tv tot mijn beschikking helaas.. maar zet m op Greetje, goeie training weer by the way..maar die DL moet zwaarder hé;)

Zwaarder zou wel lukken, kan er zo 30 kilo bij op smijten maar ik wil dat de uitvoering netjes blijft tot de laatste rep dus doe ik het rustig aan met de kilo's ;) Wat dat aangaat ben ik een akelige perfectionist. Ik zie het heel vaak bij de dumbbells bijv, vreselijk als je ziet hoe mensen daar soms hun oefeningen verklote omdat ze zonodig een paar kilo meer willen pakken dan hun buurman :D Ik heb geen zin in blessures maar ook geen haast.
 
  • Like
Waarderingen: kaza
wauw kijk de voorspellingen voor leeuwarden eens :D
weeronline zit er een beetje naast.......jammer genoeg :(

leeuwarden.JPG
 
wauw kijk de voorspellingen voor leeuwarden eens :D
weeronline zit er een beetje naast.......jammer genoeg :(
Als deze voorspellingen kloppen dan bivakeer ik het hele weekend in jouw achtertuin! :D

...blijf nog wel even wachten op de lente denk ik...
 
Als deze voorspellingen kloppen dan bivakeer ik het hele weekend in jouw achtertuin! :D

...blijf nog wel even wachten op de lente denk ik...

haha idd gezellie dan slinger ik de bbq aan :P
 
Zwaarder zou wel lukken, kan er zo 30 kilo bij op smijten maar ik wil dat de uitvoering netjes blijft tot de laatste rep dus doe ik het rustig aan met de kilo's ;) Wat dat aangaat ben ik een akelige perfectionist. Ik zie het heel vaak bij de dumbbells bijv, vreselijk als je ziet hoe mensen daar soms hun oefeningen verklote omdat ze zonodig een paar kilo meer willen pakken dan hun buurman :D Ik heb geen zin in blessures maar ook geen haast.

Ja je hebt ook helemaal gelijk, ik zat je maar een beetje te pesten hé:D
 
hey LG,

Nice een hometrainer thuis!
Als je puur een cardio dagje wilt doen hoef je niet helemaal naar de gym (wat ik wel moet).
Maja ik heb dan ook geen plek in huis voor een hometrainer... cest la vie ;)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven