Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die dipjes zijn ons allemaal wel bekend..*helaas*
Fijn te lezen dat je er weer uit bent!
Mooie avatar

Gelukkig ben je uit je dipje.
De resultaten zullen er wel komen.![]()
Heel veel succes!
. Gisteren zat ik op een totaal van 2083kcal. Ik moet met mijn avondeten wel goed oppassen, dat ik niet teveel neem. Het eten gaat prima, voor vanavond kan ik nog 500kcal uitzoeken, nouja kwark gaat er nog af en een beetje diksap.
. Vandaag even een rustdag en morgen ga ik bovenlichaam trainen en vrijdag de benen.

Je hebt er gekken rondlopen
. Vanavond de beentjes trainen.Kijk dat ziet er weer goed uit
Had de dame cup 0 dan![]()
Training van vanavond
Bb reverse lunge
12 x 25
8 x 30
8 x 30
8 x 30
. Met bb vind ik het ook prettiger gaan. En vandaag ook weer lekker spierpijn in mijn hammetjes en billetjes
Zijn die reverse lunges nou veel zwaarder dan gewone lunges? Of zijn ze voor andere spiergroepen? Ik zal ze binnenkort eens proberen..
Dus je sport 2x per dag? Bevalt dat?
Succes nog even!!
Ik vind ze eigenlijks lekkerder dan de gewone lunges, maar je traint dezelfde spiergroepen. Ik start de dag met een half uurtje pilates en dat vind ik wel lekker. Vooral de buik krijgt behoorlijk wat aandacht.Het is me eindelijk es gelukt om de tricep kickback met 5kg te doen.
Je bent deze week weer heel goed bezigschouderklopje
Goedzooo!! Altijd fijn om pr's te zetten!! Op naar de 6kg!

Het gaat lekker deze week. Met het eten gaat ook heel goed, moet alleen af en toe uit kijken dat ik met avondeten niet teveel op schep.
Ik vond de 4kg altijd zo zwaar en moeilijk, maar gisteren ging dat heerlijk. Volgende keer een poging wagen met de 6kg
Vandaag een rustdag![]()
Ik vind je shoulder presses en je flyes ook sterk! Je gaat lekker!Ik vind je shoulder presses en je flyes ook sterk!
![]()