Dat je concentrisch/excentrische beweging maakt en niet zoals bij RDL isometrisch.Rug bollen zou ik sowieso niet doen, wat is daar het nut van, behalve grotere ROM?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je concentrisch/excentrische beweging maakt en niet zoals bij RDL isometrisch.Rug bollen zou ik sowieso niet doen, wat is daar het nut van, behalve grotere ROM?

Bij deze variant schijnen ook meeste blessures te ontstaan.Sommigen vinden een SLDL pas een SLDL als je op een verhoging staat en de halter tot boven(op) de voeten laat komen.
Ik ben voorstander van een zo zwaar mogelijk gewicht met minimale kans op blessures.Dan zul je de rug wel moeten bollen, en dan schijnt het gevaar wel mee te vallen als je een goed bruikbaar (lees: niet te zwaar!) gewicht gebruikt, en zoals gezegd het gewicht dicht bij het lichaam houd.
Valt wel mee John. Ouwe bencher.

. En dat zal ik vrijdag wel gaan ervaren
Je hebt het begrepen.Hoe dan ook, het gaat erom dat oefening prettig voelt.
. Bedankt miss H 
ben blij dat je m lekker vondik vind t ook echt heerlijke oef! Brand goed..Haha jij hebt t alweer gehad vandaag..
. Vooral breed is ie lekker
. Morgen even een rustdag en dan weer lekker knallen met de schouders. Ik begin de schouders ook steeds leuker te vinden 
Vooral als je resultaten gaat zien word t leuker hé
. Ik zie dat vooral bij mijn armen en schouder. Vandaag even geen sport, want ik ben enorm verkouden
Succes met de verkoudheid..lekker vervelend als je wel zin hebt om te sporten maar t lijf werkt niet mee![]()
. Vandaag is mijn eetlust ook niet optimaal, alles smaakt naar niks, want ik ruik niks
.