XXL Nutrition

Miss H Beachproof log

Bezoekers in dit topic

Plannen iets gewijzigd en ook tips gevraagd:rolleyes:

Schouders:

Power cleanen:
5x8 17kg

Db shoulder press:
8x12kg
8x12kg
8x12kg
6x14kg
5x14kg

bent over side raises
8x6kg
8x7kg
8x7kg
8x8kg
7x8kg gestrekte armen, dus gewoon netjes:cool:

side lateral machine:
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg
7x30kg

Shrugs in de smith
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
6x100k..hij ging toch maar weer mooi!:cool:

Standing calve raise machine:
5x15x35kg gewoon heel langzaam en correcte uitvoering en branden was verzekerd:fire:

leg press (kuiten)
3x15 met 61kg en toen vond ik het welletjes..

Okee nu een vraag:

mijn benen daar zit massa op maar er blijft ook vet op zitten..ik wil ze nu eigenlijk slanker maken ipv er nog meer massa op te krijgen.
Nu beter meer hh maken en lichter gewicht tijdens benendag? Lees: 20 tot 25hh?? Of een tijdje geen benen doen of als het benen dag is alleen cardio??

Verder voelt t goed, ik laat straks mijn % even meten..
 
Hm, dat met je benen had je vorig jaar ook toch? En toen ging je dropsets doen, of niet? (weet 't niet meer zo goed) Hielp dat niet?
 
Hm, dat met je benen had je vorig jaar ook toch? En toen ging je dropsets doen, of niet? (weet 't niet meer zo goed) Hielp dat niet?

Ja klopt, wat een geheugen zeg:D
Ja heb ik best een aantal weken gedaan maar bracht mij geen verschil..:(
Alles groeit en er komt massa bij en word droger maar die benen is echt mijn problem area:(
Accepteren staat niet in mijn woordenboek..:cool:
 
Over het algemeen, is het natuurlijk een kwestie van vet percentage omlaag werken, maar, bijv de mensen die sibil begeleid zoals een roelly doen veel supersets en dergelijke en wat meer volume en herhalingen, voor goede definitie van elk been spiertje, dus denk dat het wel kan.
 
heyyyyy succes!!!!!!!!!!! :)
 
Over het algemeen, is het natuurlijk een kwestie van vet percentage omlaag werken, maar, bijv de mensen die sibil begeleid zoals een roelly doen veel supersets en dergelijke en wat meer volume en herhalingen, voor goede definitie van elk been spiertje, dus denk dat het wel kan.

Ja ik weet dat er ook wel veel aan % te wijten is maar dan nog..vind ik mijn benen niet zoals ik ze wil..
Ik wil massa maar ik wil het wel goed zien, zonder overtollige rotzooi:)
Toen in voorbereiding heb ik ook veel cardio moeten doen maar om nu te zeggen van : wauw..?? nope
Dus vandaar het miss over een heel andere boeg te gooien...maar ja welke dus..???
 
Nog een vraagje: als ik op mijn nokia n8 zit kan ik niet op dit forum posten dan geeft ie aan te weinig tekens???
Maar dat is niet t geval..hoe kan dat nou want op andere fora kan ik wel gewoon posten..
weet iemand miss waar aan dat kan liggrn??
 
:banana:Successssssss:banana:
 
Nog een vraagje: als ik op mijn nokia n8 zit kan ik niet op dit forum posten dan geeft ie aan te weinig tekens???
Maar dat is niet t geval..hoe kan dat nou want op andere fora kan ik wel gewoon posten..
weet iemand miss waar aan dat kan liggrn??

Misschien geschiedenis en geheugen van sites even verwijderen ;)
 
Plaatselijke vetverbranding wordt toch vaak als een mythe gezien? Ik denk dat je gewoon lager in het vet% moet gaan en dat het dan vanzelf beter moet gaan.

Anyway goede training, maar waarom zoveel herhalingen op power cleans?
 
Misschien geschiedenis en geheugen van sites even verwijderen ;)
hmm zou t eens kunnen proberen..wat dat betreft....:rolleyes:

Plaatselijke vetverbranding wordt toch vaak als een mythe gezien? Ik denk dat je gewoon lager in het vet% moet gaan en dat het dan vanzelf beter moet gaan.

Anyway goede training, maar waarom zoveel herhalingen op power cleans?
plaatselijk vetverbranden, dat weet ik dat t moeilijk is..maar t gaat nagenoe niet eraf daar..grrrrrr:mad:
En die hh vallen wel mee d8 ik..8hh, 5 setjes..mwah voelt lekker.. of las je de 17kg miss verkeerd??:p

Mooie training :)
dank u;)
 
Ohja net mijn % laten meten..22%..
" a lot to do!!"
Met een huidplooimeting (4punts)
 
plaatselijk vetverbranden, dat weet ik dat t moeilijk is..maar t gaat nagenoe niet eraf daar..grrrrrr:mad:
En die hh vallen wel mee d8 ik..8hh, 5 setjes..mwah voelt lekker.. of las je de 17kg miss verkeerd??:p
u;)

Nog lager zal vast wel helpen;)

Nee las het niet verkeerd, maar voor een explosieve oefening als powerclean wordt 8 herhalingen wel als veel gezien. Zelfs 5 is al redelijk veel, maar misschien met bodybuilding als idee wel ok. Lijkt me alleen lastig om goede vorm te houden dan.
 
lief smsje wat ik van je kreeg

Liefje,

Dankzij jou is mijn leven aan het veranderen.
Je betekent voor mij zo veel meer dan al die anderen.

Ik hoop dat dit nooit meer over gaat, dat je mij alsjeblieft niet verlaat.

Je weet dat ik jou de allerliefste vindt, maar vergeet niet dat ik het meisje ben die jou zo bemind.

Ik wil voor altijd met jou door het leven gaan.
Niet voor, niet achter, maar naast je staan!



Ot:succes trouwens
 
Nog lager zal vast wel helpen;)

Nee las het niet verkeerd, maar voor een explosieve oefening als powerclean wordt 8 herhalingen wel als veel gezien. Zelfs 5 is al redelijk veel, maar misschien met bodybuilding als idee wel ok. Lijkt me alleen lastig om goede vorm te houden dan.

Hmm okee..maar tis ook niet mijn max gewicht dus uitvoering blijft wel correct dan.

Maar miss volgende keer eens 5 hh proberen en wat zwaarder, ff kijken hoe t voelt:)
Thnx:D
 
Back
Naar boven