XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

Ik ben benieuwd hoe diep je in je dieet gaat aangezien je een zwak voor ongezond eten hebt (zoals elke vrouw)

• Topic Starter Topic Starter
Hai, hai, ik ben er, het duurt even, maar we zijn van de partij:)
Heel goed van je dat je de motivatie weer hebt gevonden en dat je weer kan knallen:):):), je foto ziet er heel goed uit ( en een hele leuke bekini).

Hai, hai, ik ben er, het duurt even, maar we zijn van de partij:)
Heel goed van je dat je de motivatie weer hebt gevonden en dat je weer kan knallen:):):), je foto ziet er heel goed uit ( en een hele leuke bekini).

Haha dank je wel en welkom..
Je ik ben weer terug en voel me echt lekker, met die kleine jongen gaat het nu ook allemaal wat lekkerder en dat scheelt een heule hoop:)
En ja leuke bikini hé..net nieuw gekocht ook..echt mijn kleurtje hahaha

Zo heerlijk getraind!
Borst-tri

Bench press:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
7x55kg
6x60kg:cool: ik vroeg wel even voor de zekerheid om hulp maar hij ging erg lekker..

Schuine bank:
8x30kg
8x34kg
8x38kg
8x40kg
7x42,5kg

db press:
8x14kg
8x16kg
8x16kg
8x19,5kg(dat is dus het gewicht van die db)
6x22kg en was echt leeg..

db flyes gestrekte armen:
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg
8x9kg

cable cross:
5x8 met ik weet niet hoeveel kg..loopt van 1t/m10 en de laatste set deed ik met 4 en was echt zwaar.

Tricep pushdown
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg

dippen
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
7xbw en ik was helemaal aan t shaken, daar kan ik echt aan merken dat ik wat de tri betreft nog niet helemaal terug ben. Eerst deed ik m weighted:mad:

French press:
5x8 met 10kg erop geen idee wat die ez bar weegt..kg of 7 ofzo

Ik had beter eerst met french press kunnen beginnen maar t liep even anders.

Ik voelde alles branden en dit was echt weer een training zoals ik ze graag zie!
Wat een heerlijke sport kan dit toch zijn!

Dieet gaat ook lekker, dit word mijn 4de week en nog geen cheat gehad ik merk nu dat de lekkere trek ook minder word..godzijdank!!

Wwhhhaaauutt zijn die pressen van jouw sterk zeg. Ik mag wel in een hoekje gaan:sad:
Fijn dat je weer lekker in je vel zit en dat je motivatie weer op pijl is:D:cheer:

Nog even en je moet een logje in de powerlift-sectie gaan maken ... ;)

Echt goed dat je er weer zin in hebt: ga zo door, ook met je dieet!

Borst is in ieder geval nog steeds net zo sterk. Gelukkig maar.
4 weken zonder cheat vind ik eigenlijk nog knapper ;) ga je dat gewoon zo lang migelijk rekken of heb je al wat gepland?

Wwhhhaaauutt zijn die pressen van jouw sterk zeg. Ik mag wel in een hoekje gaan:sad:
Fijn dat je weer lekker in je vel zit en dat je motivatie weer op pijl is:D:cheer:
Weet je ik ben al wel een jaar of 6 a 7 met kt bezig..dus rustig opbouwen en dan kom je er ook wel en met jouw presses is ook niks mis;)

Nog even en je moet een logje in de powerlift-sectie gaan maken ... ;)

Echt goed dat je er weer zin in hebt: ga zo door, ook met je dieet!
Haha een logje in de PL sectie hé..nou dat valt ook wel mee hoor. wel leuk compliment hoor:) dank je wel Sigi:D

Borst is in ieder geval nog steeds net zo sterk. Gelukkig maar.
4 weken zonder cheat vind ik eigenlijk nog knapper ;) ga je dat gewoon zo lang migelijk rekken of heb je al wat gepland?

Ja borst ging echt super vandaag!
Ja ik ga de cheat idd zo lang mogelijk rekken, zolang die behoefte er nog niet is, of laat ik het zo zeggen..ik hem kan weerstaan..doe ik het zo.
Ben veel te bang dat ik anders weer doorsla afzo..
En ik voel me lekker hierbij.

Ik heb wel gemerkt dat ik best aanzet van shakes etc..
Dus probeer nu de eiwitten uit de tonijn, kipfilet en kwark te halen.
Ik maak het alleen wel wat lekkerder door bv door mijn tonijn een beetje balsamico azijn te gooien met komkommertje en uitje enz..
En door mijn kwark wat aardbeitjes.
Want anders ga ik dit niet maanden volhouden en het is de bedoeling dat ik dit gewoon blijf eten.
Ik wil als ik straks op mijn gewicht ben..er ook blijven;)

ziet er goed uit hoor succes

Zo heerlijk getraind!
Borst-tri

Bench press:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
7x55kg
6x60kg:cool: ik vroeg wel even voor de zekerheid om hulp maar hij ging erg lekker..

Schuine bank:
8x30kg
8x34kg
8x38kg
8x40kg
7x42,5kg

Damn.. sterk hoor!! Lekkere training.

Mooie en sterke training :). En knap dat je nog niet hebt gecheat :)

Miss Heavy strong ga ik je noemen!

4 weken zonder cheat:eek::eek:..dat klinkt wel heel streng:)..
Ik denk inderdaad ook dat in een cut shakes niet zomhandig zijn. Toch aardig wat Kcal en het geeft niet de voldoening van vast eten.

ziet er goed uit hoor succes
Dank je wel, gaat goed komen:)
Damn.. sterk hoor!! Lekkere training.
Ja nog niet zo sterk als u madame, maar mag niet klagen..:cool:

Mooie en sterke training :). En knap dat je nog niet hebt gecheat :)
dank u, en ja dat cheaten vind ik ook wel knap..helemaal omdat mijn mannetje net een bak met vla en slagroom heeft zitten eten:mad:
Miss Heavy strong ga ik je noemen!
Ja is goed hoor:D Dan ga ik jou misses Volume noemen:p

Hahaa 6x60 kg red ik misschien ook wel, nog niet geprobeerd. Maar jij moet ook 70 kg kunnen. ;)

aradev; ja wat je zegt vast voedsel geeft mij ook wat meer voldoening:)maar lekkere dingen laten staan blijft lastig Haha

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

@sanne.,tja 70 die lijkt nog heel ver weg hoor:)

Best veel power hoor! Ik ken genoeg mannen die voor je onderdoen :) Terwijl je toch veel minder testosteron hebt om mee te beginnen ;)

Nice benching there girl !

Best ook wel hoog volume ... geloof best dat dat brandt :)

wat een leuke foto, succes met de contest!

Terug
Naar boven