- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben benieuwd hoe diep je in je dieet gaat aangezien je een zwak voor ongezond eten hebt (zoals elke vrouw)

Hai, hai, ik ben er, het duurt even, maar we zijn van de partij
Heel goed van je dat je de motivatie weer hebt gevonden en dat je weer kan knallen, je foto ziet er heel goed uit ( en een hele leuke bekini).

ik vroeg wel even voor de zekerheid om hulp maar hij ging erg lekker..
Weet je ik ben al wel een jaar of 6 a 7 met kt bezig..dus rustig opbouwen en dan kom je er ook wel en met jouw presses is ook niks misWwhhhaaauutt zijn die pressen van jouw sterk zeg. Ik mag wel in een hoekje gaan
Fijn dat je weer lekker in je vel zit en dat je motivatie weer op pijl is![]()

Haha een logje in de PL sectie hé..nou dat valt ook wel mee hoor. wel leuk compliment hoorNog even en je moet een logje in de powerlift-sectie gaan maken ...
Echt goed dat je er weer zin in hebt: ga zo door, ook met je dieet!
dank je wel Sigi
Borst is in ieder geval nog steeds net zo sterk. Gelukkig maar.
4 weken zonder cheat vind ik eigenlijk nog knapperga je dat gewoon zo lang migelijk rekken of heb je al wat gepland?

Zo heerlijk getraind!
Borst-tri
Bench press:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
7x55kg
6x60kgik vroeg wel even voor de zekerheid om hulp maar hij ging erg lekker..
Schuine bank:
8x30kg
8x34kg
8x38kg
8x40kg
7x42,5kg
Dank je wel, gaat goed komen

Ja nog niet zo sterk als u madame, maar mag niet klagen..

dank u, en ja dat cheaten vind ik ook wel knap..helemaal omdat mijn mannetje net een bak met vla en slagroom heeft zitten etenMooie en sterke training. En knap dat je nog niet hebt gecheat
![]()

Ja is goed hoor
Dan ga ik jou misses Volume noemen