Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

er op en niet aankomen, Hou jezelf toch in bedwang.
Maarruuuh, niet kopen is dat toch beter![]()

ik zie ook al adertjes op mijn schouders komen..vind ik ook nice
pr..en ik maakte m gewoon vol, was ineens best sterk..

Nou normaal is het niet zo sterk..maar met 20hh vind ik m behoorlijk pittig en moet ik de laatste 5hh echt op mijn tanden bijten..Goed dat je trek hebt, dan ga je de goede kant op
De squat weer de volgende keer
Sterk hoor leg extension en de leg curl.
die shrug gewichten gebruikt mijn instructeur van 85kg![]()

zeker balen..maar ja..zal wel weer overgaanLekkere training weer! Wel balen van je billen/benen...

Ja datwas te voelen hahahamooie training ...
En een keer niet squatten is ook geen ramp hoor. Als je maar voldoende legpresses doet,
krijg je je quads en hams ook wel leeg![]()

yepAch ja..je voelt altijd wel weer ineens wat pijn doen..zo gaat t een tijd goed..Pff..vervelend van de billen..haha! Maar die shruggs maken een hoop goed![]()
Haha dank je wel hoor..Zucht...wat heb jij toch een fantatisch foto (beetje late reactie, maar wilde het toch zeggen)! Ik wou dat ik zo zeker was van mezelf en ik hoop dat als ik ooit een paar kinderen er uit pers dat ik er dan ook zo uit zie!
Nog last van je bil?
maar nu inmiddels geen last van mijn bil meer..gelukkigDank je wel, en bil voelt weer goed aan nu..lolHoly shit met die shrugs... en wat een training weer dame! Indrukwekkend weer hoor.
Hoe is het met je bil?
merci

T grappige is, ik zit al jaren op een plateau dat ik niet boven die *magische* 60 uitkom en hopla..ineens..lukt t wel!!