Fitness Seller

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

ziekelijk sterke training, respect!!!

wwhhhooooaaat, verbazingswekkend:):):):)

Ik zou het brood in elk geval vervangen door zilvervliesrijst mede doordat hier veel zout inzit. en als je dan jam eet zou ik hem op light gooien.
En als je meer kcal wilt zou ik die eerste 2 eiwitten 2 hele eieren maken dat scheelt al een hele hoop en er is bijna niets vitaminerijker dan een eigeeltje.

+ Beest!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het brood in elk geval vervangen door zilvervliesrijst mede doordat hier veel zout inzit. en als je dan jam eet zou ik hem op light gooien.
En als je meer kcal wilt zou ik die eerste 2 eiwitten 2 hele eieren maken dat scheelt al een hele hoop en er is bijna niets vitaminerijker dan een eigeeltje.

+ Beest!
Ja okee, meer kcal wel, meer vetten..nee..
Brood heb ik in 2 weken al niet gegeten maar vandaag had ik er toch zo'n onwijs zin in hahaha..en jam eet ik ook bijna nooit..
En morgen tijdens de lunch, neem ik weer rijst..thnkx though;)
Erz it toch nl ook best wel veel vet in t geel toch..ik zal t s opzoeken..

ziekelijk sterke training, respect!!!

Haha dat viel toch ook wel mee, wel bedankt:D

wwhhhooooaaat, verbazingswekkend:):):):)
Lol..dank u, miss Stuiter

Idd sterk dame!

lekkah lekkah:)

Zo wat een training :D. Hoe ging het skeeleren??

Wat een kracht voor een dame van jou leeftijd!
Ik moet oppassen of je overtreft mij nog !
Bruute training , mijn respect heb je

Powerwoman!!!

Eigeel is gezonder dan eiwit, qua vitamines/mineralen. En er zitten ook proteïnes in.

:o

Eigeel is gezonder dan eiwit, qua vitamines/mineralen. En er zitten ook proteïnes in.

Ja true, ik had alleen net even de waardes opgezocht en er zitten 11,3gr vetten in waarvan 3,5 verzadigde vetten..
Dus miss kan ik 1 ei smorgens met geel eten maar echt niet teveel..
Dan gain ik straks ipv dat ik aan het cutten ben, of *lees* driftig een poging aan het doen ben..:o
Morgen ochtend naast mijn brinta dan maar 2 gek. eieren waarvan 1 met geel..wel lekker hahaha

Mooie trainingen zoals altijd:D..
Over je voeding: je zit nog steeds onder de 1900 Kcal zegb je. Is dit de bedoeling?..je voeding ziet er wel goed uit. Mijn standpunt is wel altijd dat ik wel alleen iets eet als ik het ook echt lekker vind. Ik heb dat zelf ook met die eitjes in de morgen geprobeerd maar na een paar dagen was ik dat al helemaal zat. En volgens mij maakt het zolang je niet in een wedstrijdprep bent niet uit of je rijst of brood eet. Zelf eet ik de laatste tijd nog wel eens als tussendoortje 20 gr havermout met 100 ml sojamelk/100 ml water en voor de smaak een schepje cacao ( de sojamelk is al behoorlijk zoet) of lepeltje light jam...ca. 120 Kcal en neemt honger wel weg.

Nee..om af te vallen moet ik rond de 1940kcal uitkomen..(om en nabij)
Maar zit af en toe echt te vogelen van wat moet ik nu erbij nemen..
Sojamelk ga ik ook s halen..miss s lekker voor de afwisseling:)
Niet in wedstrijdprep maar ik wil wel echt mijn abs zien straks.. dus af en toe brood en vaker rijst..
Lepeltje light jam, als ik dat doe..eet ik die pot leeg..echt waar;)

Dan kan je ook cupjes kopen, helaas wel duurder:o

Cups zijn voor tet*en, nie voor voer! :mad:

(j/k)

Terug
Naar boven