Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T grappige is, ik zit al jaren op een plateau dat ik niet boven die *magische* 60 uitkom en hopla..ineens..lukt t wel!!
dank je wel, als je maar lang genoeg traint..gaat het ooit lukkenWauw netjes hoor!! Powerrrr!
Ik doe het je niet na!
Gefeliciteerd![]()

Nee genoeg chocolaatjes gehad hoorDat was wel een extra chocolaatje waard![]()
Gefeliciteerd met je PR!
en dank je wel
Nou, dan had ik er nog 2kg bijgestoken. Gewoon om een bodyweight bench te hebben![]()

hahaha..als een gekko

nou heus wel..maar ik ga lekker zo dus hoop voorlopig nog niet

hhahaha ja dan motiveren we elkaar een beetje tochIk ben echt blij voor je met die mooie rep van 65 kg!
Mijn bench gaat helaas alleen maar achteruit maar gelukkig is dat nu ook ff niet belangrijk. In ieder geval weet ik nu weer wat mijn doel is voor 31 december![]()

dank je, en tsjaa niet eens aan gedacht..ik ging hier al tot t gaatjeNou, dan had ik er nog 2kg bijgestoken. Gewoon om een bodyweight bench te hebben
Top meid !

dank u
haha dat zal heus welMoet wel een super gevoel geweest zijn en nogsteeds hihi.Ik ben benieuwd of ik onderhand al eens over die 70 kg zit.
Doe je trouwens paused of gewoon touch n go?
en volgens mij gewoon de touch n go hoewel ik niet echt t wezenlijke verschil weet
hahaha ja ik hoop tScherp gezien. Dat zou echt vet zijn ja!
Volgende chest-training willen we bw BP zien![]()

Thnx manPlateaus zijn om doorbroken te worden!
Gaat goed man!

Niet te snel groeien op bench, je maakt het me moeilijk
Wat is er trouwens met de buitenkant van gym? geverft?

whoooooooooop, zijn weer beste trainingen zeg.
ik haat lunges ook... pfff dat gevoel in de hams is killing.