Fitness Seller

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

Gezellï:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Waw die borsttraining:eek: Een vriend van mij die 18 is, en ook wel veel met BB bezig is, drukt ook 24KG 5x. Veel kracht heb je!
Dank je wel, always nice to hear:cool:

tja..erhmm eigenlijk niet getraind..

Omdat ik as vrijdag een week op vakantie gaan..moest ik best nog wel wat regelen en kopen.
Aangezien ik deze week dus gewoon nog werk en voor donderdag een afspr had staan die ik niet kan afzeggen..
Heb ik dus gisteren niet getraind en heb ik even de laatste dingen gehaald voor de vakantie.

Vandaag was ik misselijk en duizelig..en mocht ik ook lekker een half uurtje eerder naar huis:) Daar heb ik oook graag gebruik van gemaakt..
Dus deze week+vlgende week no training for this girl:)
Even relaxen, wat voeding betreft is zeker niet optimaal geweest, en daar ga ik op vakantie ook zeker geen rekening mee houden.

Ik trek de touwtjes nog wel ff flink aan als ik terug ben en dan zie ik wel wat ik eruit kan slepen:)

Dus sorry dat ik wat meer online ben, maar ben momenteel gewoon ff druk..:o

Geniet van je vakantie! Geen zorgen maken over voeding en training hoor. Het is niet zo dat je elke maand gaat ofzo ;)

Fijne vakantie!

Gewoon lekker genieten van je vakantie!!!

No problem meid! Have fun met druk zijn en toeleven richting vakantie, uit het oog is niet uit het hart he!

Heel veel plezier:D

Haha nee bart daar sla je zeker de spijker mee op zn kop:) ik had gewild dat bb af en toe wat minder de boventoon voerde, maar feit blijft dat je je dan toch weer schuldig voelt etc..leuke sport joh:)
bedankt allemaal:)

Najaa, er zijn manieren genoeg om gezond te genieten toch:) En een beetje alcohol op zijn tijd kan geen kwaad..........

Geniet ze!!! En ik hoop dat je je schuldgevoel over het minder cleane eten los kan laten!

Fijne vakantie!

online of offline - goeie vakantie H

dank jullie wel allemaal..Gaat helemaal goed komen!
We hebben er zin in!
Fijn weekend!

Fijne vakantie!! geniet er van!

Geniet ervan, veel schade zal er niet zijn zodra je weer dedicated bezig bent;)
Waar ga je overigens heen of gewoon lekker thuis vakantie vieren?

en bikini pics als je terug bent hé :p

Ik wil mee :(

Geniet van je vakantie!

haal het beste uit je training én haal het beste uit je vakantie.
hele goede arbeid-rustverhouding.

grtz!
(ja, ik ben vrij nieuw op ddb-forum)

Terug
Naar boven