AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

Oee croissantje, die heb ik lang niet gehad. Lekker!! Patat geef ik helemaal niks meer om, terwijl ik het eerst iedere week at.

Goed bezig met hardlopen. Op heuvels is sowieso erg nice!

• Topic Starter Topic Starter
Ja zeker wel.. Maar ik was al bijna 4weken heel strikt dus ik vond dat ik t wel verdiend had:) Haha nu weer gewoon door..

Lekker gegeten, mag ook wel een keertje na vier weken. :D
Lekker hardgelopen weer! Lijkt me ook wel lekker maar krijg altijd zo snel pijn in m'n schenen..
Was de film leuk?

Ja heuvels is even andere koek als op de loopband zeg..pff. Morgen weer een hopelijk weer iets langere sessie:)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Ja film was wel leuk. Ik vond het wel 1 van de mindere delen maar altijd leuk om jack sparrow te zien:)thnx flower

Op naar de volgende vier weken:)

Haha dat ben ik wel van plan Ja:) eerst weer even lopen morgen dan hebben we dat weer gehad.

stuiter:dat is een goeie:) ga ik ook morgen zeggen en maandag ben ik lekker vrij want we gaan kijken voor een andere auto:)dus even kijken wanneer ik ga trainen miss morgen of maandag laat..
Zijn jullie trouwens ook opeens veel meer actief op dbb? Ik ben blij dat t trainen weer een heel belangerijke plaats heeft ingenomen:) t gaat gelukkig stukken beter met mijn kleine jongen..

stuiter:dat is een goeie:) ga ik ook morgen zeggen en maandag ben ik lekker vrij want we gaan kijken voor een andere auto:)dus even kijken wanneer ik ga trainen miss morgen of maandag laat..
Zijn jullie trouwens ook opeens veel meer actief op dbb? Ik ben blij dat t trainen weer een heel belangerijke plaats heeft ingenomen:) t gaat gelukkig stukken beter met mijn kleine jongen..

Ah gelukkig, ik dacht er net nog aan, ik wilde het juist vragen... :) Zijn jullie nog bezig met onderzoeken?

Ja hij gaat wel naar een speciale school. In juli of aug dus dat is vlot. En daar gaan ze hem diagnosticeren.dus even afwachten. Maar wij zijn stuk wijzer ook geworden en weten er nu beter mee te dealen. En op die school gaan ze dan kijken of hij naar regulier onderwijs kan of beter een speciale school. We hebben ook 1x per maand overleg met een consulente en daar krijgen we ook goeie tips van en t werkt..dus were happy.thanks for asking;)

net een nuchtere hardloopsessie achter de rug. Weer een berg tegenwind en dit keer al 18min..maar ik heb wel last van mijn heupen..dat is echt vervelend..maar miss is het gewenning:) nu bordje Brinta

Toe maar, en hoe gaat het met lekkere dingen afzweren?

@einstein, Ja gaat wel goed eigenlijk. Alleen de zaterdag niet toen had ik 2croissant op en smiddags bordje patat met loempia:) was wel erg lekker. Daarna gewoon weer strikt hoor..Haha

@einstein, Ja gaat wel goed eigenlijk. Alleen de zaterdag niet toen had ik 2croissant op en smiddags bordje patat met loempia:) was wel erg lekker. Daarna gewoon weer strikt hoor..Haha

Niet te streng he miss ;)

Leven = ook een beetje genieten

Van de winternheb ik bijna elke ochtend zo'n echt lekker knappig frans roomboter croissantje gegeten..het jammere is dat dat nou nooit verveelde..
Je hebt vast genoten van je junkdag!!

Niet te streng he miss ;)

Leven = ook een beetje genieten
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in..
Maar t blijft altijd zo ****ing dubbel! Gek word ik ervan..

Van de winternheb ik bijna elke ochtend zo'n echt lekker knappig frans roomboter croissantje gegeten..het jammere is dat dat nou nooit verveelde..
Je hebt vast genoten van je junkdag!!

Ja croissantjes vervelen bij mij ook niet hahaha
Ja ik heb er zeker van genoten, op het moment zelf alleen daarna gelijk weer dat gevoel van..waarom kan ik nou niet zonder??!

Vandaag weer getraind, wat een k*t-training eigenlijk:mad:

Borst-triceps

3x8 opdrukken

Bench press;
8x45
8x45
8x50
7x55
5x55kg..ging niet lekker, t was ook super benauwd, graadje of 28 gok ik..

schuine bank:(SMITH)
8x30
8x34
8x36,5
8x40
8x42

incline db press:
8x14
8x16
8x16
8x19,5
8x19,5

incline db flyes
8x9kg
8x9kg
8x9kg
8x10kg
8x10kg die ging wel lekker..

French press:
5x8x17,5kg

triceps pushdown stangetje
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Dippen
8xbw
8xbw
7xbw+2,5kg
6xbw+2,5kg
7xbw+5kg

ik had eerlijk gezegd al moeite met gewoon mijn eigen gewicht maar ik had echt zoiets van, okee het was al een waardeloze training, laat ik hier nog iets uithalen..en dat lukte toch wel een beetje.;)

hardlopen vanaf donderdag weer.

Je bent begonnen met cardio :)

Sterke bench! doet niemand in mijn gym je na!:D
Keep it going!:)

hahah en jij noemt dit een k*ttraining...ik heb nog spierpijn van mn borst-training van een paar dagen geleden met incline db presses met 10,5kg haha en db presses van 13,5kg! Die gewichten van jou krijg ik niet eens van de plek af!

Terug
Naar boven