AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss H Beachproof log

• Topic Starter Topic Starter

Tja ik raakte gemotiveerd van "sommige"anderen hier;) dus ach..met mijn mp3 op en mijn hondje mee..is het te doen. Maar leuk vind ik het niet hoor..:nowai:
Sterke bench! doet niemand in mijn gym je na!:D
Keep it going!:)

Haha dan zijn ze ook niet sterk bij jou:p, vorige week had ik de 60kg nog 6x en die ging eigenlijk best lekker..ik had m toen zwaarder moeten doen maar ja..:rolleyes:
Thnx anyway

hahah en jij noemt dit een k*ttraining...ik heb nog spierpijn van mn borst-training van een paar dagen geleden met incline db presses met 10,5kg haha en db presses van 13,5kg! Die gewichten van jou krijg ik niet eens van de plek af!

Haha tja..vorige keer was ik gewoon sterker, en ik had nu echt zin om te trainen en dan werkt mijn lichaam niet mee..frustrerend dus..
Ik weet dat ik zwaarder kan en dan lukt t niet..:grumble:
Maar die gewichten komen bij jou ook heus wel hoor;)

Morgen weer een nieuwe dag, ik denk dat ik de benen met de biceps maar weer s ga doen..:p
weer die 20hh..bah bah bah

Dips met added weight vind ik wel tof:)

Dips met added weight vind ik wel tof:)

Haha ja ik ook wel, alleen was ik 1 bepaald touwtje kwijt wat ik altijd aan mijn riem bevestig.om daar die schijven doorheen te rijgen zeg maar...dus nu moest ik die 2,5kg en daarna die 5kg schijf tussen mijn benen klemmen..niet handig kan ik je vertellen..:rolleyes:

Heb je gemist vandaag! niet gezien :D

Hoe gaan de beentjes ivm vet?

succes en misschien tot morgen avond, ik ga mn abbo omzetten vanwege tijd tekort overdag met werken...

Ik was vrij, maar ik heb je berichtje in je profiel gestuurd:)

Kan een k-training zijn, maar nog steeds beresterk! Dippen met extraas... hallo! Hahaha, geweldig! Goed bezig vrouwke!!! Ajoh, van de week neem je revange!

Kan een k-training zijn, maar nog steeds beresterk! Dippen met extraas... hallo! Hahaha, geweldig! Goed bezig vrouwke!!! Ajoh, van de week neem je revange!

Ja revange was vandaag, t ging weer lekkah! Thnxx

Benen+schouders

Let wel, benen doe ik high rep (20hh) om mijn benen droger te krijgen..dus ben voor die spiergroep niet voor massa bezig! Zit er al genoeg..nu nog zichtbaar:)

Squat
20x20kg
20x20kg
20x20kg
20x25kg
20x25kg

Sldl
4x20 hh met 30kg

leg press
4x20 hh met 61kg

leg extension
4x20 met 35kg

leg curl
4x20 met 35kg..

dood ging ik hierbij..ongelooflijk wat een verzuring!!:fire::fire::fire:

Schouders:

mp press:
8x13kg( dat was ff te licht..:o)
8x17kg
8x21kg
8x24,5kg
8x24,5kg

shoulder db press:
8x12kg
8x12kg
8x14kg
8x14kg
6x16kg..die was best pittig als 2de oefening, vorige keer ging die een stuk makkelijker met de 16kg..:o

bent over side raise:
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg

side lateral machine:
8x25kg
8x25kg
8x30kg
6x30kg

Shrugs (smith)
8x60kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x106kg:cool: woehoeee die ging best aardig! Kicken!

Ik moet zeggen ik heb vandaag voor t eerst lekker de rijst klaar gemaakt met knoflook en gember en dat was een stuk makkelijker weg te krijgen zo..ipv kale hap..

Straks mijn broccoli vast klaarmaken met kip..voor morgen.
Maar t gaat weer lekker.
En ook zo even mijn % opmeten en cm's..dat is nu 2 weken geleden..
Ik ben benieuwd..

Lekkere revanche zo, je klinkt ook weer helemaal enthousiast!

20 reps heb ik nog nooit geprobeerd, behalve voor mn kuiten, lijkt me echt killing. Nu rest van de avond op de bank toch wel?

Lekkere revanche zo, je klinkt ook weer helemaal enthousiast!

20 reps heb ik nog nooit geprobeerd, behalve voor mn kuiten, lijkt me echt killing. Nu rest van de avond op de bank toch wel?

Haha ja ik heb er ook echt zin in, ik kreeg vandaag ook van een klant te horen dat hij t mooi vind om mij te horen praten vol enthousiasme over 'onze"sport:)

Ja 20reps is zeker killing, ik heb het ook nog nooit eerder gedaan maar dat valt vies tegen:eek:

En nu even achter de comp en straks op de bank..
Dan spiek ik af en toe met mijn nokiaatje mee:)

Ja, ik ben ook benieuwd naar je vet% en cm's!
Lekkere lange training heb je gedaan. :)

Pfieeewwww....lekkere training zeg!! Jaloers...ik zit mt mn neus in de boeken!!

Ziet er indrukwekkend uit, die 20 reps oohhaaahh ik voel de verzuring nu al. Toch heel zwaar met de leg curl en de extentian:).

Ja, ik ben ook benieuwd naar je vet% en cm's!
Lekkere lange training heb je gedaan. :)
Ik was binnen 1u en 20min klaar:) En wilde eigenlijk gewoon weer een keer de mp press doen, was al een hele tijd geleden dus ik deed m extra:)

Pfieeewwww....lekkere training zeg!! Jaloers...ik zit mt mn neus in de boeken!!
dank u en t ligt eraan welke boeken:D

Ziet er indrukwekkend uit, die 20 reps oohhaaahh ik voel de verzuring nu al. Toch heel zwaar met de leg curl en de extentian:).

Ja die verzuring voelde ik ook..bah hahaha
En normaal kan ik een stuk zwaarder met de curl etc, maar met die 20 reppers..nou dat hoef ik niet eens te proberen..:o

Nou net opgemeten..

Gewicht blijft momenteel weer hangen op 66.7kg
Met de 4punts huidplooi meting.
Ben ik van 22% naar de 20,9% gegaan en qua cm's is er van mijn billen 3cm af en van mijn benen maar een 0,5cm..:( rest t zelfde.
armen 32,5cm en taille 74cm.

Kan iemand mijn trouwens vertellen wat voor onzin leeftijd versus % is??

Als ik als leeftijd 29 invul zit ik op 18 nog wat%..en boven de 30 en je gaat gelijk 3% omhoog..
Slaat echt nergens op, of wel..
Is het soms dat als je ouder word je een hoger % mag hanteren??
Ik bedoel, het aantal % is gewoon het aantal % of je nou 18 bent of 40 toch??

Ik was binnen 1u en 20min klaar:) En wilde eigenlijk gewoon weer een keer de mp press doen, was al een hele tijd geleden dus ik deed m extra:)

dank u en t ligt eraan welke boeken:D

Ja die verzuring voelde ik ook..bah hahaha
En normaal kan ik een stuk zwaarder met de curl etc, maar met die 20 reppers..nou dat hoef ik niet eens te proberen..:o

Nou net opgemeten..

Gewicht blijft momenteel weer hangen op 66.7kg
Met de 4punts huidplooi meting.
Ben ik van 22% naar de 20,9% gegaan en qua cm's is er van mijn billen 3cm af en van mijn benen maar een 0,5cm..:( rest t zelfde.
armen 32,5cm en taille 74cm.

Kan iemand mijn trouwens vertellen wat voor onzin leeftijd versus % is??

Als ik als leeftijd 29 invul zit ik op 18 nog wat%..en boven de 30 en je gaat gelijk 3% omhoog..
Slaat echt nergens op, of wel..
Is het soms dat als je ouder word je een hoger % mag hanteren??
Ik bedoel, het aantal % is gewoon het aantal % of je nou 18 bent of 40 toch??

Kijk dat zijn goede resultaten:D, 3 cm is toch goed, dan voel je het wel aan je spijkerbroek:p

Ik denk dat leeftijd er wel toe doet, maar de vraag is of jij eraan wilt toegeven:o. Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om je vp laag te houden.
Dus ik denk dat het voor de gemiddelde dame wel gelt, maar niet als het je sport is:o. bronnen heb ik niet, het gevoel:rolleyes:

Ja maar ik bedoel..het aantal vet% wat ik nu meet waarom is dat anders als ik 29 invul?? Vet is vet toch??
Jaa..ik weet t, ik ben de 30 gepasseerd..maar daar heb ik mij wel bij neergelegd hoor..:)

Harde shrugs voor een vrouw te zijn !
Bam die shit

Misschien omdat je huid verandert naarmate je ouder wordt. Als je huid dunner wordt, betekent het dus dat je wanneer je ouder wordt een lager aantal mm's zou moeten hebben om op hetzelfde percentage te komen.

(ik zeg ook zo maar wat)

Mooie training en zo te zien 100 squat reps met gewicht, heel netjes:D. Zo zwaar was dat toch niet ;).

Ik vind het ook vreemd dat naarmate je ouder wordt je vp ook hoger moet/zal zijn. Maar als een niet sporter klopt dat wel. De meeste mensen worden steeds minder actief op latere leeftijd, vele sporten nauwelijks. De meeste mensen hebben ook een zit baan' slechte eetgewoontes en alles bij elkaar is er een conclusie uitgekomen dat je na een bepaalde leeftijd meer vet zal krijgen. Maar gelukkig is dat theorie voor ons ;)

Misschien is het juist het vp rond het core gebied???

Harde shrugs voor een vrouw te zijn !
Bam die shit
Ja ik vind het ook echt een heerlijke oefening!!

Misschien omdat je huid verandert naarmate je ouder wordt. Als je huid dunner wordt, betekent het dus dat je wanneer je ouder wordt een lager aantal mm's zou moeten hebben om op hetzelfde percentage te komen.

(ik zeg ook zo maar wat)
Ja ik weet t niet, zou kunnen misschien..

Mooie training en zo te zien 100 squat reps met gewicht, heel netjes:D. Zo zwaar was dat toch niet;)

Ik vind het ook vreemd dat naarmate je ouder wordt je vp ook hoger moet/zal zijn. Maar als een niet sporter klopt dat wel. De meeste mensen worden steeds minder actief op latere leeftijd, vele sporten nauwelijks. De meeste mensen hebben ook een zit baan' slechte eetgewoontes en alles bij elkaar is er een conclusie uitgekomen dat je na een bepaalde leeftijd meer vet zal krijgen. Maar gelukkig is dat theorie voor ons ;)

Ik deed maar 4 sets hoor en ja het was wel zwaar hahaha:p

Ja thank god dat het idd theorie is..toch is het frusty!

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Misschien is het juist het vp rond het core gebied???

Als dat zo zou zijn, zou t wel meevallen:p

Terug
Naar boven