Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik snap het ook niet, met die leeftijd.. Maar je bent in ieder geval wel omlaag, dat is het belangrijkste. Had je een sterkere daling verwacht?

indrukwekkende trainingen damemooie foto die op je beginpagina! Dat ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe je er bij staat aan het eind van deze contest.

) Als je in de groei bent wordt er vooral vernieuwd - gebouwd aan actieve celmassa in je lijf, tot ongeveer 30 a 35 jaar is er een evenwicht tussen vernieuwing, afbraak en vervanging van cellen... daarna wordt er steeds minder vernieuwd, en veranderd de lichaamssamenstelling en zal er in verhouding met voorgaande jaren meer vet zijn (ach ja, dit is in feite de veroudering, de celmassa wordt "oud"
)... Dit dus in het algemeen he - los gezien van sport ed.Kan iemand mijn trouwens vertellen wat voor onzin leeftijd versus % is??
Als ik als leeftijd 29 invul zit ik op 18 nog wat%..en boven de 30 en je gaat gelijk 3% omhoog..
Slaat echt nergens op, of wel..
Is het soms dat als je ouder word je een hoger % mag hanteren??
Ik bedoel, het aantal % is gewoon het aantal % of je nou 18 bent of 40 toch??

.
Kan iemand mijn trouwens vertellen wat voor onzin leeftijd versus % is??
Als ik als leeftijd 29 invul zit ik op 18 nog wat%..en boven de 30 en je gaat gelijk 3% omhoog..
Slaat echt nergens op, of wel..
Is het soms dat als je ouder word je een hoger % mag hanteren??
Ik bedoel, het aantal % is gewoon het aantal % of je nou 18 bent of 40 toch??

De meting heeft een andere rekenformule voor -30j en +30j, en deze berekening gaat ervan uit dat je actieve massa na 30j lager wordt en je vetmassa hoger, omdat dit voor de gemiddelde (weinig of niet actieve) persoon zo is. Net als deze berekening uitgaat van een gemiddelde spiermassa voor een vrouw of man. Als je hier dus wat van afwijkt is de berekening ook niet 100% correct. Vanaf +/- 30j wordt er intramusculair meer vet opgeslagen (niet actieve spiervezels worden gedeeltelijk vervangen door vetweefsel). Dit intramusculair vetweefsel kan je met een huidplooimeter niet meten dus wordt dit mee in de bereking opgenomen. Maar als je spierweefsel actief blijft kan je dit effect uitstellen, dus is het hogere vet%-resultaat van de berekening niet (helemaal) relevant.

Haha t hoeven niet altijd "leuke"berichtjes te zijn hoor..besides wat waar is is waareven denken hoor... (graven in mijn hersenen) Als je in de groei bent wordt er vooral vernieuwd - gebouwd aan actieve celmassa in je lijf, tot ongeveer 30 a 35 jaar is er een evenwicht tussen vernieuwing, afbraak en vervanging van cellen... daarna wordt er steeds minder vernieuwd, en veranderd de lichaamssamenstelling en zal er in verhouding met voorgaande jaren meer vet zijn (ach ja, dit is in feite de veroudering, de celmassa wordt "oud"
)... Dit dus in het algemeen he - los gezien van sport ed.
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------
ai... dit was helemaal geen leuk bericht!!! SORRY!!!!! Wij sporten, wij doen er alles aan op die actieve spiermassa zo lang mogelijk jong te houden en behouden, en je eindfoto zal er weer super uitzien!!! (dat weet ik wel zeker)

Thnxx, enne do i know you??
Ik ken wel een koekiemonster maar die ziet er iets anders uit als jou
Nee das waar de spiegel leigt idd nooit..maar wij vrouwen willen graag qua cijfers resultaat en ja..ik weet t, dat zegt niks..kan je nagaan als je de 40 gepasseerd bent, gratis en voor niets weer wat extra vet erbij
denk niet dat er met dit soort tabellen rekening wordt gehouden als je 4/5 keer in de week sport.....hoop ik. en wat maakt het verder uit....de spiegel liegt nooit.
lekkere training weer, daar valt niet over te twisten![]()

Ja dus..fijn en daar hoeven we niets voor te doen..Is omdat je op latere leeftijd meer vet rond je organen krijgt. Weet niet of dat ook zo is als je intensief sport. Maar ok nderdaad, beter op de spiegel richten dan.

Weer wat geleerdDe meting heeft een andere rekenformule voor -30j en +30j, en deze berekening gaat ervan uit dat je actieve massa na 30j lager wordt en je vetmassa hoger, omdat dit voor de gemiddelde (weinig of niet actieve) persoon zo is. Net als deze berekening uitgaat van een gemiddelde spiermassa voor een vrouw of man. Als je hier dus wat van afwijkt is de berekening ook niet 100% correct. Vanaf +/- 30j wordt er intramusculair meer vet opgeslagen (niet actieve spiervezels worden gedeeltelijk vervangen door vetweefsel). Dit intramusculair vetweefsel kan je met een huidplooimeter niet meten dus wordt dit mee in de bereking opgenomen. Maar als je spierweefsel actief blijft kan je dit effect uitstellen, dus is het hogere vet%-resultaat van de berekening niet (helemaal) relevant.
..blij worden we er niet van maar okee hahaha
Dank je en haha dat zakken lukt je welMooie training weer!!! WAUW
Hmm daarom probeer ik toch voor mijn 30e toch nog even wat te zakken in het vet %..... (4 mnd's to go)![]()

die heb ik nog niet eerder gepakt..zwaar zeg

Pindakaas
Mooie training hoor, sterke latpull btw, heb ik nog geen dames zien doen bij ons in de gym!

..voelen mij rustdagen opeens wel errug relaxed
..
!Super goed zeg. Die seated row is echt heel sterk
Sterkte met het hardlopen![]()
Ja hardlopen ging eigenlijk best goed
Hahaha ja dat zou ook nog kunnen..maar goed ik ben toch van 22% naar 20.8% gegaan leeftijd above 30 haha dus ach..Je bent gewoon weer 5 dagen in de week aan het knallen!..voelen mij rustdagen opeens wel errug relaxed
..
Wat betreft dat ' ouderdomsvet' ik vul gewoon de leeftijd in waarvan ik vind dat mijn lichaam er op lijkt..dus gewoon een paar jaar ervan af doen!
( dat is toch wel een kleine beloning die je jezelfmag gegen na het harde trainen)
Sterke armen!
Jij ook succes met je doelen behalen!![]()

de 4de keer dan deze week..