AndroidHealthClinic

MissF's achtergrondverhaal en logboek

voor de gein eens me een hartslagmeter geslapen afgelopen zaterdag (junkdag) en afgelopen nacht (lage dag) en het maakt niet zoveel verschil in kcal.. had verwacht dat na mijn junkdag mijn hartslag hoger zou zijn om al het slechte eten te verwerken.. Maar beide nachten gaven rond de 420kcal op 7 en half uur slaap..

:DHeb al veel dingen gedaan voor de sport maar slapen met een hartslagmeter:eek: :D...als je zover gaat moet je wel een top plekkie verdienen;), doe je best MissF:thumbs: .

Gefeliciteerd nog!!

Grappig om s'nachts je kcal te meten, is nog best veel dat je verbuikt s'nachts.

• Topic Starter Topic Starter
:DHeb al veel dingen gedaan voor de sport maar slapen met een hartslagmeter:eek: :D...als je zover gaat moet je wel een top plekkie verdienen;), doe je best MissF:thumbs: .

thanks!! Ben ik al weken mee bezig :)

Wil mijn eigen lichaam gewoon goed leren kennen en kijken wat bepaalde dingen doen.. Zo ben ik erachter dat als je een week geen/bijna geen vetten binnenkrijgt en je op je junkdag dat inhaalt, je huid direct reageert door wat bulten te produceren!!! :( Eigen schuld, dikke bult..

Vanaf vanavond weer knallen, wat is nog een verrassing, maar dan is het ook zo dat Anja altijd vol verrassingen zit :D ;)

EN.. goed nieuws, Stynxie is weer bijna in het land.. Ben weer blij dat mijn andere maatje (buiten DavyO natuurlijk ;) ) er dan weer is :D

thanks!! Ben ik al weken mee bezig :)

Wil mijn eigen lichaam gewoon goed leren kennen en kijken wat bepaalde dingen doen.. Zo ben ik erachter dat als je een week geen/bijna geen vetten binnenkrijgt en je op je junkdag dat inhaalt, je huid direct reageert door wat bulten te produceren!!! :( Eigen schuld, dikke bult..

Vanaf vanavond weer knallen, wat is nog een verrassing, maar dan is het ook zo dat Anja altijd vol verrassingen zit :D ;)

EN.. goed nieuws, Stynxie is weer bijna in het land.. Ben weer blij dat mijn andere maatje (buiten DavyO natuurlijk ;) ) er dan weer is :D

:kiss:

Blijven knallen maatje !!!!!!! :D :wl: , ben benieuwd wat Anja vanavond voor je in petto heeft :cool:

Acne bedoel je? Heb precies hetzelfde probleem zolang ik maar laag blijf valt 't mee maar als ik ga junken :mad:

Maare keep up the good work he :)

Was niet helemaal een verrassing.. Waren schouders en biceps.. Veelal SuperSets.. Heerlijk, hartslag hoog, verstand op nul, zweten en gaan met die banaan.. Kan nog steeds lekker zwaar trainen en zat dan ook goed vol..

Voorafgaand billen, kuiten en buik getraind.. Cardio doe ik nu in de ochtend omdat het anders te zwaar word om alles 's avonds te doen.. Het weer leent zich er nu toch voor, dus waarom niet..

Tijdens de kuiten heeft Anja me nog even gespot en me nog even laten zien wat ze verwacht van een goede uitvoering, net dat ene stukkie hoger!!

SuperSet1:
-liggend kuitheffen met 20kg aan elke kant (4x15reps) bovenin tel vasthouden, diep doorzakken
-Roemeense deadlift met dumbbells 12kg aan elke kant (4x15reps) gestrekte benen

SuperSet 2:
-abductor recht/voor met 35kg (4x40/40reps)
-staand kuitheffen met 35kg (4x15reps)

Buik (geen SuperSets)
- weighted crunch met schijf van 10kg (4x30reps)
- omgekeerde crunch, heupen van de vloer op schuine bank (4x20reps)
- beenhellen op schuine bank met 3kg (4x25reps)
- cable crunch (30x40kg; 30x45kg; 30x50kg; 30x55kg) heupen boven knieen (voorbij de 90graden) en niet op de billen
Met al bovenstaande buikoefening geldt, op crunch moment sec vast voor de neer/op beweging..

Zo mijn shake met grapefruit wacht op me.. Slaap lekker.. :kiss:

Heerlijk geslapen.. Merk dat de zon me een hoop energie geeft, Anja zegt dat het niet door het fruit komt, maar van de zon.. Sta uitgerust op en dat iets meer dan 3 en halve week voor de wedstrijd.. Heel andere koek dan met de YBF.. :D

Vanavond benen, SuperSet sT!!!! Heerlijk, 2 nieuwe oefeningen, heb er 1 gisteren bij Plien en co. gezien, de ander ben ik nog erg benieuwd naar.. Degene die ik gezien heb is verdomd zwaar.. Maar Anja kennende erg effectief..

ZO benen afgebeuld vanavond.. Geen supersets (omdat ik alleen was), maar desalniettemin een heel hoog tempo.. Is ook te zien aan mijn stats aan het einde van de training.. Totaal 6 oefeningen 4x10-15reps met weinig rust tussen de sets in 30min.. 270kcal, gem hr van 161bpm!! Water gutste van mijn lijf.. met de leg curls kwamen de braakneigingen opzetten, maar kon het redelijk inhouden.. Zou te zonde zijn, eet al niet zo veel, zou ik dat ook nog missen :D:p

Daarvoor nog even mijn cardio voor die avond:
min 1-5 L5-9
min 6-10 L9
min 11-20 L11
min 21-23 L13
min 24-25 L7
171 kcal, gem hr 145bpm..

vanmorgen voor dag en dauw lekker mijn cardio gedaan, 25min, gem hr 158pbm.. Stond om 7.00uur lekker onder een hete douche om mijn spieren te ontspannen.. Zeker na de heftige training van gisteren..

Vanavond staan Buik, billen, kuiten en (als de vinger van Anja het toelaat) met Anja KT Borst en Triceps..

Daarna ga ik ook mijn routine nog oefenen, dus heb er denk ik zeker slim aan gedaan om mijn lessen te laten overnemen a.s zondag.. Beetje extra rust inbouwen, dan heb ik alleen mijn mensen te begeleiden, buik, zonnebank, routine oefenen.. massage verplaats ik naar zaterdag..

Fijne dag, tot laterszz

Anja door d'r rug gegaan, dus vanavond mijn eigen inspiratie erop losgelaten

chest press
pecdek
schuine fly met dumbbells
schuine bench press
platte dumbbell press
dumbbell pullover
- alles 4 set (10-15reps)

stok boven hoofd strekken
onderhandse grip naar beneden halen
touw pushdown
1 arm schouderhoogte wegduwen
pushdown
- alles 4 sets (10-25reps)

hellen met schijf, voeten onder gewichten
total crunch
hangend knieheffen
- alles 4 sets (min 25reps)

Voelde nog zo erg mijn benen van gisteren dat ik voor de kuiten en billen een zware SuperSet erachteraan heb gegooid..

Abductor (recht/voor) --> 4x15/15x65kg
staand kuitheffen--> 4x20x25kg

Toen nog een klein half uurtje routine oefenen.. Ben bekaf..
Nu eten en slapen!!

Anja door d'r rug gegaan, dus vanavond mijn eigen inspiratie erop losgelaten

chest press
pecdek
schuine fly met dumbbells
schuine bench press
platte dumbbell press
dumbbell pullover
- alles 4 set (10-15reps)

stok boven hoofd strekken
onderhandse grip naar beneden halen
touw pushdown
1 arm schouderhoogte wegduwen
pushdown
- alles 4 sets (10-25reps)

hellen met schijf, voeten onder gewichten
total crunch
hangend knieheffen
- alles 4 sets (min 25reps)

Voelde nog zo erg mijn benen van gisteren dat ik voor de kuiten en billen een zware SuperSet erachteraan heb gegooid..

Abductor (recht/voor) --> 4x15/15x65kg
staand kuitheffen--> 4x20x25kg

Toen nog een klein half uurtje routine oefenen.. Ben bekaf..
Nu eten en slapen!!

Lekkere training maatje :D, je was weer lekker bezig zag ik zo tussendoor :cool: :wl: :D

Maar wat is "stok boven het hoofd strekken" ???

Hey miss F, ben een beetje lui, dus daarom geen tijd om terug te lezen, waarom doe je precies die high reps? Definitie?

Hey miss F, ben een beetje lui, dus daarom geen tijd om terug te lezen, waarom doe je precies die high reps? Definitie?

Bedoel je 10-25reps bij triceps? De laatste oefening heb ik 2x 25reps gemaakt om voor mijn gevoel een lekker branderig gevoel achter te laten op een goede training.. de rest van de oefening waren ook 10-15, sorry niet helemaal duidelijk..

Zo duidelijker, of bedoel je iets anders?

He, kan er weer op.. Lag het aan mijn pc? ik kwam er gisteravond en vanmorgen niet op..

Maar een heel pittig RPM lesje gegeven, geen nieuwe mensen in de les, dus kon helemaal losgaan.. Dat hebben ze geweten.. 410kcal in 45min en gem hr van 161bpm!! :D

Daarna gelijk door naar Kneet.. Gelukkig ging het met Anja stukje beter.. Maar ook zij is soms beetje eigenwijs.. Zeg dat ik na afloop van de 4/5sets de gewichten terugleg.. "Nee, kan ik niet aanzien" en het gek vinden dat ze last van d'r rug heeft :rolleyes: :p Gelukkig kon ik toch nog wel het laatste gewicht zelf opruimen..

Ze had me belooft dat als ik een goede training had neergezet ik mijn favoriet extra mocht doen.. Dumbbell row met 2 handen.. Echt geweldig, Voel het dan echt helemaal groeien, al tijdens de oefening :D

7 loodzware oefeningen met 5 sets 8-15reps, geen routine in terug te vinden, maar dat maakt het een uistekende training om gewoon knop om te draaien en gewoon te doen wat Anja zegt en niet nadenken over het gewichten wat eraanhangt/zit.. Je hoort haar achter je staan tellen tot 10 en dan pak je die gewichten weer en knallen!!

Vandaag en morgen rust.. Heb zelfs besloten buik zondag niet te doen.. Echt even een heel weeknd rust pakken, kijken wat het doet.. Buik gaat erg goed, dus 1x niet zou best nog eens voor extra groei kunnen zorgen... Vanmorgen weer lekker uitgeslapen en wat huish. klusjes, boodschappen gedaan.. Ze zijn bij mij in het hofje waar ik woon zijn ze bezig de hekjes te vervangen.. dus heb lief de mannen wat gezonde snacks bezorgd..

Een DVDtje kijken en een kort middagdutje voor ik weer een heerlijke massage.. Naar vrienden heerlijk macaroni nuttigen en instuctie over de oppaskatten krijgen.. Zo richting huis.. (heb extra macaroni meegekregen voor vanavond bij nog een DVD en lekker op tijd het bedje in..

:kiss:

zou eigenlijk vanmorgen 2 mensen begeleiden en de zonnebank pakken, maar na mijn ontbijt me weer omgedraaid en pas eruitgekomen voor mijn tweede maaltijd.. Samen met mijn moeder een gerecht gemaakt voor Stynxi en d'r jarige vriend die vanavond komen.. Een rol van spinazie, brocolli en parmazaanse kaas met Iers brood met gedroogde tomaten.. Heb gelukkig gelijk een gedeelte in de vriezer voor mezelf gelegd, voor het moment dat ik ervan kan genieten.. Maar zij hebben hun vingers er bijna aan opgegeten..

Ik zat erbij met koolvis, (klein) beetje rijst en rucolasla/waterkers en paar plakjes paprika en ook bij mij liep het water in de mond.. Maar mijn dag komt nog :D

Na het bereiden en een stofzuiger door het huis te hebben gehaald, nog een uurtje slaap gepakt..

Even aan Stynxie gevraagd hoe zij me nu zag tov van klein maandje terug voor ze vertrokken.. Ze vond mijn gezicht smaller, uiteraard droger en bij de armen/schouders meer ronding.. Abs ook groter en nog duidelijker zichtbaar.. Onderlichaam kon ze niet vergelijken, had wijde broek aan nu en laatste keer dat ze me zag..

En dat na een junkdag achter de rug.. :) Je ziet het zelf wel, maar altijd fijn als je het bevestigd krijgt..

Heb vanmorgen een superdrukke BodyPump les met abs attack achter de rug.. Vol!!! 36 man om 10.00uur 's ochtends.. Echt super kicke!!!

:) :thumbs:

Terug
Naar boven