XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag niet helemaal het gewenste weer, naar na de tosti's thuis genuttigd te hebben zijn Stynxie en ik toch naar het strand gegaan. Achter glas en een lounge bank was het heerlijk vertoeven in het zonnetje met mijn meegenomen bidon met water. En uiteraard, als ik op Schevingen ben, wil ik Pannekoeken eten. :D :meal: Vandaag Bolognese en een kaaspannekoek genuttigd. De eerste was verrukkelijk, tweede niet zo. Heb dat bij afrekenen aangegeven en niet in rekening gebracht. Dat vond ik heel netjes. :)

Morgen weer aan de slag. Heerlijk heb er weer zin in.

Veel succes met de training morgen, is leuk om dit te lezen!

*Burp*
Als MissF junken zegt, bedoeld ze ook Junken.. ;)

Jammer van het weer, maar het was toch heerlijk op het bankje.

Nu maar weer er flink tegenaan en verder gaan, je zag er goed uit.

*Burp*
Als MissF junken zegt, bedoeld ze ook Junken.. ;)

Jammer van het weer, maar het was toch heerlijk op het bankje.

Nu maar weer er flink tegenaan en verder gaan, je zag er goed uit.

:) Dank je wel. *bloos,bloos ;)

Jammer dat je met NAC Holland er niet bij kan zijn, maar jij moet ook trainen voor een mooie wedstrijd in augustus. Hoop dat je het red dat weekend in de Ardennen om jezelf klaar te stomen voor Luik-Basteren-Luik. Maar jouw kennende en een strenge man :) naast je, gaat dat echt wel lukken. Gaat je mannetje hem ook rijden trouwens? Heb ik je nooit gevraagd eigenlijk.:rolleyes:

Zondag: RPM/PUMP en buik

Voelde me moe vandaag, dus heb het rustiger aan gedaan met de lessen. Maar het waren wel knallers van lessen, nokkie vol en goede vooruitgang bij de mensen, zowel in techniek als fysieke verschijning.

Stats: 1.51min; 819kcal; 148avg bpm/hr; 193max bpm/hr=100%:eek:

Na de les rustig gegeten, eierlucht heeft lang in de kleedkamer rondgehangen hehe:p. Mensen waren niet blij, maar ik heb heerlijk gegeten. Eerste keer in heel dieetcarriere bij Anja, bij de lunch en avond eten geen rijst. Ben benieuwd naar de uitwerking, heb vandaag nog absoluut geen honger gevoel gehad. Morgen weer hoge dag met rijst en rijstwafels. Deze had ik ook niet vandaag.

maar waarschijnlijk halverwege de week zal ik het gaan merken. Anja zegt dat het wel redelijk afzien word. Ik hoop het eigenlijk, kan ik er ook eens over meepraten ;) :D

Voor mijn massage eerst nog even buik aangepakt. Had zin om eigenlijk eens iets heel anders te doen en veel verschillende oefeningen snel achter mekaar, zonder pauzes (alleen veranderen van oefening)
50reps crunch met wijde benen met schijf van 5kg (bovenin 1sec vast)
50reps omgekeerde crunch (langzaam terugkomen)
50reps cable crunch met 50kg
50reps hellen over bankje met crunch
2x25reps total crunch met 5kg
2x25reps hellen over bankje met crunch (langzame beweging)
50reps cable crunch met 40kg (1sec vast onderin)
25 reps cable crunch met 55kg (1sec vast onderin)
15 reps cable crunch met 60kg (2sec vast onderin)
10 reps cable crunch met 65kg (2sec vast onderin)
5 reps cable crunch met 70kg (5sec vast onderin)

en als toetje
50reps omgekeerde crunch (langzaam terugkomen)

Dat voelde heerlijk!!!

geen rijst in je dieet ? door wat heeft ze dit vervangen dan?

oei ! :) suc6 dan !

Maandag: Body Pump en Borst en Triceps KT

Vandaag weer een Pumpcardio van Stats: 55min; 342kcal ; avg 136; max 223bpm/hr Geweldig!!

Vandaag een pomp gekregen van Anja op mijn Borst en Triceps. Zelfs meer oefeningen voor de kleinste spiergroep dan voor de borst :eek:
Ze zegt het niet vaak, maar ze had nu graag een camera gehad om foto's te maken tijdens de training :) :D

Stats: 40min; 163kcal; 110avg; max 153bpm/hr

Kijk dat hadden wij dan ook wel willen zien:D dus neem gewoon elke keer een camera mee

Dinsdag: Buik, Rug en Routine

Vanavond weer aan de routine werken. Eerst op punten gefocused die we wilde dat verbeterd zouden moeten zijn met 27mei en dat gaat heel goed.

Ik krijg zelfs van mensen de vraag of ik echt niets gebruik.

NEE, IK GEBRUIK NIETS. Ik train gewoon hard en goed. Daarnaast goede voeding, rust en gedril van Anja dragen bij aan de resultaten in korte tijd. :)

Dinsdag: Buik en Rug

Ultrazware dag op mijn werk gehad. Was niet blij, had eigenlijk nog een cursus na werktijd en dan racen naar Kneet. Maar aangezien we onderbezet waren, waren we te laat klaar om nog iets mee te krijgen van de cursus, dus kon ik even bijkomen thuis voor we aan de slag moesten.

Vandaag wel gemerkt een lage dag te hebben, mbt concentratie. Gelukkig niet het hongergevoel, dat zou dubbel zijn. Denk dat dat wel gaat komen volgende week. Dan wordt het aantal lage dagen verhoogd:eek:

Buik
weighted crunch sec vast benen wijd (4x25x5kg) icm omgekeerde crunch (langzaam) (4x25xBW)
cable crunch sec vast (25x40; 25x42,5; 25x45; 25x47,5)
total crunch sec vast (4x15x5kg)
hellend over bankje met crunch sec vast (40xBW; 2x25xBW; 25x2kg)

Rug is echt goed aangepakt!! 9 mega zware oefeningen..
PR op lat pully voor (2x10x55kg; 2x8x60kg)
PR op onderhands wijde barbell row (10x30; 10x40; 2x8x50kg)
PR op cable row (10x40; 10x45; 8x50 en 54!!x25kg--> helemaal volgooien :D)
Kan ik maar 2 woorden voor geven GEWELDIG GENOTEN. hihihi

54x!!! Allemachtig....goed hoor...wauw:thumbs: :clap: :clap:

Jajajaja, ik heb je ook gehoord zaterdag en gisteren mijn maatje ook gezegt en de laatste twee reps van de laatste twee sets een klein setje mee gekregen. Ook veel lekkerder gevoel. :)

Maar wat een mooie PR's!

Terug
Naar boven