XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Chest pose 14 oktober 2006

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Chest pose 3 december 2006

Mijn bewondering voor jou blijft maar stijgen! ;) Prachtig gewoon.

Ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet als je op 3 februari een foto maakt.

:meal: :burger: :meal: MMMM kibbelingen wel lekker!!

Maar jij eet wel veel hoor jeetje zeg......hoe krijg je het allemaal naar binnen?;)

kijk das vreten, kan menig vent hier een voorbeeld aan nemen!

top die foto's ook!

Zo, da's geen kattepis wat ik vandaag binnenkrijg..

5700kcal en da's nog zonder de kibbelingen met remouladesaus..

Damn, das flink wat vreten zeg :D
Wil ik ook :( ben juist net begonnen met minder kcal te gaan eten

Mooie foto's zeg, als je er nog meer hebt, zeker ook erbij zetten.

Damn, das flink wat vreten zeg :D
Wil ik ook :( ben juist net begonnen met minder kcal te gaan eten

Mooie foto's zeg, als je er nog meer hebt, zeker ook erbij zetten.

Hoop DavyO weer even te kunnen vragen om weer eens wat foto's te maken.. :D

Na gisteren echt een k*t training gehad te hebben, ging het vandaag een heel stuk beter.. Vandaag waren de rug en schouders aan de beurt..

Een PR op de rug gepakt.. cable row 55kg.. was wel eerste oefening, maar toch.. ben blij..

Een PR pakken is wel eens lekker, gefeliciteerd. ;)
Had je hem breed of smal gepakt?

Super om jou verhaal te lezen en te volgen, ik heb veel respect voor je aanpak en discipline.

Super miss f die fotos! je gaat echt goed he zo te lezen! respect! enne keep on going! groetjes astrid.

Veel sterkte.

Judith uit m'n gym had de overal klasse van de YFB dit jaar gewonnen. Hopen dat jij um dit jaar achter je naan mag schrijven. :thumbs:

Veel sterkte.

Judith uit m'n gym had de overal klasse van de YFB dit jaar gewonnen. Hopen dat jij um dit jaar achter je naan mag schrijven. :thumbs:

Daar train ik ook voor!! Daarvoor nog twee NAC titels binnen slepen als het lukt.. Ze zag er echt goed uit, hoop dat ik het ook kan waarmaken..

Thx for the support..

Ben heel benieuwd. Je inzet is enorm, je ziet er prachtig uit, zou je best wel eens kunnen lukken!

Laatst bewerkt:
Vandaag weer heerlijk junken..

begonnen met stevig ontbijt (HO,brinta, rozijnen Whey), wat crackers met cashewpindakaas, appel, 4tosti's, 6eiwit/2eigeel groenteomelet, raspatat, broodje kaassouffle, hamburger speciaal, salade, en vanavond volgt nog lasagne met tortilla wrap met groente en gehakt, 6eiwitten met ananas en voor slapen nog nutrix, rozijnen en Whey..

Uiterard mijn aminozuren of Wheyshake bij de maaltijden, voor goede iewit inname.. hihi

Vandaag weer heerlijk junken..

begonnen met stevig ontbijt (HO,brinta, rozijnen Whey), wat crackers met cashewpindakaas, appel, 4tosti's, 6eiwit/2eigeel groenteomelet, raspatat, broodje kaassouffle, hamburger speciaal, salade, en vanavond volgt nog lasagne met tortilla wrap met groente en gehakt, 6eiwitten met ananas en voor slapen nog nutrix, rozijnen en Whey..

Uiterard mijn aminozuren of Wheyshake bij de maaltijden, voor goede iewit inname.. hihi

Damn, knap hoor! Je moet wel een hele lieve moeder hebben!;)

succes, en misschien tot 14 oktober :)

Terug
Naar boven