peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om vervolgens te hossen op de Gay Pride in Amsterdam.. Hopen op mooi weer ok 
Niet echt heel slimme keuze lijkt me?
Na een bicepsdag gelijk weer rug+biceps trainen
Maar ik heb net ook even je beginpost doorgelezen. Respect voor je prestaties die je tot nu toe hebt neergezet!!![]()
Maar je hebt zeker gelijk.. Als de omstandigheden anders waren........Je kunt het ook als soort shocktraining zien gewoon
Maar naast bodypump doe je dus ook nog personal training oid?

) en apart mijn buik en onderrug getraind voor ik naar de fysio moest. Heb hier een uur van plat gelegen, deed echt pijn

Had slecht geslapen die nacht ervoor, dus bij thuiskomst heerlijk onder een douche gaan staan en op tijd mijn mandje opgezocht..
lol...@Heb het ook geprobeerd om het bij Kneet voor mekaar te krijgen, maar dan moest ik het op vrijwillige basis doen lol...
Ze zijn gek!

Heb beloofd dat ik 2 flessen water afneem, dus ook geld in t laatje breng.. lol...ja, dat geloof ik na die trainingLekker slapen, morgen weer een lange dag.. En hopen dat de spierpijn in mijn billen weg is morgen, echt niet normaal zoveel als ik nu heb..
Slaap lekker iedereen
Met nog iets minder dan 4 maanden te gaan, zal ik minder posten en meer rusten.. Mn de nieuwe training, het dieet en ook de vooruitgang zal ik achterwegen laten ;-)
Als er intressante dingen gebeuren, deel ik die uiteraard, maar zoals jullie begrijpen moet er nog wel een verrassing blijven voor op de wedstrijd.. Alvast ontzettend bedankt voor het steunen en aanmoedigen de eerste twee maanden van de voorbereiding..
Vanavond eten met de oldies en schoon oldies bij Vapiano.. Ik heb even de manager moeten overtuigen dat ik mee kon komen en mijn eigen eten wenste te eten, maar is geluktHeb beloofd dat ik 2 flessen water afneem, dus ook geld in t laatje breng.. lol...
ja, dat geloof ik na die training
Heel veel succes de komende tijd!!!