Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Goed om te horen! :)

Vroeg me af... lukt het om hierbij nog fulltime te werken?

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik werk nu niet full-time, maar heb dat destijds wel gedaan bij eerdere wedstrijden.. Zeg niet dat dat erg gemakkelijk was.. Mijn humeur was destijds een stuk slechter, dan nu.. dat is één ding wat zeker is..

Zo vandaag een fittest gedaan bij mij op de sportschool :D

moest met mijn VO2max tussen de 30 en 49 zitten, maar zit op 68 :eek: Het gemiddelde van de dames in mijn leeftijdscategorie op de sportschool is: 30,6

Ga al richting Lance Armstrong ;) Hij zit op 90 namelijk.. lol..

Dat klinkt als een goed bericht... wat is het eigenlijk, zo goed ben ik niet op de hoogte...
Zag ik je nou op de site van Flex staan, bodybuilder van de maand? Is dat recent? Gaaf dat je daar staat!

nice miss f!

heb je trouwens nog up tp date foto;s ben wel nieuwsgierig!
Je gallerij staan al oudere foto's.

Mooie VO2max Miss! :thumbs: Ik zit er 20 puntjes onder maar gezien de leeftijd is dat gelukkig ook nog een vette score :D

nice miss f!

heb je trouwens nog up tp date foto;s ben wel nieuwsgierig!
Je gallerij staan al oudere foto's.

laatste foto's in mijn topic zijn van mei.. ga pas na de wedstrijd weer foto's plaatsen..

Maar de foto's die ik bedoel staan niet in mijn gallerij (kan daar geenh nwe foto's meer plaatsen.. begrijp er niets van, naar deze staan in de bijlagen..

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Dat klinkt als een goed bericht... wat is het eigenlijk, zo goed ben ik niet op de hoogte...
Zag ik je nou op de site van Flex staan, bodybuilder van de maand? Is dat recent? Gaaf dat je daar staat!

Nee, dat is niet recent.. Dat is van begin 2008 (februari dacht ik..)

Toch weer even een aantal PR's vermelden waar ik superblij mee ben..

Schuine leg press 20x265kg
Smalle bench press 10x54kg
Wijde lat pully 12x60kg
Wijde chin-ups 3x8xBW

:D :D :D :D :D :D

Dat zijn ten minste stats :D

Waren er maar meer vrouwen die een beetje durfden te trainen :)

Echt toppie weer de uitslag van je fittest en je nieuwe PR's. :D

Toch weer even een aantal PR's vermelden waar ik superblij mee ben..

Schuine leg press 20x265kg
Smalle bench press 10x54kg
Wijde lat pully 12x60kg
Wijde chin-ups 3x8xBW

:D :D :D :D :D :D

:eek::eek::eek::eek::eek: Netjes! En dat terwijl je vollop aan het aftrainen bent! Petje af, meid! (vandaag voor mij ook een PR: platte dumbbell press met 18 kg, in m'n eentje! :))

Afgelopen weekend samen met IsabelleVD getraind.. Was erg leuk.. Isabelle gaat echt goed.. Rug, borst, onderarmen, cardio en buik in 2,5uur.. Maar niet opgegeven.. Toppie, moeten we snel weer overdoen :)

Mini rijd ook heerlijk ;-)

Hoi Naomi,

Hoe gaat het met jouw wedstrijden, of staat dat even op een laag pitje?

Afgelopen weekend samen met IsabelleVD getraind.. Was erg leuk.. Isabelle gaat echt goed.. Rug, borst, onderarmen, cardio en buik in 2,5uur.. Maar niet opgegeven.. Toppie, moeten we snel weer overdoen :)

Mini rijd ook heerlijk ;-)

Ik vond het ook heel erg fijn! Ik heb echt genoten van de training. Ik ben heel blij met de nieuwe buikoefeningen. Ik probeer vandaag niet te veel te lachen, want mijn buikspieren doen zoveel pijn :D Heerlijk! Ik kijk al uit naar de volgende keer!

S6 Naomie...we kletsen de 29ste effe bij;)

S6 Naomie...we kletsen de 29ste effe bij;)

'Doe je mee of kom je kijken?
Het is nu een feit, heb me zojuist officieel ingeschreven voor de YBF..

Begin de spanningen al te merken.. Dieet gaat weer aangepast worden vanaf as weekend.. Dan gaat het echt beginnen.. zes weken nog maar.. zo was het zes maanden en nu.. HEELLUP.. nee gaat goed komen, ik geniet met volle teugen..

Vind het nog steeds heerlijk mijn routine te oefenen en alles uit mijn trainingen te halen.. Snap niet dat ik niet veel eerder aan deze sport ben begonnen.. Maar ja, nu van alles oppikken en groeien naar Europese wedstrijden na 29 november..

Ik doe mee, dus we zien elkaar backstage..als we elkaar nog herkennen met de bruining:D

Je hebt nog een dikke 6 weken..dus relax;) Gaat helemaal goed komen:)

Terug
Naar boven