XXL Nutrition

MissF's achtergrondverhaal en logboek

Je staat er super bij.
Ik hoop dat je komende 2 weken goed tot rust komt.
Succes!

Je staat er goed bij! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
thx..

@peetjuh83.. zie je ook weer trainen, was je er even niet, of heb ik je gewoon elke keer gemist bij Kneet?

Zal vast een beetje moeilijk zijn denk ik toegeven. Na mijn vakantie ben ik benieuwd wat 2 weken "rust"met jouw lijf doet dan. Ook al ambieer ik zo'n lichaam niet, ik vind het onwijze prestatie want is keihard werken.

Grappig is het om te zien hoe anders een lichaam, in jouw geval, onbedekt er dan uitziet. Nja, gekleed zie je een strak lijf en op pics een strak en prachtig getraind lichaam.

Ow enne ruilen van schoenen? You know my fetish;). was dit dat wedstrijdpaar, nee toch? want als deze zo lekker lopen bestel ik ze ook direct. Al had je het toen over pumps en dat zijn dit niet.

• #1.105
Ben blij dat mijn benen al redelijk goed staan, want de training van gisteren ging echt BUTT!! Zoals gezegd extra rust en daardoor 5dagen rust gehad, maar nog steeds niet hersteld..

Baalde echt als een stekker, maar weet ook dat ik geduld moet hebben, gaan niet zo snel.. Vandaag geen van mijn spinninglessen meegedaan, wel een half uur gestokdraaid.. Morgenochtend les spinning, 's avonds rug/biceps en nog een les spinning..
Zaterdag een les BodyPump geven, maar ga niet volledig meedoen mn mijn benen gun ik even wat rust.. Zondag weer een spinningles en hoop van gansharte dat volgende week woensdag benen weer beter voelen, zodat ik weer kan knallen..

Want gisteren letterlijk gehuild na afloop training!

Als je zo fanatiek bent als jij, kom je natuurlijk wel ver, maar daar hoort dus blijkbaar ook verdriet bij:(..Ik heb het beide niet zo extreem...allleen soms wat ontevredenheid:o..Hoop voor jou dat rust brengt wat je ervan verwacht:)..Mag ik je vragen waar je niet tevreden mee bent wat betreft je huidige fysiek. Als leek vind ik je er namelijk erg mooi uitzien.

• #1.108
Gisteren Borst/Schouders en Triceps aangepakt. Het ging goed en de rust helpt echt wel.. Zie er al een stuk voller uit.. Weegschaal gaf vandaag 54,6kg met 12,5% aan dus dat gaat in ieder geval weer iets omhoog.

Bench Press
warm-up 20x20kg 12x30kg
4x8-10repsx40kg

Incline BP smal
12x30kg 10x34kg 10x34kg 10x30kg+15x20kg (damn wat een pomp gaf dat!)

Pec Dec
12x15kg 10x20kg 10x20kg 15x15kg

One arm DB Alt Shoulder Press
12x7kg 10x10kg 10x10kg 12x10kg (AAAUWHH)

Bent over DB back raise
12x4kg 12x6kg 10x6kg+10x4kg 10x6kg+15x4kg

Seated one arm DB side raise
12x4kg 12x5kg 12x5kg 15x5kg

Triceps Dips 3x10reps

Bent over cable extensions
15x15kg 15x20kg
half+heel=1 rep 8x20kg 10x15kg

• #1.109
Vanavond: hardlopen (HIIT) 20min; spinning 45min en BodyPump 60min.. Verder vandaag een rustdag ;-)

• #1.110
Ab was vandaag erg tevreden, maar stelt ook hoge eisen aan zichzelf en ook aan mij.. Gelukkig ben ik hetzelfde, dus willen meer scherpte op de benen krijgen en het volle/droge op de bovenkant. Nu is het zo dat aan de bovenkant niet veel hoeft te gebeuren qua vetpercentage, kan niet veel drogen namelijk..
Maar zoals bij de meeste dames, kan er wel degelijk nog wat van de benen af.

Meting gaf 54kg met 12,9%. Vanaf nu geleidelijk vet inname verlagen naar 5%, koolh en vetten gaan hierdoor omhoog en per week 150kcal minderen (ik zit nu op 2650-2700kcal met 20%vet/50%koolh/30%eiwit), dus start maar met mijn geliefde pindakaas te schappen ;-( deze week.. Nu nog brood, maar dat zal snel rijst worden..

Qua training zijn we er nog niet helemaal over uit, maar zal waarschijnlijk inderdaad 3x benen worden.. Will be continued ;-)

Hallo MissF!

3x in de week benen...wow! :eek: kunt u nog wel normaal lopen dan? :D

Bent u dit jaar nog actief in Nederland qua wedstrijden?

• #1.112
Ab was zeer tevreden en ik zelf ook hoor ;-)

Borstomvang was met de laatste meting 3cm toegenomen (in gespannen toestand) en is nu 99cm!!
Taille was 1 1/2cm af en is nu 65,5cm
Benen en kuiten zijn hetzelfde gebleven 57 en 37cm

back 31-07.jpg

borst 31-07.jpg

buik 31-07.jpg

front 31-07.jpg

tricep2 31-07.jpg

zijkant buik 31-07.jpg

quarterturn1 31-07.jpg

quarterturn3 31-07.jpg

Je ziet er erg mooi uit!Of beter gezegd ,heel mooi fysiek!

Je mag zeker tevreden zijn, super Miss F.!!! :woot:

Lijkt me trouwens wel lastig om bh's te vinden met jouw borstomvang(no joke). Of moet je dan naar een speciaalzaak?

Mooie foto's!

Damn... die laatste foto! :heart:

Je benen/poep zijn nog mooier geworden

Wauw.... ik wil dat ook... zucht... :p Mooi hoor!!! Die rug... wauw...

Vooral je rug valt op! Goed fysiek!

Kzag je naam hier en daar voorbij komen, dus ik dacht ga me even inlezen ;)
Gezien je begin gewicht en huidige prestaties rest mij alleen nog te zeggen Proficiat!! Zeer nette prestatie(s)!

HELE mooie benen overigens! Mag ik je 1 tip geven? Train iets meer op piekconcentratie op de biceps. Bijvoorbeeld met bicepscurl je pink richting je schouder draaien, 1sec vasthouden en goed knijpen met je spier.

Voor de rest wens ik je heel veel succes en natuurlijk ook veel trainplezier.

Groetjes

• #1.120
Kzag je naam hier en daar voorbij komen, dus ik dacht ga me even inlezen ;)
Gezien je begin gewicht en huidige prestaties rest mij alleen nog te zeggen Proficiat!! Zeer nette prestatie(s)!

HELE mooie benen overigens! Mag ik je 1 tip geven? Train iets meer op piekconcentratie op de biceps. Bijvoorbeeld met bicepscurl je pink richting je schouder draaien, 1sec vasthouden en goed knijpen met je spier.

Voor de rest wens ik je heel veel succes en natuurlijk ook veel trainplezier.

Groetjes

Dank voor het compliment en je tip.. Ik weet het van mijn biceps en ik doe al die dingen ook tijdens de training en heb dan ook echt een bal liggen, maar zodra ik mijn gewicht loslaat en zelf de spanning erop zet is dit een stuk minder..

Misschien moet ik met een doorzichtige stressbal in mijn hand op het podium staan zodat ik iets heb om in te knijpen om de training te simuleren ;-)

Terug
Naar boven