Fitness Seller

MissF's achtergrondverhaal en logboek

haha goed idee ;-)

Wat zie je er goed uit zeg, wow! Was er zo naar benieuwd na mijn vakantie. Benen zijn echt mooi. Vind het fascinerend dat zo'n fysiek niet onwijs opvalt in trainingspakkloffie (behalve dat je wel ziet dat iemand heel erg sportief is dan). Valt mij elke x op namelijk.

Wat zie je er goed uit zeg, wow! Was er zo naar benieuwd na mijn vakantie. Benen zijn echt mooi. Vind het fascinerend dat zo'n fysiek niet onwijs opvalt in trainingspakkloffie (behalve dat je wel ziet dat iemand heel erg sportief is dan). Valt mij elke x op namelijk.
+1
Dat valt mij ook op.
Daarom vind ik het ook gaaf om foto's te zien want dan zie je nog veel beter dat je fysiek steeds mooier aan het worden is.
Tuurlijk zie ik dat ook in de gym maar op foto's is het helemaal indrukwekkend om te zien.

+1
Dat valt mij ook op.
Daarom vind ik het ook gaaf om foto's te zien want dan zie je nog veel beter dat je fysiek steeds mooier aan het worden is.
Tuurlijk zie ik dat ook in de gym maar op foto's is het helemaal indrukwekkend om te zien.

Erens vind ik het ook weer oneerlijk. Werk jij je als vrouw uit de naad voor meer/ mooie spieren, droger etc. Oog je in kledij gelukkig nog sportief. Zie je niet onwijs veel van die toning. Terwijl je het aan een man die op eenzelfde wijze aan het beulen, zwoegen en zweten is wel goed of zelfs beter kan zien dat hij sportief is. Ook dat viel mij pas weer op op het werk. Komt er zo'n getrainde gast waaraan je direct ziet ( droeg brandweerpak dus als chick oog je dan helemaal niet zoals je in wedstrijd kleding oogt)dat hij heul veul dumbbells eet.

• Like
Waarderingen: Sue
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
Foto's volgen nu pas na de wedstrijd ;-)

Vandaag begonnen met het nieuwe trainingsschema..
maandag: borst+schouders+biceps+buik+onderrug+cardio
dinsdag: benen+triceps+buik+cardio (onderrug in DL)
woensdag:spinning+rug+schouders+buik+onderrug
donderdag: benen+biceps+buik+cardio (onderrug in DL)
vrijdag: borst+rug+buik+spinning (onderrug met hyperextensions)
zaterdag: benen+triceps+buik+onderrug+cardio

Weegschaal geeft 53,7kg en 11,1%BF aan..

Zit met eten nu op 2244kcal (5% vet/64% koolh/31% eiwit)

Trainen ging vandaag nog goed en is ook pas tweede dag van lage inname, dus ben benieuwd naar de rest van de week..
Was met de hele training vandaag nog geen anderhalf uur bezig, maar wel 520kcal verbrand..

• #1.126
Vandaag in 76min totale training afgewerkt incl 30min cardio.. 551kcal!!
Alles 3 sets met minimale rust tussendoor..
leg press
full squat
leg extension
leg curl
stiff leg deadlift
calf raise
triceps pressdown
dips (tussen twee bankjes)
DB neck extension
total abs (midden+zijkant)
ligfiets

Ik moest 's middags echt even een uiltje knappen ;-)

• #1.127
Gisteren een bruiloft bezocht bij vrienden in Belgie en daarvoor speciaal een jurk aangeschaft die ik jullie niet wilde onthouden.. Tevens een kleine piek van mijn shape ;-)

21082010118.jpg

Gisteren een bruiloft bezocht bij vrienden in Belgie en daarvoor speciaal een jurk aangeschaft die ik jullie niet wilde onthouden.. Tevens een kleine piek van mijn shape ;-)

Hey meid, je zag er echt stralend uit! Ik hoop dat jullie er even hard van genoten hebben als wij :D

Wilde wat zeggen nog vanmiddag maar je bent een geweldig wijf!(heb ook zo mijn verlegen momenten:o) Ik ben weer een hoop wijzer (ik leer het nog weleens af te stappen van het krachtpatseren). Een goed voorbeeld gewoon.

• #1.130
Het is een beetje stil geweest aan deze kant.. Krijg je als er zo in je dieet geknepen wordt..
Morgen start de laatste 4 weken.. Tekening begint een plaatje te worden en trainer is tevreden met de voortgang. Maandag komt hij weer langs en traint hij e bij Kneet's Gym. Zal me dan met borst, schouders en biceps er doorheen slepen!
Lichaam heeft het zwaar, mn mijn aanhechtingen hebben het zwaar te voorduren, doordat mijn vetinname nihil is (100gr kipfilet van de grill). Heb daarom mijn glucosamine inname verdubbeld om wel mijn aanhechtingen en gewrichten ietswat te ontzien.. Na de wedstrijd zal ik goed mijn rust en mijn voeding moeten aanpassen om dit te boven te komen.
Morgen start met de laatste verlaging naar 1700kcal.. Mijn rijst bij 3 maaltijden wordt verlaagd en mijn kip wordt vervangen door vis om mijn vetinname naar NUL te brengen.. Wish me luck..

Maar alles voor het goede doel ;-)

Volhouden, meid! Ik heb het volste vertouwen in je dat je zal schitteren op het podium! Keep your eyes on the goal en doorbijten ;)

groetjes vanuit Mauritius waar hier een heuse regenbui aan de gang is :( meer dan 11 uur vliegen om hier in de regen te zitten... Omdat het slecht weer is hebben we een onderwaterwandeling gedaan vanochtend. Dat was echt fantastisch. Zeker 50 tropische kleurrijke vissen hebben uit onze hand gegeten

Laatst bewerkt:
Volhouden, meid! Ik heb het volste vertouwen in je dat je zal schitteren op het podium! Keep your eyes on the goal en doorbijten ;)

groetjes vanuit Mauritius waar hier een heuse regenbui aan de gang is :( meer dan 11 uur vliegen om hier in de regen te zitten... Omdat het slecht weer is hebben we een onderwaterwandeling gedaan vanochtend. Dat was echt fantastisch. Zeker 50 tropische kleurrijke vissen hebben uit onze hand gegeten

Dat klinkt leuk! :)

Was het jullie bruiloft vorige week, waar Naomi bij was?

Heavy filmpje! :thumb:

Lekker heftig flimpje..kan me nog wel bedenken..toen ik bij Liona liep..dat ik mij op een gegeven moment ook zo voelde in mijn voorbereiding..succes nog! Doorzetten kan je wel..

Wow! Ik weet dat je er goede begeleiding hebt, maar is dat overstrekken van je knieen op het begin niet gevaarlijk/blessuregevoelig?

kan op werk jou filmpje niet bekijken:sad:, althans, geloof dat het iets van jou is.

Zie het thuis wel dus. Succes!

Respect voor je filmpje.
Ik werd er stil van en heb vol bewondering zitten kijken.
Ik weet hoe hard je traint maar dit heb ik nog nooit zien gebeuren.
Heel veel succes met je voorbereiding!

Terug
Naar boven