Trickster
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 254
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Wat zie je er goed uit zeg, wow! Was er zo naar benieuwd na mijn vakantie. Benen zijn echt mooi. Vind het fascinerend dat zo'n fysiek niet onwijs opvalt in trainingspakkloffie (behalve dat je wel ziet dat iemand heel erg sportief is dan). Valt mij elke x op namelijk.
+1
Dat valt mij ook op.
Daarom vind ik het ook gaaf om foto's te zien want dan zie je nog veel beter dat je fysiek steeds mooier aan het worden is.
Tuurlijk zie ik dat ook in de gym maar op foto's is het helemaal indrukwekkend om te zien.
Gisteren een bruiloft bezocht bij vrienden in Belgie en daarvoor speciaal een jurk aangeschaft die ik jullie niet wilde onthouden.. Tevens een kleine piek van mijn shape ;-)

meer dan 11 uur vliegen om hier in de regen te zitten... Omdat het slecht weer is hebben we een onderwaterwandeling gedaan vanochtend. Dat was echt fantastisch. Zeker 50 tropische kleurrijke vissen hebben uit onze hand gegetenVolhouden, meid! Ik heb het volste vertouwen in je dat je zal schitteren op het podium! Keep your eyes on the goal en doorbijten![]()
groetjes vanuit Mauritius waar hier een heuse regenbui aan de gang ismeer dan 11 uur vliegen om hier in de regen te zitten... Omdat het slecht weer is hebben we een onderwaterwandeling gedaan vanochtend. Dat was echt fantastisch. Zeker 50 tropische kleurrijke vissen hebben uit onze hand gegeten

Dat klinkt leuk!
Was het jullie bruiloft vorige week, waar Naomi bij was?