XXL Nutrition

Mission (im)possible

• Topic Starter Topic Starter
Was wel om de beurt :). Vandaag toch weer lekker getraind zolang het goed aanvoelt is het top.
Mijn doel is niet om als een bodybuilder uit te zien, ik wil alleen een beetje atletische gestalte verkrijgen met zichtbare buik en armspieren en bijkomen dan ben ik blij ik denk dat ik het daarmee wel haal zoals ik nu train.

Topic is lose lose situation.

Was wel om de beurt :). Vandaag toch weer lekker getraind zolang het goed aanvoelt is het top.
Mijn doel is niet om als een bodybuilder uit te zien, ik wil alleen een beetje atletische gestalte verkrijgen met zichtbare buik en armspieren en bijkomen dan ben ik blij ik denk dat ik het daarmee wel haal zoals ik nu train.

Je vetpercentage is zo laag, dat alles al zichtbaar zou moeten zijn. Jij hebt een beetje extra spiermassa nodig zodat er iets te zien valt. 3 uur triceps trainen gaat je, behalve eventuele newbie gains voor die spiergroep niet vooruit helpen. Neem een andere personal coach.

Je gaat er niet komen met die fancy stuff. Een basisch compound full body schema 3 dagen 1 uur per week icm periodisering van intensiteit en volume. Dat is wat je nodig hebt en wat ook werkelijk gaat helpen. Heb je statistieken nodig? Hou ze dan zelf bij!

Hey allen,

De afgelopen 2 weken heb ik puur op losse gewichten getraind. Ik heb een ervaren fitness vriend die me alle mogelijke oefeningen liet zien. Elke dag hebben we samen andere spiergroepen getraind. 1 dag hebben we zelfs 3u lang de triceps getraind. Ik heb elke oefening gefilmd zodat ik die zal blijven onthouden.

Helaas voor mezelf vond ik niet de volharding om losse gewichten op mijn eentje te blijven trainen zonder zijn gezelschap. Het lijkt alsof ik niet veel kan tillen met losse gewichten. Als fitnessbuddy erbij is durf ik meer te tillen omdat hij laatste pushes kan opvangen mocht het niet lukken. Ik heb een aantal dagen onafhankelijk proberen te functioneren maar het lukte me niet, ik zat er echt compleet door.

Nu zit ik sinds 2 dagen terug aan de fitness toestellen en ga losse gewichten als extra aanvulling gebruiken. Anders lukt het me niet vrees ik, ik mis dan het doorzettingsvermogen. Ik moet statistieken kunnen zien en het traint iets makkelijker terwijl je toch veel tilt. Totaal verkeerde ingesteldheid dat besef ik...

Beide in de gym: Link

manthe****up.jpg
het moet een levens stijl worden, een verandering van geest en lichaam. Als je jezelf naar de gym moet slepen en zoveel moeite blijft houden met eten, hou je het niet vol.
Streef naar een sterke geest in een sterk lichaam, een geest die een doel voor ogen heeft en er zonder stoppen op af gaat. Bodybuilden is voor een enorm groot deel mentaliteit en doorzettingsvermogen. Het is misschien nog wel belangrijker dan het lichaam.

Zoals ik het nu bezig ben moet ik het zeker mijn verdere leven volhouden.
Ik probeer zo veel ik kan compound training te doen maar het is niet easy. (na het trainingsschema tijd opvullen ermee) Beter dat ik nu aan de toestellen zit dan dat ik alles laat vallen. Zo denk ik er toch over...

Nogmaals jullie tips zijn goud waard en ik stel alles op prijs maar mijn "zin" verdwijnt helemaal als ik in eentje losse gewichten train. Ik vind het fijn om dit als extra aanvulling te doen maar alleen nog maar compounds pfiew dat red ik niet de rest van mijn leven.

Dude!
Damn waar woon jij? Ik krijg al bijna zin om je een aantal maand naar de gym te sleuren om je te leren hoe echte mannen trainen. Dit kan toch niet? :)

Oblivion100, hoe gaat ie met de misselijkheid als ik vragen mag.

Laatst bewerkt:
Tijdje meegelezen nu. Ik woog eerst ook 55 kg bij 1.82, maar kerel. MAN THE **** UP

Ik zie je hier alleen maar klagen terwijl tons of people je tips geven maar je blijft maar klagen.

Ga gewoon compounds trainen met losse gewichten. Ga je veel sneller en betere resultaten krijgen. Eenmaal je echt resultaten gaat boeken gaat de motivatie vanzelf komen om te 'knallen' in de gym.

Dude!
Damn waar woon jij? Ik krijg al bijna zin om je een aantal maand naar de gym te sleuren om je te leren hoe echte mannen trainen. Dit kan toch niet?
Hey man, er zijn wel een paar Italianen die me helpen als ik daarom vraag. Ik train in Maastricht maar ben Belg.
Ik zou het wel prettig vinden om met je mee te gaan.

Oblivion100, hoe gaat ie met de misselijkheid als ik vragen mag.
Helemaal niet goed. Vannacht heb ik zoverre ik weet de hele tijd een kokhals gevoel gehad. Ik zat in slaap nog te denken om op te staan om motilium te nemen maar was er te moe voor. Gisterenochtend had ik douche genomen maar werd plots zo misselijk dat ik terug moest gaan liggen voor paar minuten. Dat is nu al weken zo, ik kan moeilijk dagelijks 2 motilliums nemen maar dokters vinden helaas niets. Het trainen werkt wel wat om de symptomen te verminderen. Ik blijf volharden, morgen nog 1 keer trainen en dan geef ik me 2 dagen rust.

Btw Ik blijf nu op 54 kg steken. Ik eet dagelijks portie cornflakes 6 boterhammen op het werk en 4 bananen en appel. Bij thuiskomst eet ik warm avondeten maar kan ook afhaalchinees of pizza zijn. Voor het slapen eet ik een pot kwark. Daarnaast neem ik ook 1 shake whey perfection met oats en een shake Nr 1. Er komt niets van gewicht bij dus dat haalt me ook wel wat down. Maar veel zin om meer te eten heb ik niet, zeker niet met die misselijkheid.

Laatst bewerkt:
Dus je doet de compounds niet omdat je ze te zwaar vind?? Het moet juist zwaar zijn man.. dafuqqq

Dus je doet de compounds niet omdat je ze te zwaar vind?? Het moet juist zwaar zijn man.. dafuqqq

idd.
Eten, trainen en rusten.
Meer oefeningen is helemaal niet beter.
Ga starting strenght ofzo volgen (zoals hier al meer gezegd is).
Met die technogym rommel zal je niets bereiken, helemaal niets.

Ik had juist het probleem dat ik overgewicht had. 83 kg bij 23% vet en 1.71m
Het is knokken en soms wil je niet doorgaan maar je moet je erdoor slepen.

Niet zo zeer omwille van de gewichten. Ik merk dat de spieren wel sneller branden met losse gewichten wat fijn is. Ik heb 2 weken lang alles keihard gegeven aan die losse gewichten. Ben naar mijn gevoel over mijn eigen kracht heen gegaan, laatste beetje moed uit brain putten. Personal trainers zeiden tegen kameraad al "zie dat je hem niet overtraint".

Met vrienden kun je nog wat grapjes maken en lachen. Nu is er in eentje een soort van psychische blokkade waarbij de zin geheel ontbreekt, dat gevoel heb ik niet aan de toestellen die me "begeleiden". Ik kan het moeilijk verwoorden.

spierpijn is niet hetzelfde als spiergroei.

Meer eten, minder zeiken, harder trainen, minder zeiken, meer zelfstandig worden, minder zeiken!

Meer eten, minder zeiken, harder trainen, minder zeiken, meer zelfstandig worden, minder zeiken!
Haha begrepen :p. Sorry ik wil ook niet als een zager overkomen ik weet dat vele daarvan walgen. Ik mis nogal wat doorzettingsvermogen. Al blijf ik doorzetten. ;)

Gisteren vroeg iemand hier in dit topic hoe het met me gaat zodus wou ik eerlijk tegen jullie zijn en zeker niet een potje komen zagen. Jullie hebben me al meer dan voldoende tips gegeven.

Laatst bewerkt:
Niet zo zeer omwille van de gewichten. Ik merk dat de spieren wel sneller branden met losse gewichten wat fijn is. Ik heb 2 weken lang alles keihard gegeven aan die losse gewichten. Ben naar mijn gevoel over mijn eigen kracht heen gegaan, laatste beetje moed uit brain putten. Personal trainers zeiden tegen kameraad al "zie dat je hem niet overtraint".

Met vrienden kun je nog wat grapjes maken en lachen. Nu is er in eentje een soort van psychische blokkade waarbij de zin geheel ontbreekt, dat gevoel heb ik niet aan de toestellen die me "begeleiden". Ik kan het moeilijk verwoorden.

ja je moet ook niet 5x per week 2 uur lang trainen, gewoon 3 x per week 1 uurtje hard trainen, is genoeg zat!

Het is jammer dat je zo ver weg woont.. Zelfs ik zou je inmiddels al op sleeptouw willen nemen..

Terug
Naar boven