Hey allen,
De afgelopen 2 weken heb ik puur op losse gewichten getraind. Ik heb een ervaren fitness vriend die me alle mogelijke oefeningen liet zien. Elke dag hebben we samen andere spiergroepen getraind. 1 dag hebben we zelfs 3u lang de triceps getraind. Ik heb elke oefening gefilmd zodat ik die zal blijven onthouden.
Helaas voor mezelf vond ik niet de volharding om losse gewichten op mijn eentje te blijven trainen zonder zijn gezelschap. Het lijkt alsof ik niet veel kan tillen met losse gewichten. Als fitnessbuddy erbij is durf ik meer te tillen omdat hij laatste pushes kan opvangen mocht het niet lukken. Ik heb een aantal dagen onafhankelijk proberen te functioneren maar het lukte me niet, ik zat er echt compleet door.
Nu zit ik sinds 2 dagen terug aan de fitness toestellen en ga losse gewichten als extra aanvulling gebruiken. Anders lukt het me niet vrees ik, ik mis dan het doorzettingsvermogen. Ik moet statistieken kunnen zien en het traint iets makkelijker terwijl je toch veel tilt. Totaal verkeerde ingesteldheid dat besef ik...
Beide in de gym:
Link