XXL Nutrition

Mission (im)possible

Gozer hoe gaat het nu dan? Ik had gister ook een klein beetje last van anxiety in de gym, heb vroeger ook een angststoornis gehad zoals je hebt gelezen. Heeft trouwens niet altijd maken met angst voor mensen of wat dan ook, ik ben zelf een sociaal persoon veel vrienden, redelijk succesvol met vrouwtjes etc. en heb er ook last van gehad. Ik had Jack3d op en was ****ing aggresief gister op gegeven moment had ik een beetje hartkloppingen en werd het me toch een beetje te veel ook omdat iedereen tegen me aan zat te lullen en ik gewoon in me eentje wou knallen. Al met al gewoon doorgetrained, alsnog top training gehad, achteraf voelde ik me weer lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Gek ventje,

Ik vind het een herkenbaar verhaal. Ik vertrok vandaag ook met hartkloppingen van de kleedruimte naar de gym. En men moet soms ook niet te veel tegen me zeggen al is het net omgekeerd als ik paniek heb, dan helpt sociaal gedrag.

Ik blijft doorzetten. Volgens facebook ben ik alvast topfitnesser van de week op die lokatie:). Al voel ik me er niet fitter op :(. Elke dag misselijk en houdt maar niet op. Zelfs als ik ga slapen.

Het lijkt ook alsof ik meer moeite heb met hetzelfde gewicht terwijl ik dit voorheen probleemloos kon tillen. Misschien moet ik wat meer pauze inlassen. Nu 2 dagen niet geweest ivm carnaval sluitingstijd. Fitness lijkt btw wel voor een deel beetje vruchten af te werpen, heb net een relatie :).

Ik zit even in een fase waarbij het me niet lukt om gewicht bij te komen. Dit is nu toch 2 weken dat ik nonstop rond 55-56 kg blijf hangen.
Het lijkt ook alsof ik hetzelfde gewicht niet meer goed kan tillen (wat voorheen makkelijk ging)
De weight gainer stelt me eerlijk gezegd wel teleur in gewichtstoename (wat ik nu niet meer merk). Ik haat mijn snelle stofwisseling...

Ik heb 4 krachtpatsers op het werk zitten, die geven wel een aantal aardige tips. Ze zijn blij dat ze me toch altijd zien eten en zien ondertussen wel iets verschil bij me met kleren aan. Ze hebben me aangeraden om hetvolgende te gebruiken: [Link niet meer beschikbaar]

Zou dit me kunnen helpen om extra spieren en gewicht op te bouwen? Ik mis een beetje dat echte krachtgevoel.
Alleen het onderschrift schrikt me af: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan."

Ik zit met hoge bloeddruk en neem antistress dus ik weet niet of dat een goede combinatie kan zijn. Mijn darmen zijn ook zeer gevoelig.

je fysiek doet me denken aan de mijne bijna 3 jaar terug :)

ik begon ik 185/62 KG nu 87/88

belangrijkste tip! ETEN!!!! VEEEL ETEN

Ik zit even in een fase waarbij het me niet lukt om gewicht bij te komen. Dit is nu toch 2 weken dat ik nonstop rond 55-56 kg blijf hangen.
Het lijkt ook alsof ik hetzelfde gewicht niet meer goed kan tillen (wat voorheen makkelijk ging)
De weight gainer stelt me eerlijk gezegd wel teleur in gewichtstoename (wat ik nu niet meer merk). Ik haat mijn snelle stofwisseling...

Ik heb 4 krachtpatsers op het werk zitten, die geven wel een aantal aardige tips. Ze zijn blij dat ze me toch altijd zien eten en zien ondertussen wel iets verschil bij me met kleren aan. Ze hebben me aangeraden om hetvolgende te gebruiken: [Link niet meer beschikbaar]

Zou dit me kunnen helpen om extra spieren en gewicht op te bouwen? Ik mis een beetje dat echte krachtgevoel.
Alleen het onderschrift schrikt me af: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan."

Ik zit met hoge bloeddruk en neem antistress dus ik weet niet of dat een goede combinatie kan zijn. Mijn darmen zijn ook zeer gevoelig.

NoxiPro en Jack3d bevatten beiden 1,3 DMAA en geven werkelijke en echte pep voor het trainen. Denk dat je verder niet zo continu moet zeuren over dat aankomen en dat de gewichten te zwaar zijn. Gewoon zoveel eten als je maar kan, zo zwaar mogelijk (maar wel goed) trainen als je maar kan en dan volgt de rest zelf. Niet de hele tijd er zo over in zitten en jezelf met anderen vergelijken.

en kracht gaat ook niet iedere week vooruit.
ben blij als ik iedere maand "ietjes" sterker word

noxipro is in mijn ogen een topper om je te helpen motiveren. let wel op dat je direct na het trainen goed eet, anders kun je een 'dip' krijgen.

ga zo door kerel, zeer indrukwekkend verhaal en je mag trots zijn op waar je mee bezig bent!

Je moet het als een lange termijn project zien. Per jaar kun je 2 of 3 kilo spiermassa aankweken. Dat lijkt misschien niet veel, maar na enkele jaren zal het resultaat van hard werken duidelijk zichtbaar zijn. Succes!

Thanks guys, ik ga mezelf en jullie trots proberen te maken. Ik weet dat ik niet veeleisend mag zijn en het een kwestie van doorzetten is. Maar pfiew 2-3 kg aan spiermassa per jaar valt wel wat tegen. Ik zal die NoxiPro eens bestellen.

Zoveel heb je ook weer niet aan die NoxiPro, het kan motivatie geven, maar je kan beter je geld uitgeven aan voeding. Gefeliciteerd met je relatie, zal misschien ook een steuntje in de rug zijn. Ik wacht eigelijk op het punt dat jou lichaam en geest begint te wennen aan het trainen en eten, dan ga je je fit voelen en met plezier naar de gym.

2 à 3kg? Eerste jaar gaat het hardst! 8 - 10kg vvm is best mogelijk als je het goed aanpakt :). Denk dat je na een jaar 15kg zwaarder kunt zijn, zal een grote impact op je uiterlijk hebben ;). Succes, winners never quit

2 à 3kg? Eerste jaar gaat het hardst! 8 - 10kg vvm is best mogelijk als je het goed aanpakt :). Denk dat je na een jaar 15kg zwaarder kunt zijn, zal een grote impact op je uiterlijk hebben ;). Succes, winners never quit

Dat is leuk, maar gemiddeld per jaar 2 a 3 kilo over langere tijd zou heel behoorlijk zijn. En als je na een jaar 15 kilo zwaarder bent, is dat geen 15 kilo zuivere spiermassa natuurlijk.

Dat is leuk, maar gemiddeld per jaar 2 a 3 kilo over langere tijd zou heel behoorlijk zijn. En als je na een jaar 15 kilo zwaarder bent, is dat geen 15 kilo zuivere spiermassa natuurlijk.
Dat zeg ik ook nergens. Er zijn hier talloze discussies over en heb eigenlijk geen zin er een over te starten, maar lees dit eens even door; http://muscleevo.com/how-fast-can-you-build-muscle/ kan me hier wel aardig in vinden.

In your first year of serious training you can realistically expect to build anywhere between 10 and 25 pounds of muscle.
En dit hangt natuurlijk van een lijstje factoren af (zie het artikel). Hoe dan ook, het eerste jaar zal veel verandering brengen aan je fysieke uitstraling. Neem foto's en bekijk het voor jezelf, het zal je alleen maar meer motiveren ;)

je kan best in 3 jaar 25kg aankomen

lukte mij wel teminsten...

Meer eten, echt gewoon meer eten. Dacht een tijd terug gelezen te hebben in je log dat je hier moeite mee had. En de shakes zijn bedoelt als aanvulling op een al kloppend voedingsschema. Bouw niet je schema om de shakes, maar gebruik ze als je op een dag gewoon niet aan je totale kcal bent gekomen.

Ecto's moeten stoppen met wenen en vreten.

Wou dat ik als Ecto begonnen was ipv Endo.

(te) veel eten = leuk

pic update?

Terug
Naar boven