Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Al voel ik me er niet fitter op
. Elke dag misselijk en houdt maar niet op. Zelfs als ik ga slapen.
.Ik zit even in een fase waarbij het me niet lukt om gewicht bij te komen. Dit is nu toch 2 weken dat ik nonstop rond 55-56 kg blijf hangen.
Het lijkt ook alsof ik hetzelfde gewicht niet meer goed kan tillen (wat voorheen makkelijk ging)
De weight gainer stelt me eerlijk gezegd wel teleur in gewichtstoename (wat ik nu niet meer merk). Ik haat mijn snelle stofwisseling...
Ik heb 4 krachtpatsers op het werk zitten, die geven wel een aantal aardige tips. Ze zijn blij dat ze me toch altijd zien eten en zien ondertussen wel iets verschil bij me met kleren aan. Ze hebben me aangeraden om hetvolgende te gebruiken: [Link niet meer beschikbaar]
Zou dit me kunnen helpen om extra spieren en gewicht op te bouwen? Ik mis een beetje dat echte krachtgevoel.
Alleen het onderschrift schrikt me af: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan."
Ik zit met hoge bloeddruk en neem antistress dus ik weet niet of dat een goede combinatie kan zijn. Mijn darmen zijn ook zeer gevoelig.
2 à 3kg? Eerste jaar gaat het hardst! 8 - 10kg vvm is best mogelijk als je het goed aanpakt. Denk dat je na een jaar 15kg zwaarder kunt zijn, zal een grote impact op je uiterlijk hebben
. Succes, winners never quit
Dat zeg ik ook nergens. Er zijn hier talloze discussies over en heb eigenlijk geen zin er een over te starten, maar lees dit eens even door; http://muscleevo.com/how-fast-can-you-build-muscle/ kan me hier wel aardig in vinden.Dat is leuk, maar gemiddeld per jaar 2 a 3 kilo over langere tijd zou heel behoorlijk zijn. En als je na een jaar 15 kilo zwaarder bent, is dat geen 15 kilo zuivere spiermassa natuurlijk.
En dit hangt natuurlijk van een lijstje factoren af (zie het artikel). Hoe dan ook, het eerste jaar zal veel verandering brengen aan je fysieke uitstraling. Neem foto's en bekijk het voor jezelf, het zal je alleen maar meer motiverenIn your first year of serious training you can realistically expect to build anywhere between 10 and 25 pounds of muscle.

Ik zit even in een fase waarbij het me niet lukt om gewicht bij te komen. Dit is nu toch 2 weken dat ik nonstop rond 55-56 kg blijf hangen.
Het lijkt ook alsof ik hetzelfde gewicht niet meer goed kan tillen (wat voorheen makkelijk ging)
De weight gainer stelt me eerlijk gezegd wel teleur in gewichtstoename (wat ik nu niet meer merk). Ik haat mijn snelle stofwisseling...
Ik heb 4 krachtpatsers op het werk zitten, die geven wel een aantal aardige tips. Ze zijn blij dat ze me toch altijd zien eten en zien ondertussen wel iets verschil bij me met kleren aan. Ze hebben me aangeraden om hetvolgende te gebruiken: [Link niet meer beschikbaar]
Zou dit me kunnen helpen om extra spieren en gewicht op te bouwen? Ik mis een beetje dat echte krachtgevoel.
Alleen het onderschrift schrikt me af: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan."
Ik zit met hoge bloeddruk en neem antistress dus ik weet niet of dat een goede combinatie kan zijn. Mijn darmen zijn ook zeer gevoelig.
je kan best in 3 jaar 25kg aankomen
lukte mij wel teminsten...

Ecto's moeten stoppen met wenen en vreten.
Wou dat ik als Ecto begonnen was ipv Endo.
(te) veel eten = leuk