AndroidHealthClinic

Mission (im)possible

Helaas geen verschil merkbaar :(, wordt een maandje extra wachten.

Je bent nu toch een maand bezig?

Ik merk zelf dat bij elke 2 maanden foto's nemen je het best ziet hoeveel resultaat je boekt. 1 maand is vind ik te weinig, maar wel leuk voor een mini album na 2 jaar ofzo om daar snel doorheen te scrollen en je transformatie te zien.

Zoiets stond ik er in het begin ook bij (zie eerste gallery collagefoto). 62kg bij 1m88.
5000kcal en 4x per week trainen werkte wel. In het begin ben je als je het goed doet snel 15kg zwaarder (maandje of 6-8). Daarna zal het langzamer gaan, maar zolang er progressie in zit is het goed.

Ik volg nog steeds.
Even jezelf over dit drempeltje werpen!
Probeer te varieren, verschillende dingen te proberen.
Meer eten zal gewoon moeten wil je groeien, je hebt weinig keuze.
Probeer het dus leuk voor jezelf te maken.

Ook nog steeds aan het volgen, haha ik weet niet waarom, maar ik vind dit gewoon een interessant project en ik gun het je ook.

Hmm, dat weet ik nog zo net niet. Ik heb daar geen problemen mee. En er zijn altijd nog manieren om je honger te stillen mits je er echt niet tegen kan ( in b4 drugs alles)

Het ligt er maar net aan wat je gewend bent. Je moet je eetgewoonten aanpassen. Meer of minder eten, allebei moeilijk.

En slechte gewoonten zijn moeilijk af te leren ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren heb ik een nieuwe bestelling geplaatst:
Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection *1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) Chocolate Milkshake
1Body & Fit Sportsnutrition Nr. 1 *6 weken verpakking - Fresh Watermelon

Mijn misselijkheid en buikpijn lijkt niet te stoppen. Ik begin te vermoeden dat het een allergische reactie op melk kan zijn. Als dit is zou dat wel erg balen zijn. Dan verlies ik mijn sterkste natuurlijke product om te gainen. Ik ga het nu 2 dagen niet drinken om te kijken of ik me beter voel. Ik hoop stiekem (raar genoeg) dat het dat is anders weet ik het niet meer.

Gisteren heb ik een nieuwe bestelling geplaatst:
Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection *1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) Chocolate Milkshake
1Body & Fit Sportsnutrition Nr. 1 *6 weken verpakking - Fresh Watermelon

Mijn misselijkheid en buikpijn lijkt niet te stoppen. Ik begin te vermoeden dat het een allergische reactie op melk kan zijn. Als dit is zou dat wel erg balen zijn. Dan verlies ik mijn sterkste natuurlijke product om te gainen. Ik ga het nu 2 dagen niet drinken om te kijken of ik me beter voel. Ik hoop stiekem (raar genoeg) dat het dat is anders weet ik het niet meer.
Ach melk is makkelijker te vervangen dan je denkt. Of kun je dan helemaal niet tegen zuivel? Ik neem alleen melk bij me shakes eigelijk. Goede keuze trouwens qua supps. Die Nr.1 is toch die nieuwe alles in 1 supp, ben beniewd.

Na 2 dagen geen melk drinken ga je waarschijnlijk niets merken. Om erachter te komen of je lactose-intolerant bent (wat redelijk veel mensen hebben, en in verschillende maten) zou ik het zeker een paar weken niet drinken. Ik kan er zelf ook niet heel goed tegen, en merkte pas verbetering na enkele weken. Succes!

Die nr.1 lijkt me niet echt geweldig. ja je hebt de crea, beta alanine en de citrulline in 1 product, alledrie met een op mensen bewezen werking... alleen zijn ze alledrie ondergedoseerd. Je kan beter met zulke zaken de werkzame ingredienten apart kopen, kom je veel langer toe voor veel minder geld en betaal je de extra niet werkende brol niet bij.

Die nr.1 lijkt me niet echt geweldig. ja je hebt de crea, beta alanine en de citrulline in 1 product, alledrie met een op mensen bewezen werking... alleen zijn ze alledrie ondergedoseerd. Je kan beter met zulke zaken de werkzame ingredienten apart kopen, kom je veel langer toe voor veel minder geld en betaal je de extra niet werkende brol niet bij.
Darn die whey is natuurlijk een bron van Lactose, eens zien of mijn lichaam ertegen kan. De smaak valt eigenlijk wat tegen (chocolade)

Ik heb nu die nr 1 voor mijn neus met meloen smaak. Die smaakt fantastisch! Ik ga beide een tijdje testen. Helaas ondergedoseerd zoals je aangeeft. Maar misschien heeft mijn tengere lichaam daar wel voldoende mee :).

Darn die whey is natuurlijk een bron van Lactose, eens zien of mijn lichaam ertegen kan. De smaak valt eigenlijk wat tegen (chocolade)

Ik heb nu die nr 1 voor mijn neus met meloen smaak. Die smaakt fantastisch! Ik ga beide een tijdje testen. Helaas ondergedoseerd zoals je aangeeft. Maar misschien heeft mijn tengere lichaam daar wel voldoende mee :).

Ik heb ook Whey Perfection gehad en ik kon er niet tegen, ik raakte helemaal verstopt. Waarschijnlijk door de lactose. Nou heb ik Isolaat Perfection en daar heb ik geen problemen mee. Dus als je niet tegen lactose kunt is Isolaat Perfection een goed alternatief.

Blijf bulken man! Niet al te veel op die shakes richten, dat gevoel krijg ik wel een beetje als ik je posts doorlees. Voeding, échte voeding, is veel beter dan supplementatie nemen en daar op te moeten vertrouwen.

Ik blijf je volgen, stel ons niet teleur haha. Maar wel uitkijken met je misselijkheid ect. misschien inderdaad even stoppen met melk om te kijken of je lactose intolerant bent.

succes

Succes!

Vandaag een leuke mail ontvangen waarin personal trainer aangeeft dat ik een mijlpaal van 250.000kg heb behaald. Ondertussen 280.000kg. Dat pept wel op.

Terug
Naar boven