Oblivion100
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 6%
Helaas geen verschil merkbaar
, wordt een maandje extra wachten.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas geen verschil merkbaar
, wordt een maandje extra wachten.Helaas geen verschil merkbaar, wordt een maandje extra wachten.
Onzin, het plichtmatige eten is juist iets wat je de strot uit gaat komen.
Ach melk is makkelijker te vervangen dan je denkt. Of kun je dan helemaal niet tegen zuivel? Ik neem alleen melk bij me shakes eigelijk. Goede keuze trouwens qua supps. Die Nr.1 is toch die nieuwe alles in 1 supp, ben beniewd.Gisteren heb ik een nieuwe bestelling geplaatst:
Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection *1x 5 lb/2270 gram (81 shakes) Chocolate Milkshake
1Body & Fit Sportsnutrition Nr. 1 *6 weken verpakking - Fresh Watermelon
Mijn misselijkheid en buikpijn lijkt niet te stoppen. Ik begin te vermoeden dat het een allergische reactie op melk kan zijn. Als dit is zou dat wel erg balen zijn. Dan verlies ik mijn sterkste natuurlijke product om te gainen. Ik ga het nu 2 dagen niet drinken om te kijken of ik me beter voel. Ik hoop stiekem (raar genoeg) dat het dat is anders weet ik het niet meer.
Dan zal ik het proefkonijn zijnDie Nr.1 is toch die nieuwe alles in 1 supp, ben beniewd.
.Darn die whey is natuurlijk een bron van Lactose, eens zien of mijn lichaam ertegen kan. De smaak valt eigenlijk wat tegen (chocolade)Die nr.1 lijkt me niet echt geweldig. ja je hebt de crea, beta alanine en de citrulline in 1 product, alledrie met een op mensen bewezen werking... alleen zijn ze alledrie ondergedoseerd. Je kan beter met zulke zaken de werkzame ingredienten apart kopen, kom je veel langer toe voor veel minder geld en betaal je de extra niet werkende brol niet bij.
.Darn die whey is natuurlijk een bron van Lactose, eens zien of mijn lichaam ertegen kan. De smaak valt eigenlijk wat tegen (chocolade)
Ik heb nu die nr 1 voor mijn neus met meloen smaak. Die smaakt fantastisch! Ik ga beide een tijdje testen. Helaas ondergedoseerd zoals je aangeeft. Maar misschien heeft mijn tengere lichaam daar wel voldoende mee.
Vandaag een leuke mail ontvangen waarin personal trainer aangeeft dat ik een mijlpaal van 250.000kg heb behaald. Ondertussen 280.000kg. Dat pept wel op.