Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Tot nu toe redelijk. Klote nacht gehad. 4 uurtjes slaap denk ik. Hij wou niet eten, even bij gevoed met de fles daarna geen kind meer aan.
Dankjewel! Aan de betere hand. Ze begint weer te lopen. Alleen het lichaam echt belasten lukt nog niet. Heb 2 weken verlof dus tijd zat om te helpen.Ah wat leuk, gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met de vrouw?
Dat is fijn, dat geloof ik graag, is niet niks lijkt me. Fijn dat je al snel weer lekker kan gaan sporten en ook wat tijd voor jezelf hebt dan💪heb je ook gewoon nodig.Dankjewel! Aan de betere hand. Ze begint weer te lopen. Alleen het lichaam echt belasten lukt nog niet. Heb 2 weken verlof dus tijd zat om te helpen.
Lijkt er wel op dat ik van af volgende week weer kan gaan sporten. Loopt hier allemaal best soepel. (Ook wel fijn om af en toe een uurtje wat anders te hebben).
Heb de bevalling van redelijk dichtbij mee gemaakt. Zag er niet echt uit als of het een soepele bevalling was. Hopen dat het herstel wel snel gaat, zou fijn zijn na zo'n top prestatie.Dat is fijn, dat geloof ik graag, is niet niks lijkt me. Fijn dat je al snel weer lekker kan gaan sporten en ook wat tijd voor jezelf hebt dan💪heb je ook gewoon nodig.
Welkom!
Aiiii dat gaat je smaken.... Ik zie die foto en mijn maag reageert direct, echt bizar.Om het vet verlies van 1 5% te vieren, vandaag een stuk entrecote op de bbq. Samen met een appelsalade. Zin in.![]()
Wat een goed stukje vlees al niet doet! Keek hier al een tijdje naar uit haha.Aiiii dat gaat je smaken.... Ik zie die foto en mijn maag reageert direct, echt bizar.
Geniet er van en dik verdiend!