- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juaaa is misschien wel zo ja, relatief gezien hou je er een minder vol gevoel aan over denk ik.

Me echte doelen zijn voor de zomer van 2014
- 125kg bench press
- 200kg squat
- 200kg+ deadlift

Als dat je lukt binnen die tijd dan stop ik met trainen![]()

Door grote maaltijden te eten raak krijg je een vol gevoel. Door 3 grote maaltijden te eten heb je over het grootste deel van de dag een vol gevoel. Op den duur ga je wennen aan het gevoel van een lege maag, wat vaak maar een uur of 4 is, waarin je ook daadwerkelijk actief bent.
Stel;
08:00 opstaan
12:00 eerste meal
20:00 laatste meal
Tussen 8 en 12 moet je dan even sterk zijn, en vanaf 12:00 heb je een vol gevoel, tot laat in de avond, aangezien je ook nog wel wat kunt eten om 20:00 (tijdens je laatste meal). Daarnaast is het belangrijk om niet te gaan zitten niksen en gaan zitten denken over eten, dat maakt 't alleen maar lastiger.
Dat went wel hoor! En dat bakje kwark neem je gewoon bij je laatste meal! De hoeveelheid eten blijft nagenoeg hetzelfde, maar je stopt het in een kleiner eet-windowJa die avond zit ik het meeste mee. Nu time ik mn eten altijd zo dat ik mn bakkie kwark vlak voor maffen neem zodat ik niet in mn nest omkom van de honger. Maar met IF lijkt t me dan vrij ziek dat ik dan al 4 uur niks gegeten heb. Overdag kun je afleiding zoeken maar als je gaat pitten kan dat niet en lig je daar honger te hebben. En ik ben al zo een moeilijke slaper.
QuotedAls dat je lukt binnen die tijd dan stop ik met trainen![]()

Hehe, je krijgt nog wel te maken met het feit dat je in het tweede jaar dat je traint twee keer zo lang bezig bent voor de helft van het resultaatZou ik maar niet te gauw zeggen Bob
Enige welke ik minder snel zie gebeuren is de bench press...
Maar zet met alles hoog in
Squat +40kg
Bench +25kg
Deadlift +50kg+
Goede log! Ik heb je ook zien posten in het IF topic, werkt dit nou echt zo goed om je kracht te bewaren? En vermindert het het honger gevoel? Als ik 3500+ cal eet heb ik alsnog honger dus ik zoek een manier om meer verzadigd te raken. Eiwitten houd ik al hoog omdat dit meer vult.
.

Door grote maaltijden te eten raak krijg je een vol gevoel. Door 3 grote maaltijden te eten heb je over het grootste deel van de dag een vol gevoel. Op den duur ga je wennen aan het gevoel van een lege maag, wat vaak maar een uur of 4 is, waarin je ook daadwerkelijk actief bent.
Stel;
08:00 opstaan
12:00 eerste meal
20:00 laatste meal
Tussen 8 en 12 moet je dan even sterk zijn, en vanaf 12:00 heb je een vol gevoel, tot laat in de avond, aangezien je ook nog wel wat kunt eten om 20:00 (tijdens je laatste meal). Daarnaast is het belangrijk om niet te gaan zitten niksen en gaan zitten denken over eten, dat maakt 't alleen maar lastiger.

Ja die avond zit ik het meeste mee. Nu time ik mn eten altijd zo dat ik mn bakkie kwark vlak voor maffen neem zodat ik niet in mn nest omkom van de honger. Maar met IF lijkt t me dan vrij ziek dat ik dan al 4 uur niks gegeten heb. Overdag kun je afleiding zoeken maar als je gaat pitten kan dat niet en lig je daar honger te hebben. En ik ben al zo een moeilijke slaper.
zou dus gewoon zo kort mogelijk voor eten je laatste maaltijd nemen en daar dan je eat window op aanpassen.Dat went wel hoor! En dat bakje kwark neem je gewoon bij je laatste meal! De hoeveelheid eten blijft nagenoeg hetzelfde, maar je stopt het in een kleiner eet-window
denk dat ik al leuke naam weet voor me nieuwe log na de contest:
Hehe, je krijgt nog wel te maken met het feit dat je in het tweede jaar dat je traint twee keer zo lang bezig bent voor de helft van het resultaat![]()
Maar je hebt me al verbaast met je progressie tot nu toe, so who knows

Ja je hebt inderdaad in een korte tijd behoorlijk wat kracht opgebouwd. Was ik maar meteen fatsoenlijk gaan trainenHehe, je krijgt nog wel te maken met het feit dat je in het tweede jaar dat je traint twee keer zo lang bezig bent voor de helft van het resultaat![]()
Maar je hebt me al verbaast met je progressie tot nu toe, so who knows

Ja je hebt inderdaad in een korte tijd behoorlijk wat kracht opgebouwd. Was ik maar meteen fatsoenlijk gaan trainen![]()

Gaat lekker Tim, die doelen zijn lastig te halen, maar Jorick heeft sowieso gelijk dat jij blijft verbazen dus..

^so much win!
Altijd leuk zo'n bro date, doe het ook wel regelmatig met vrienden van me.