AndroidHealthClinic

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

Juaaa is misschien wel zo ja, relatief gezien hou je er een minder vol gevoel aan over denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Goede log! Ik heb je ook zien posten in het IF topic, werkt dit nou echt zo goed om je kracht te bewaren? En vermindert het het honger gevoel? Als ik 3500+ cal eet heb ik alsnog honger dus ik zoek een manier om meer verzadigd te raken. Eiwitten houd ik al hoog omdat dit meer vult.

Door grote maaltijden te eten raak krijg je een vol gevoel. Door 3 grote maaltijden te eten heb je over het grootste deel van de dag een vol gevoel. Op den duur ga je wennen aan het gevoel van een lege maag, wat vaak maar een uur of 4 is, waarin je ook daadwerkelijk actief bent.

Stel;
08:00 opstaan
12:00 eerste meal
20:00 laatste meal

Tussen 8 en 12 moet je dan even sterk zijn, en vanaf 12:00 heb je een vol gevoel, tot laat in de avond, aangezien je ook nog wel wat kunt eten om 20:00 (tijdens je laatste meal). Daarnaast is het belangrijk om niet te gaan zitten niksen en gaan zitten denken over eten, dat maakt 't alleen maar lastiger.

Door grote maaltijden te eten raak krijg je een vol gevoel. Door 3 grote maaltijden te eten heb je over het grootste deel van de dag een vol gevoel. Op den duur ga je wennen aan het gevoel van een lege maag, wat vaak maar een uur of 4 is, waarin je ook daadwerkelijk actief bent.

Stel;

Tussen 8 en 12 moet je dan even sterk zijn, en vanaf 12:00 heb je een vol gevoel, tot laat in de avond, aangezien je ook nog wel wat kunt eten om 20:00 (tijdens je laatste meal). Daarnaast is het belangrijk om niet te gaan zitten niksen en gaan zitten denken over eten, dat maakt 't alleen maar lastiger.

Ja die avond zit ik het meeste mee. Nu time ik mn eten altijd zo dat ik mn bakkie kwark vlak voor maffen neem zodat ik niet in mn nest omkom van de honger. Maar met IF lijkt t me dan vrij ziek dat ik dan al 4 uur niks gegeten heb. Overdag kun je afleiding zoeken maar als je gaat pitten kan dat niet en lig je daar honger te hebben. En ik ben al zo een moeilijke slaper.

Ja die avond zit ik het meeste mee. Nu time ik mn eten altijd zo dat ik mn bakkie kwark vlak voor maffen neem zodat ik niet in mn nest omkom van de honger. Maar met IF lijkt t me dan vrij ziek dat ik dan al 4 uur niks gegeten heb. Overdag kun je afleiding zoeken maar als je gaat pitten kan dat niet en lig je daar honger te hebben. En ik ben al zo een moeilijke slaper.
Dat went wel hoor! En dat bakje kwark neem je gewoon bij je laatste meal! De hoeveelheid eten blijft nagenoeg hetzelfde, maar je stopt het in een kleiner eet-window

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 12:08 ----------

Als dat je lukt binnen die tijd dan stop ik met trainen :roflol:
Quoted ;)

Zou ik maar niet te gauw zeggen Bob ;)
Enige welke ik minder snel zie gebeuren is de bench press...
Maar zet met alles hoog in ;)

Squat +40kg
Bench +25kg
Deadlift +50kg+
Hehe, je krijgt nog wel te maken met het feit dat je in het tweede jaar dat je traint twee keer zo lang bezig bent voor de helft van het resultaat ;)

Maar je hebt me al verbaasd met je progressie tot nu toe, so who knows

Laatst bewerkt:
Goede log! Ik heb je ook zien posten in het IF topic, werkt dit nou echt zo goed om je kracht te bewaren? En vermindert het het honger gevoel? Als ik 3500+ cal eet heb ik alsnog honger dus ik zoek een manier om meer verzadigd te raken. Eiwitten houd ik al hoog omdat dit meer vult.

Thanks en welkom man ;).
Ik ben eigenlijk sinds september 2012 continue aan het cutten, met af en toe een weekje onderhoud...
Maar ben zelf alleen maar toegenomen in kracht, lastige is wel dat ik pas sinds september serieus fitness dus zal veel te maken hebben met me nooby gains :P
Heb zelf momenteel pas keer honger tegen 3uur of zo, maar dat is omdat ik nu tegen die tijd eet. Je went er naar mijn mening vrij snel aan.
Ik eet nu dus altijd van 15:00 tot 22:00 of zo, zou eigenlijk dus al om 14:00 kunnen eten, maar vaak heb ik dan gewoon nog geen honger hehe :P

Stel;

Zelf ben ik dus ook van zo laat mogelijk nog wat eten (uurtje voor slapen gaan of zo), want dan heb ik de meeste trek. Overdag in de middag totaal niet meer omdat ik eraan gewend ben geraakt ;)

Zie mijn opmerking hierboven ;) zou dus gewoon zo kort mogelijk voor eten je laatste maaltijd nemen en daar dan je eat window op aanpassen.

Dat went wel hoor! En dat bakje kwark neem je gewoon bij je laatste meal! De hoeveelheid eten blijft nagenoeg hetzelfde, maar je stopt het in een kleiner eet-window

Hehe, ja ik ook altijd 500gr kwark met fruit, oats, honing en noten!

Dit ga ik onthouden hehehe ;) denk dat ik al leuke naam weet voor me nieuwe log na de contest:

Op weg naar Bob k's laatste training

:P

Hehe, je krijgt nog wel te maken met het feit dat je in het tweede jaar dat je traint twee keer zo lang bezig bent voor de helft van het resultaat ;)

Maar je hebt me al verbaast met je progressie tot nu toe, so who knows

Ja, weet dat de doelen erg scherp zijn, maar hoop doordat ik nu train met submaximale gewichten ik me lichaam kan omzetten naar constante groei in massa en kracht. Ga daarnaast van september tot april 2014 voor het eerst werken met een calorie overschot in plaats van een tekort...

So we shall see :D

Laatst bewerkt:
:roflol:

Ja je hebt inderdaad in een korte tijd behoorlijk wat kracht opgebouwd. Was ik maar meteen fatsoenlijk gaan trainen :(

Ja heb ik echt te danken aan me nieuwe maten van de studie ;)

Waaronder Daster, van hem heb ik echt veel kunnen leren!!

Ok dan dat is wel een idee, je window gewoon opschuiven!

Het idee om van circa 7 a 8 uur sochtends tot diep in de middag niks te eten is redelijk frightening, maar ook wel uitdagend. Heb een roommate die ook goed gaat op IF dus ik moet het gewoon maar eens doen.:cool:

Gaat lekker Tim, die doelen zijn lastig te halen, maar Jorick heeft sowieso gelijk dat jij blijft verbazen dus..

Gaat lekker Tim, die doelen zijn lastig te halen, maar Jorick heeft sowieso gelijk dat jij blijft verbazen dus..

Dude je bent zelf ook een monster en hoe lang train jij nu in totaal?
Alles is mogelijk zolang je, je er toe zet en gewoon keihard traint ;)

Laatst bewerkt:
Leuk dat maat van me echt creatief is hehe :D
Afgelopen vrijdag had ik me hem samen bro date, lekker trainen en daarna schranzen als een malle

Hier die dag uitgebeeld in foto's

,

226750_10200484442525888_1060350005_n.jpg

^so much win!
Altijd leuk zo'n bro date, doe het ook wel regelmatig met vrienden van me.

^so much win!
Altijd leuk zo'n bro date, doe het ook wel regelmatig met vrienden van me.

:D
Ja, blijft altijd chill!
Heb het echt getroffen met me studiegenoten!
Zijn nu stuk voor stuk echt goede maten van me geworden.

Niks zo fijn als mensen om je heen hebben die exact dezelfde visie delen als jezelf, maakt leven echt stuk aangenamer ;)

dat food... :D

Terug
Naar boven