AndroidHealthClinic

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

Goede progressie man, gaat top!!

Je gaat goed MiTrenZ!:thumbs:

Vette haircut ook! *nohomo*

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat goed MiTrenZ!:thumbs:

Vette haircut ook! *nohomo*

Hehe thanks bro :D
Ja, is echt haircut die best bij me past, omdat ik met lang haar bolle kop krijg.
Wel jammer dat ik met dit soort dingen vaak de trend vooruit ben, maar een jaar later iedereen het lijkt te hebben.
Had deze haircut zo'n 2 jaar geleden al en sinds vorig jaar zag je iedereen met korte zijkanten en lang bovenop (nu dus nog steeds)

First meal of the day
- 300gr schouderham
- 200gr 30+ kaas

ham & cheese rolls it was! :D

1030kcal - 117gr eiwit - 9gr carbs - 59gr vet

CheeseBrah! :cool:

dafuq.... zie net dat je pas sinds oktober traint :O
Goede progressie !!

Ghehe, jij bent echt een aparte eter.. Kan je is wat foto's plaatsen van wat je eet?

Feeling kinda dry today...

6034a6faf97db3b3a72935aea53eb7d4.jpg

Ziet er goed uit man, lekker bezig!

Bam, droog! Hoeveel bf% momenteel?

Nice dude!

Damn, en dan vind hij dat ik droog sta! Volgens mij sta jij al een stuk drogen èn heb je een pak meer massa!:eek:

En dat voor zo'n korste trainings periode...:mad:

Goed bezig kerel!:thumbs:

Zo vandaag ff wezen trainen met Bob :D
Vond echt leuk om toch in "real life" gezien en gesproken te hebben en trainen ging verassend goed.
Kreeg ook nog wat goede tips en tricks iets wat ik altijd gelijk van harte aanneem :)
Hier de belangrijkste punten van de training

Deadlift (3/3/3+)
40kg x5
80kg x5
97.5kg x3
112.5kg x3
125kg x10, repout VPR!!!
97.5kg x16, allout maar rug was te vermoeid op het eind...

OH Press (3/3/3+)
20kg x5
30kg x5
40kg x3
45kg x3
52.5kg x7, repout VPR!!!
40kg x19, rest-pause ging erg lekker!

Kroc Rows
22kg x10
40kg x20, minder dan vorige keer voelde ook zwaar aan vandaag

Barbell Curl
19kg x10
29kg x5
39kg x10, rest-pause maar 3e setje gewicht verlaagd en techniek aangepast op advies van Bob ;)
29kg x3

Ga deze voortaan iets meer clean uitvoeren en zorgen dat ellebogen goed voor lichaam blijven!

Weighted Decline Sit-Ups
+20kg x20
+20kg x16
+5kg x16 (achter het hoofd gehouden, gelijk ook veel zwaarder)

Tussendoor nog wat facepulls, kettlebell swings, french press/close-grip bench press gedaan met Bob en op einde ook nog ff zo'n 10min 6% incline gelopen met 6km/uur op de loopband...

Was aan het einde wel echt helemaal hersendood dus was blij toen ik thuis kon eten :D

Post training maaltijd
- 1 whey shake vanille met extra leucine toegevoegd
- 10 boterhammen
- 300gr schouderham
- 2 eetlepels honing
- 1 banaan

1800kcal, 124gr eiwit, 267gr carbs, 28gr vet

Vond echt gaaf om samen keer te trainen Bob, moeten we anders net voor einde contest sowieso weer keer doen ;)

Ghehe, jij bent echt een aparte eter.. Kan je is wat foto's plaatsen van wat je eet?

Sorry JoertjuH, ik had zulke carb cravings na de training dat ik thuis kwam en gelijk vol ging eten...
Toen ik het eenmaal op had besefte ik k*t zou foto's maken hehehe :P
Zal het volgende trainingsdag ff ergens opschrijven, zodat ik niet vergeet!

Thanks bro :D

Damn, en dan vind hij dat ik droog sta! Volgens mij sta jij al een stuk drogen èn heb je een pak meer massa!:eek:

En dat voor zo'n korste trainings periode...:mad:

Goed bezig kerel!:thumbs:

Nah, dit gaat ook wel absurd snel hoor...
Denk dat door warme weer ik nog wat meer vocht verlies, waardoor je dat gelijk ziet dan :)

Vond het ook tof man! Je hebt echt al een goed fysiek, ongeveer evenveel vvm als ik, en al goed droog, sterk, en dat voor die trainingstijd! Yes jelly.

Sorry dat ik je rest-pause set barbell curls verpest heb met mn techniek-opmerking :roflol:, ik neig soms een beetje naar betweterig maar iedereen heeft zo z'n manier he :D

Was een mooie training en je hebt mooie PR's gezet! Yes moeten we tegen het einde nog maar een keer plannen :)

Terug
Naar boven