euren
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je al best een goede massa heb opgebouwd. Ik weet niet hoe het met je posingskills zit, maar gezien dat je nog niet eerder gebulkt hebt denk ik dat je in december zeker een mooi fysiek on stage neer kunt zetten..Probleem is dat maat echter aan me vroeg of ik niet mee wilde doen met Flex Cup eind dit jaar.
Zelf vind ik echter (ondanks dat er een beginnersklasse is) dat ik daar absoluut niet waardig het podium op kan.
Denk dat ik dus ga proberen mee te doen aan de Flex Cup 2014 en gewoon nu na de zomer tot aan April/Mei 2014 massa ga bouwen.
Ben wel benieuwd hoe ver ik kan komen aangezien dat de eerste keer wordt dat ik bewust ga trainen voor massa!![]()

Ah zo, klinkt logischEn er zijn er wel meer die lang niet elke cycle deloaden. Ik zal het zelf komende cycle ook over slaan omdat ik dan tegen het einde van mn voorbereiding zit, deloaden komt wel na de contest
Zal voor je duimen bro!

Hoe werkt zo deload eigenlijk? nooit echt van gehoord. En wat is het nut ervan?

Je komt er wel Tim, gezien je huidige resultaten, motivatie, inzet en doorzettingsvermogen!
Zijn er maar weinig, die jouw kunnen evenaren.
Ik...........kijk tegen je op, respect![]()

Ik denk dat je al best een goede massa heb opgebouwd. Ik weet niet hoe het met je posingskills zit, maar gezien dat je nog niet eerder gebulkt hebt denk ik dat je in december zeker een mooi fysiek on stage neer kunt zetten..
en dan hopelijk met minimale fat gains 

Gratz! Heb zelf ook een nieuwe job, feelsgoodbro.jpg

Thanks man, verdient ook goed werken in de zorg

Sorry, moet ik herformuleren
Als student zijnde zonder enige ervaring verdien je als bijbaantje echt goed in de zorg
toch gauw zo'n 2-3 euro bruto per uur meer dan elders![]()
Maar moet je daarvoor ook niet allemaal vieze dingen doen?

)