MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

• Topic Starter Topic Starter
Vond het ook tof man! Je hebt echt al een goed fysiek, ongeveer evenveel vvm als ik, en al goed droog, sterk, en dat voor die trainingstijd! Yes jelly.

Sorry dat ik je rest-pause set barbell curls verpest heb met mn techniek-opmerking :roflol:, ik neig soms een beetje naar betweterig maar iedereen heeft zo z'n manier he :D

Was een mooie training en je hebt mooie PR's gezet! Yes moeten we tegen het einde nog maar een keer plannen :)

Thanks bro :)
Hehehe, nee man dat stel ik juist zeer op prijs, liever dat ik het goed doe en daardoor beter resultaat behaal dan dat ik half werk lever!
Ja, was goede training voor beide jij ging ook lekker op de PR's man!! Die deadlift gek :eek: me jelly :P

Even uit nieuwsgierigheid, Tim, doe je ook veel ab-work? Of vertrouw je puur op compounds om je buikspieren te versterken? Ik twijfel of ik bijv. hanging leg raises moet toevoegen of dat DL en SQ voldoende zijn. Ik durf niet te zeggen of ze al voldoende gegroeid zijn, er zit nog helaas (aanzienlijk minder dan 3 maanden geleden) een laagje vet overheen. Ik zie bij jou wel soms ab-oefeningen, maar zijn deze sporadisch of standaard in je schema?

Even uit nieuwsgierigheid, Tim, doe je ook veel ab-work? Of vertrouw je puur op compounds om je buikspieren te versterken? Ik twijfel of ik bijv. hanging leg raises moet toevoegen of dat DL en SQ voldoende zijn. Ik durf niet te zeggen of ze al voldoende gegroeid zijn, er zit nog helaas (aanzienlijk minder dan 3 maanden geleden) een laagje vet overheen. Ik zie bij jou wel soms ab-oefeningen, maar zijn deze sporadisch of standaard in je schema?

Nee nu doe ik ze standaard, maar dat is pas sinds 2 weken ;)
Voorheen gewoon puur squats, deadlifts en oh press voor me core...
En misschien sporadisch inderdaad keer de buikspieren ;)

Nee nu doe ik ze standaard, maar dat is pas sinds 2 weken ;)
Voorheen gewoon puur squats, deadlifts en oh press voor me core...
En misschien sporadisch inderdaad keer de buikspieren ;)
Maar verder ben je niet gifted ;)

Super training weer gozer! Motiveert altijd erg om met gelijkgestemden te trainen!:D

Waar hadden jullie getraind?

Maar verder ben je niet gifted ;)

Super training weer gozer! Motiveert altijd erg om met gelijkgestemden te trainen!:D

Waar hadden jullie getraind?

Hehe, gifted hou op zeg :P
Ja, was erg relaxed om samen met Bob K te trainen :D
Hij motiveerde me goed om lekker te blijven pushen op me repouts en rest-pause setjes...

We haddebn bij USC in Nijmegen getraind, waar we allebei sowieso standaard trainen :P
Alleen ga ik altijd in de middag en Bob K altijd in de avond normaal gesproken!

Motivatie van de dag :D

699_517615591638620_112500305_n.jpg

Diet of today

- 160gr 30+ kaas met 300gr schouderham
900kcal - 105gr eiwit - 9gr carbs - 50gr vet

- 250gr mager rundergehakt met 200gr Mexicaanse wokgroente en curry
650kcal - 56gr eiwit - 30gr carbs - 34gr vet

- 500gr magere kwark met appel, kaneel, amandelen en honing
700kcal - 59gr eiwit - 83gr carbs - 19gr vet

TOTAAL
2250kcal - 220gr eiwit - 122gr carbs - 103 gr vet

Motivational of the day

527994_10150655184928717_320870023716_9364655_845931893_n.jpg

Vind het bijzonder hoe je kan leven op 2250 kcal, eet op me lage dagen nu 3500 ga nu naar 3200. Flink trek dan al.

Vind het bijzonder hoe je kan leven op 2250 kcal, eet op me lage dagen nu 3500 ga nu naar 3200. Flink trek dan al.

Vind het ook flink k*t hehehehe :P
Liefst eet ik dagelijks rond de 3000kcal...
Maar wil nu even me vetverbranding aanslingeren.

Heb zelf ook een endo/meso bouw 7/3 qua verhouding ongeveer wat inhoud dat ik dus makkelijk fat gain.
Moet in dat opzicht me calorieën wel enigszins in check houden ;) is ook nog maar 6,5 week tot einde contest!

Vind het ook flink k*t hehehehe :P
Liefst eet ik dagelijks rond de 3000kcal...
Maar wil nu even me vetverbranding aanslingeren.

Heb zelf ook een endo/meso bouw 7/3 qua verhouding ongeveer wat inhoud dat ik dus makkelijk fat gain.
Moet in dat opzicht me calorieën wel enigszins in check houden ;) is ook nog maar 6,5 week tot einde contest!

nee precies! Wel lastig voor jou dan denk ik om heel laag % te halen. word alles perfect uitrekenen voor de laatste procentjes. Ben benieuwd. Ik val juist makkelijk af. Ik ging van 4900 Kcal naar 4500 en viel toen al af. Probeer het nu zo langzaam mogelijk te doen en zoveel mogelijk massa te houden. Weeg op het moment 88.5. Succes nog!

nee precies! Wel lastig voor jou dan denk ik om heel laag % te halen. word alles perfect uitrekenen voor de laatste procentjes. Ben benieuwd. Ik val juist makkelijk af. Ik ging van 4900 Kcal naar 4500 en viel toen al af. Probeer het nu zo langzaam mogelijk te doen en zoveel mogelijk massa te houden. Weeg op het moment 88.5. Succes nog!

Thanks man jij ook succes!
Nah valt mee hoor ;) verlaag gewoon me kcal en zie wel wat er gebeurt hehe.
Is ook echt voor het eerst dat ik ga droog cutten in me leven aangezien ik nog niet eens een jaar train ;)
Zat zelf nu laatst op 89kg, maar zal me niks verbazen als ik weer 90kg+ ben door creatine...
Spieren zitten weer helemaal vol met vocht hehe, voel me vandaag terwijl ik niks doe al de hele dag pumped...

Jelly at training/picture/krachtstats

yes srs

Als je 't over 3 maaltijden verdeeld blijft het best te doen. 'K heb 't vandaag (werkdag + trainingsdag) ook met 2500kcal moeten doen, toch constant een vol gevoel :D.

Jelly at training/picture/krachtstats

yes srs

Nah niks om jelly op te zijn voor jou toch, verhoudingsgewijs ben jij veel sterker bro ;)

Als je 't over 3 maaltijden verdeeld blijft het best te doen. 'K heb 't vandaag (werkdag + trainingsdag) ook met 2500kcal moeten doen, toch constant een vol gevoel :D.

Hangt er maar net vanaf wat je gewend bent hè 2500 kan voor jou veel zijn en voor een ander weinig.
Ik moet echt mezelf in bedwang houden om nu niet nog ff 1000kcal weg te eten, want die honger heb ik wel...

Hangt er maar net vanaf wat je gewend bent hè 2500 kan voor jou veel zijn en voor een ander weinig.
Ik moet echt mezelf in bedwang houden om nu niet nog ff 1000kcal weg te eten, want die honger heb ik wel...
Hou op over honger zeg! Het is dat ik behoorlijk gedisciplineert ben, maar ik vreet gerust nog 2000kcals meer op dan ik meestal eet. Daarom eet ik op dagen dat ik bijvoorbeeld een BBQ heb overdag nagenoeg niks zodat ik s'avonds helemaal los kan op de BBQ. Ik las laatst ergens dat er voor een gemiddelde BBQ per persoon 250-400g vlees wordt gerekend, dat kun je bij mij wel ongeveer met een factor 4-5 vermenigvuldigen..:rolleyes:

Vandaag nog trainen of weer (relatief) low carb?

Hou op over honger zeg! Het is dat ik behoorlijk gedisciplineert ben, maar ik vreet gerust nog 2000kcals meer op dan ik meestal eet. Daarom eet ik op dagen dat ik bijvoorbeeld een BBQ heb overdag nagenoeg niks zodat ik s'avonds helemaal los kan op de BBQ. Ik las laatst ergens dat er voor een gemiddelde BBQ per persoon 250-400g vlees wordt gerekend, dat kun je bij mij wel ongeveer met een factor 4-5 vermenigvuldigen..:rolleyes:

Vandaag nog trainen of weer (relatief) low carb?

Wederom low carb style vandaag ;)
Morgen weer fijn trainen! Laatste weekje van 5/3/1 cycle!

Jou nodig ik dus echt nooit thuis uit voor een BBQ, veelte dure grap wordt dat :P

Laatst bewerkt:
Ga je deloaden in je 4e week?

Ga je deloaden in je 4e week?

Wordt aangeraden om eigenlijk gewoon 2 cycles te doorlopen en dan pas een deload.
Dit omdat je maar 2x per week traint, maar het is even afhankelijk van gesprek vanmiddag bij ziekenhuis ;)

Mocht ik de tijd hebben om weer 3x per week te trainen dan zal ik me schema gaan aanpassen daarop :)
Drukste periode van projectverslagen opleveren en tentamens maken is nu achter de rug!
Dus dan is het wel lekker om gewoon weer 3x per week bezig te zijn (of eventueel 4x)...
Vind dat toch het prettigst werken, omdat ik dan echt alles kan doen in me workouts wat ik wil!

- Squat (& Front)
- Bench
- Deadlift
- OH Press
- Clean (& Jerk)
- Snatch

Heb nu wegens tijdgebrek de 2 Oly lifts moeten schrappen wat ik eigenlijk echt zonde vind.
Zat namelijk toch op een respectabele 70kg power snatch en 80kg power clean met maar paar weekjes ervaring :)

Maar moet ook even kijken hoe het allemaal gaat!
Moet namelijk wel allemaal goed aansluiten bij me huidige doelstelling

zo droog mogelijk worden!! :D

Na de contest ga ik ook heerlijk 2 weekjes op vakantie genieten van me behaalde resultaten.
Als ik dan weer terug kom van vakantie start gelijk me nieuwe doelstelling

zo groot en sterk mogelijk worden tijdens me eerste keer bulken!

Probleem is dat maat echter aan me vroeg of ik niet mee wilde doen met Flex Cup eind dit jaar.
Zelf vind ik echter (ondanks dat er een beginnersklasse is) dat ik daar absoluut niet waardig het podium op kan.
Denk dat ik dus ga proberen mee te doen aan de Flex Cup 2014 en gewoon nu na de zomer tot aan April/Mei 2014 massa ga bouwen.
Ben wel benieuwd hoe ver ik kan komen aangezien dat de eerste keer wordt dat ik bewust ga trainen voor massa! ;)

Wordt aangeraden om eigenlijk gewoon 2 cycles te doorlopen en dan pas een deload.
Dit omdat je maar 2x per week traint, maar het is even afhankelijk van gesprek vanmiddag bij ziekenhuis ;)

Ah zo, klinkt logisch ;) En er zijn er wel meer die lang niet elke cycle deloaden. Ik zal het zelf komende cycle ook over slaan omdat ik dan tegen het einde van mn voorbereiding zit, deloaden komt wel na de contest.

Zal voor je duimen bro!

inb4 mister O 2020

Hoe werkt zo deload eigenlijk? nooit echt van gehoord. En wat is het nut ervan?

Terug
Naar boven