Ga je deloaden in je 4e week?
Wordt aangeraden om eigenlijk gewoon 2 cycles te doorlopen en dan pas een deload.
Dit omdat je maar 2x per week traint, maar het is even afhankelijk van gesprek vanmiddag bij ziekenhuis
Mocht ik de tijd hebben om weer 3x per week te trainen dan zal ik me schema gaan aanpassen daarop

Drukste periode van projectverslagen opleveren en tentamens maken is nu achter de rug!
Dus dan is het wel lekker om gewoon weer 3x per week bezig te zijn (of eventueel 4x)...
Vind dat toch het prettigst werken, omdat ik dan echt alles kan doen in me workouts wat ik wil!
- Squat (& Front)
- Bench
- Deadlift
- OH Press
- Clean (& Jerk)
- Snatch
Heb nu wegens tijdgebrek de 2 Oly lifts moeten schrappen wat ik eigenlijk echt zonde vind.
Zat namelijk toch op een respectabele 70kg power snatch en 80kg power clean met maar paar weekjes ervaring
Maar moet ook even kijken hoe het allemaal gaat!
Moet namelijk wel allemaal goed aansluiten bij me huidige doelstelling
zo droog mogelijk worden!!
Na de contest ga ik ook heerlijk 2 weekjes op vakantie genieten van me behaalde resultaten.
Als ik dan weer terug kom van vakantie start gelijk me nieuwe doelstelling
zo groot en sterk mogelijk worden tijdens me eerste keer bulken!
Probleem is dat maat echter aan me vroeg of ik niet mee wilde doen met Flex Cup eind dit jaar.
Zelf vind ik echter (ondanks dat er een beginnersklasse is) dat ik daar absoluut niet waardig het podium op kan.
Denk dat ik dus ga proberen mee te doen aan de Flex Cup 2014 en gewoon nu na de zomer tot aan April/Mei 2014 massa ga bouwen.
Ben wel benieuwd hoe ver ik kan komen aangezien dat de eerste keer wordt dat ik bewust ga trainen voor massa!