MuscleMeat

Contest Log MiTrenZ's Contests Log

Wauw dude wat een Lekkere training gek 150 kg! damn dat moet heerlijk aanvoelen. Trots op je! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo vandaag was het borst / bicep dag en dan morgen foto's maken!
Kwam voor ik gong trainen nog Punjab, Bob k en Skatermarvin tegen in de wandelgangen.
Nog ff staan kletsen, totdat ze gingen voor de shoot.
Zagen er goed uit en durf zelf nu absoluut geen foto's meer te posten hehe :o

Barbell bench press Power, 4 setjes van 3-5 reps
20kg x15
30kg x12
40kg x10
50kg x8
60kg x5
70kg x3
80kg x1
87.5kg 2x3
87.5kg x2, 80kg x2
85kg x3

ga volgende keer starten met 85kg 4x3

Incline dumbbell bench press Muscle building, 2 setjes van 6-12 reps
16kg x12
22kg x6
28kg x12
28kg x10

Chest dips Muscle building, 2 setjes van 6-12 reps
BW x10
BW x8

Incline dumbbell fly's Burn, 2 setjes van 30 reps in totaal
10kg x12
16kg x30
14kg x30

Pinwheel curl Power, 2 setjes van 3-5 reps
8kg x12
10kg x10
12kg x8
16kg x5
20kg x2
22kg 2x5

Preacher curl Muscle building, 3 setjes van 6-12 reps
19kg x12
29kg x6
39kg 3x6

Cable curl Burn, 2 setjes van 40 reps totaal
12.5kg x12
21kg 2x40

Was al met al zeer tevreden.
Had me bench press net te hoog geschat ga nu vanaf 85kg opbouwen!
Biceps gingen lekker qua kracht, lopen bij mij toch wel achter dus dat is fijn :D

Woog na de training 96.9kg, maar schat me vet% nu wel op 13-14...
Komende tijd doe ik nog een lichte bulk, totdat ik heerlijk op vakantie ga :)
Dan ga ik gewoon lekker genieten en ff 2 weken niet met trainen/voeding bezig zijn ;)

Daarna ga ik me opmaken voor de Flex Cup en de gehele route uitstippelen!
Morgen nog ff dan de foto's maken, zodat ik wel deze contest nog netjes afsluit ;)

Wauw dude wat een Lekkere training gek 150 kg! damn dat moet heerlijk aanvoelen. Trots op je! ;)

Thanks bro :D
Voelde zeker heerlijk vooral dat 2e setje!!

Sterke training wederom Tim! Leuk je even in real life gezien te hebben! Je hebt niks te klagen man, je bent echt een flinke buffel!

Zag ook een paar erg goed calfs onder je short vandaan komen! Als je jezelf shredded weet te krijgen ga je hoge ogen gooien op de Flex cup!:thumbs:

Sterke training wederom Tim! Leuk je even in real life gezien te hebben! Je hebt niks te klagen man, je bent echt een flinke buffel!

Zag ook een paar erg goed calfs onder je short vandaan komen! Als je jezelf shredded weet te krijgen ga je hoge ogen gooien op de Flex cup!:thumbs:

Wederom thanks Marvin voor de complimenten :D.
Lowerbody wil wel flink komen ja, moet alleen ff wat meer massa kweken op me pecs en armen...
Hoop dat ik inderdaad met de Flex Cup zo shredded kan worden als ik wil... wil rond de 5% namelijk!

Vond zeker leuk om je ff te meeten al was het kort, maar dat was logisch met oog op de shoot ;)
Ga in ieder geval flink me best doen en hopelijk kunnen jullie dan allemaal trots op me zijn hehe!

Damn sporten de animals Punjab, Bob k en Skatermarvin ook bij USC?
Flinke beestenboel daar dan! :D
Nu voel ik me een nog ergere noob :o

Ah oke!
Laat trouwens maar een bericht in mijn log achter, of een PM, wanneer je wil sporten, mocht het nog doorgaan. De maandag valt af vanwege verjaardag neefje, voor de rest staat mijn agenda open :)

Ah oke!
Laat trouwens maar een bericht in mijn log achter, of een PM, wanneer je wil sporten, mocht het nog doorgaan. De maandag valt af vanwege verjaardag neefje, voor de rest staat mijn agenda open :)

Ik zou dinsdag of woensdag kunnen bro :)
Beide dagen zo rond 15:00

dinsdag: quads/hamstrings
woensdag: schouders/triceps

Kijk maar wat je eventueel uitkomt!
Weet ook niet hoe je eigen schema eruitziet deze dagen ;)

Damn sporten de animals Punjab, Bob k en Skatermarvin ook bij USC?
Flinke beestenboel daar dan! :D
Nu voel ik me een nog ergere noob :o

Toen wij met de klas gingen trainen was het een flinke beestenboel (Mitrenz, Daster, Cardiogenics, Ikzelf en nog 2 die niet op dbb zitten)

OT:
Nogmaals congratz met je deadlift. Sowieso fijn dat je een pr neer kan knallen!

Toen wij met de klas gingen trainen was het een flinke beestenboel (Mitrenz, Daster, Cardiogenics, Ikzelf en nog 2 die niet op dbb zitten)

OT:
Nogmaals congratz met je deadlift. Sowieso fijn dat je een pr neer kan knallen!

Maar dat was zeker flinke beesten boel dan altijd ja hehe :)

Klinkt tof man! Toen ik nog in Arnhem op de HAN zat kwam ik ook in de klas bij een stuk of 6 man die KT deden, helaas nooit ergens wezen sporten.

De dinsdag zou het beste uitkomen dan voor mij, ook al heb ik niks in te brengen op een LB dag ;)
Deadlift techniek staat bij mij voorop momenteel, voor ik boven de 100kg ga.
15.00 is ook prima :)

Nice train gister man, nette bench.

Actieshot van afgelopen vrijdag ;)

Twijfel nog om hier een spoiler te plaatsen van me fotoshoot deze middag :P
Vond zelf me shape tegenvallend, maar ik twijfel altijd aan me eigen look dus dat scheelt.
Heb wel lol en plezier beleefd met me vriendin samen om de foto's te schieten hehe, zag er nogal knullig uit... :o

Klinkt tof man! Toen ik nog in Arnhem op de HAN zat kwam ik ook in de klas bij een stuk of 6 man die KT deden, helaas nooit ergens wezen sporten.

De dinsdag zou het beste uitkomen dan voor mij, ook al heb ik niks in te brengen op een LB dag ;)
Deadlift techniek staat bij mij voorop momenteel, voor ik boven de 100kg ga.
15.00 is ook prima :)

Zonde dat je daar destijds niks mee hebt gedaan man, maar wel begrijpelijk...

Ja, als je leuk vind kun je gewoon training met me meedoen?
Weet je zeker dat je daarna er flink spijt van gaat krijgen hehehe ;)

Nice train gister man, nette bench.

Thanks merk dat het steeds beter gaat :D

image-13.jpg

't meten je kuiten btw?

Actieshot van afgelopen vrijdag ;)

Zonde dat je daar destijds niks mee hebt gedaan man, maar wel begrijpelijk...

Ja, als je leuk vind kun je gewoon training met me meedoen?
Weet je zeker dat je daarna er flink spijt van gaat krijgen hehehe ;)

Vond ik ook wel zonde idd, maar iedereen kwam weer ergens anders vandaan dus niemand heeft echt de moeite genomen voor een meet.

Training meedoen lijkt me gaaf man.. moet nog wel terugrijden in de auto daarna :o

Net even de vriendin alles op laten meten ;)
in b4 d*ck size jokes :o
Chest: 108.5cm
Waist: 87cm
Thigh: 66.5cm
Calf: 40cm
Arm: 40cm
Forearm: 32.5cm

Dacht dat me kuiten 41cm waren, maar vriendin heeft gemeten dus vertrouw haar ;)
Ga sowieso straks elke maand alles laten meten om gedurende me cut me omvang en alles bij te houden!

Vond ik ook wel zonde idd, maar iedereen kwam weer ergens anders vandaan dus niemand heeft echt de moeite genomen voor een meet.

Training meedoen lijkt me gaaf man.. moet nog wel terugrijden in de auto daarna :o

Komt goed ;) is meer de dagen daarna dat je flink last zult gaan hebben! :D

Kuitomvang kan nogal schelen afhankelijk van of je staat of voorover buigt vanwege de stretch, dus misschien dat het verschil daar vandaan komt.
De 'officiele' manier om te meten is met je onderbeen hangend terwijl je bijvoorbeeld op een tafel zit :)

Kuitomvang kan nogal schelen afhankelijk van of je staat of voorover buigt vanwege de stretch, dus misschien dat het verschil daar vandaan komt.
De 'officiele' manier om te meten is met je onderbeen hangend terwijl je bijvoorbeeld op een tafel zit :)

Vandaar ;) deed nu alles ontspannen gemeten behalve arm, always flexing :P

Damn! 66.5cm bovenbeen!:thumbs:

Vette actie shot ook gozer! Benieuwd naar de eindfoto's:thumbs:

Terug
Naar boven