MuscleMeat

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik denk dat je met je huidige % wel (nog) massa aan kan zetten
misschien weten de wedstrijd mensen wel meer @wovano @vntl
Hoeveel massa @mitsymo nog kan aanzetten is afhankelijk van haar natuurlijke potentieel. Feit is wel dat Mitsymo al veel massa heeft. Heb recent geen foto’s gezien, maar op de foto’s die ze hier eerder gepost heeft ziet ze er altijd goed uit. Herkenbaar wel dat je zelf je progressie op een gegeven moment niet meer ziet.

Hoeveel massa @mitsymo nog kan aanzetten is afhankelijk van haar natuurlijke potentieel. Feit is wel dat Mitsymo al veel massa heeft. Heb recent geen foto’s gezien, maar op de foto’s die ze hier eerder gepost heeft ziet ze er altijd goed uit. Herkenbaar wel dat je zelf je progressie op een gegeven moment niet meer ziet.
ik dacht te herrinneren dat ze wedstrijd ervaring heeft

• Topic Starter Topic Starter

Heb niet zoveel massa nog hoor.. ben 1.78 met vanmorgen op de tellen van 62.5, dus dat is vrij weinig..
Maar wel bedankt voor je compliment!
Vandaag toevallig laatste progressie foto gepost in het topic : laatst genoemde foto

Dit verhaal neemt een hele andere wending!

Tja...vrijdag hé...zoveel fantasie allemaal..iets met endorfines :D

Hahaha niks mis met een beetje fantasie :D

Heb geloof in nog wat in te halen met m'n logje.
Vrijdag laatste dry needling gehad. Stabilisatie spier reageerde gelukkig erg goed op de behandeling, mag zolang ik voor nu op meer herhalingen train zonder therapie zo door.
Cardio zit inmiddels echt regelmatig in m'n schema, dus daar best tevreden over.

Het weekend eigenlijk vrij weinig gedaan. Had veel in de planning, maar eerlijk gezegd vrij energieloos.
Kwalificatie en race van F1 gekeken languit op de bank.. met als gevolg Q3 weer te missen en de finish van de race :duh:
Compleet in coma, wel heerlijk geslapen met het geluid van F1 op de achtergrond.

Zondag heerlijke cheat gehad!
Chickenwings, friet uit de airfryer omgetoverd in een friet speciaal en als toetje een mcflurry!!! Als een veel te blij klein kind in de auto. Een half uur in de drive in gestaan dankzij een storing. En maar op het bord kijken wat ik nog meer wilde bestellen. Geweldig menu samen gesteld, maar netjes alleen een mcflurry besteld hehe :roflol:

Enige nadeel is wel dat manlief weigert nog langer al m'n cravings te eten die ik voor hem kocht. Die werd zelf niet blij van de weegschaal. :laugh: stiekem voeren is zeker geen optie? :burns:

Wel chronisch honger op het moment. Gelukkig is werk zo druk dat ik de helft van de tijd niet eens aan eten kan denken.:roflol:

En moet toch wel toegeven ben een beetje een zeikwijf in alle opties momenteel..

Kracht begint wat minder te worden, maar goed dat is niet zo erg. Dat bouwen komt wel weer. :flexing:

Zaterdag schouders triceps training gedaan. Wel bewust iets minder diep gegaan, om niet gelijk m'n schouder te overvragen.

Maandag rug. Man man man wat een geploeter was dat :bang:

Vandaag alleen wat cardio en morgen mogen we weer!! Wel onwijs veel zin in m'n KT op het moment. Oke en koekjes.. en misschien een hapje ijs dan..

Zaterdag:

Side raise
1x15x5kg
3x12x6kg

Schoulderpress
4x15x6kg

Front raise
3x15kgx3kg

Upright row
15x13kg bb
12x13kg bb + 5
10x20kg bb

Reardelts
3x25x2kg

Triceps:
Straight bar pulldown
15x30kg
12x45kg
10x40kg

Dippen
3x10xbw

Tricep one arm cable Kickback
4x15x10kg

Abs

Kuiten SS
3xLegpress/ standing calfraise one leg/standing calfraise 2 benen.

Maandag:

Lat pull ( eerste setjes als extra warming-up.)
20x40kg
15x45kg
15x55kg
15x60kg
15x65kg

Seated cable row
3x15x45kg

Cable lat pull down
15x30 kg
12x35 kg
10x40 kg

Rope straight arm pull down
3x15x30kg

Rackpull
12x80kg
6x100kg
12x80 ( 2e setjes 100 ging niet. En alle 5 kg schijven waren in gebruik)
12x80

Schrugs
3x12 bb standing + 3x12 BB bent over

Reversed fly machine
3x15x15kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven