- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Gelukkig niet ik schrok al.. bijna bang dat ik een stalker had

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig niet ik schrok al.. bijna bang dat ik een stalker had

Jullie vormen wel een mooi poseerduo....net als Berry & ErikaGelukkig niet ik schrok al.. bijna bang dat ik een stalker had![]()

Gelukkig niet ik schrok al.. bijna bang dat ik een stalker had![]()
GPS gekoppeld aan je dbb account lolJullie vormen wel een mooi poseerduo....net als Berry & Erika![]()
![]()
hm!! Duopinottie.... je zit alweer in de vreetmodusHahaha las alleen duo...chocopastaaaaa nomnom honger!
het is weer etenstijd.....sorry niks gezegd!!
Ik zag net wel een dikkertje naar me gluren.. was jij dat?!

Ik was te druk met me mcflurryWhut zag je dat? Toch niet gezien dat ik net 2 big Macs naar binnen aan het werken was he![]()
Let the gains be with you!Hahaha nee zeker niet! Klagen kost energie, dus dat is zonde. Vooral als die er al weinig is
Vandaag kan ik er iig positief op terug kijken. Ondanks mn geklaag van gisteren.
laat de groei maar komen
"Duo penotti. Twee kleuren in een pottie."Hahaha las alleen duo...chocopastaaaaa nomnom honger!
Spiergeheugenduo penottiBen bezig aan een pot THT tot 2015 ofzo
smaakt nog precies hetzelfde

Chocoooooduo penottiBen bezig aan een pot THT tot 2015 ofzo
smaakt nog precies hetzelfde

2 A 4tjes aan stimulantenChocooooo
Maar inderdaad, een mens wil niet weten wat ze daar allemaal indraaien...

Ik let sowieso niet heel erg op een THT hoor, het zijn namelijk maar richtlijnen. Als je normaal nadenkt en eerst goed proeft is er nooit wat aan de hand.Chocooooo
Maar inderdaad, een mens wil niet weten wat ze daar allemaal indraaien...
suiker en zout.....vroegha hadden ze geen koelkast, alles inmaken/wekkenIk let sowieso niet heel erg op een THT hoor, het zijn namelijk maar richtlijnen. Als je normaal nadenkt en eerst goed proeft is er nooit wat aan de hand.
Whut zag je dat? Toch niet gezien dat ik net 2 big Macs naar binnen aan het werken was he![]()
mitsie is getrouwd...ff terug lezen

Ah