- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik denk dat na jouw bord leeggegeten te hebben, je de inhoud van manlief uit zn mond zit te kijken, niet te stillen die honger pfff
wanneer laat je die lintworm behandelen?![]()
Blijf je wel anabool met dat hongergevoel? tja hoe kom je daarachter?Hahaha ja echt hoor. En hij eet niet zo snel, dus nog een half uur lang naar een lekker bord eten staren..
Hehe die hoop heb ik opgegeven. Als kind al een bizarre eetlust. Dat ik geen 180kg weeg snap ik niet.
Jammer genoeg wel. Moet minimaal 25 herhalingen kunnen voor ik mag opbouwen. En momenteel zit ik echt op die grens van 2 naar 3 kg. Dit is z'n oefening waar die aansturing echt merkbaar faalt.

dank je!Ik weet het ook niet Mits, maar als je sterker wordt zit je goed imoJa dat is wel lastig te bepalen eerlijk gezegd. Aangezien op op het dubbele ook nog steeds honger heb. Zelfs na een ayce kan ik thuis komen en de snoepkast in duiken omdat ik honger heb. Alsof dat signaal niet door komt ofzo
Ja, klopt. Dat is gelukkig alleen links. Met continu zenuwpijn vanaf m'n nek tot aan m'n vingers. Recht is gelukkig alleen die stabilisatie spier die ff op z'n donder heeft gehad.
Goed punt.. nooit aan gedachtdank je!

Ik weet het ook niet Mits, maar als je sterker wordt zit je goed imo
Het is ook allemaal zo complex met die spieren en zenuwen
Precies en daarna weer verder met dumbells 3kg haha, ik hou je wel bezig![]()

En het heeft wel wat om de artsen en m'n fysio met vraagtekens te laten staan, omdat m'n lijf meer kan dan mogelijk zou zijn.![]()

Precies opkomen voor jezelf dat is je goed recht!! mijn ervaring en wellicht ook de jouwe is dat ze je vaak in de kou laten staan of dingen vergeten cq blunderen met jouw lijf![]()

Nou ben maar trots op die sporters mentalitiet anders "zat je bijna achter de geraniums" overdreven weet ikHelaas wel. Heb wel geteld 2 min bij een revalidatiearts gezeten, daarna werd ik weggestuurd. Hij kon niks voor me doen, want had een topsporters mentaliteit.. moest maar leren accepteren dit niet meer te kunnen. Dus iedere vooruitgang voelt een beetje als een![]()

Nou ben maar trots op die sporters mentalitiet anders "zat je bijna achter de geraniums" overdreven weet ik
je lichaam corrigeert nog steeds en je voelt zeker vooruitgang dus lekker doorbuffelen![]()

Verstandige meid ben je8x25 kg voelde niet lekker voor m'n schouder, dus terug naar de 20.

lijntje? Aha!! Is dat progressie of zat ie er alang?![]()
![]()

Denk het niet..Hoop progressie hehe.
Hihi ja wie weet komt het ooit nog goed met m'n verstand![]()
Misschien door de shitload aan reps die je doet voor je 'zware' set?![]()

die ga ik voelen morgen 

schouders, triceps leek me nou niet z'n strak plan hehe. 

vandaag ruim 29.000 stapjes gezet.
en dat zegt wel wat.. gezien m'n resting bitchface.