MuscleMeat

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik denk dat na jouw bord leeggegeten te hebben, je de inhoud van manlief uit zn mond zit te kijken, niet te stillen die honger pfff
wanneer laat je die lintworm behandelen? :o

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat na jouw bord leeggegeten te hebben, je de inhoud van manlief uit zn mond zit te kijken, niet te stillen die honger pfff
wanneer laat je die lintworm behandelen? :o

Hahaha ja echt hoor. En hij eet niet zo snel, dus nog een half uur lang naar een lekker bord eten staren..
Hehe die hoop heb ik opgegeven. Als kind al een bizarre eetlust. Dat ik geen 180kg weeg snap ik niet.

Is dit therapeutisch? flinke doorbloeding dat wel :)

Jammer genoeg wel. Moet minimaal 25 herhalingen kunnen voor ik mag opbouwen. En momenteel zit ik echt op die grens van 2 naar 3 kg. Dit is z'n oefening waar die aansturing echt merkbaar faalt.

Hahaha ja echt hoor. En hij eet niet zo snel, dus nog een half uur lang naar een lekker bord eten staren..
Hehe die hoop heb ik opgegeven. Als kind al een bizarre eetlust. Dat ik geen 180kg weeg snap ik niet.

Jammer genoeg wel. Moet minimaal 25 herhalingen kunnen voor ik mag opbouwen. En momenteel zit ik echt op die grens van 2 naar 3 kg. Dit is z'n oefening waar die aansturing echt merkbaar faalt.
Blijf je wel anabool met dat hongergevoel? tja hoe kom je daarachter?

Dus daar zit-em de kneep? achterkant schouders minor, scapula, rhomboideus, trapezius ?
als je 2 schijfjes van 1,25kg heb, is-da-wa? :)

Ja dat is wel lastig te bepalen eerlijk gezegd. Aangezien op op het dubbele ook nog steeds honger heb. Zelfs na een ayce kan ik thuis komen en de snoepkast in duiken omdat ik honger heb. Alsof dat signaal niet door komt ofzo :roflol:

Ja, klopt. Dat is gelukkig alleen links. Met continu zenuwpijn vanaf m'n nek tot aan m'n vingers. Recht is gelukkig alleen die stabilisatie spier die ff op z'n donder heeft gehad.
Goed punt.. nooit aan gedacht :fluit: dank je!

Ja dat is wel lastig te bepalen eerlijk gezegd. Aangezien op op het dubbele ook nog steeds honger heb. Zelfs na een ayce kan ik thuis komen en de snoepkast in duiken omdat ik honger heb. Alsof dat signaal niet door komt ofzo :roflol:

Ja, klopt. Dat is gelukkig alleen links. Met continu zenuwpijn vanaf m'n nek tot aan m'n vingers. Recht is gelukkig alleen die stabilisatie spier die ff op z'n donder heeft gehad.
Goed punt.. nooit aan gedacht :fluit: dank je!
Ik weet het ook niet Mits, maar als je sterker wordt zit je goed imo :pressing:

Het is ook allemaal zo complex met die spieren en zenuwen :o
Precies en daarna weer verder met dumbells 3kg haha, ik hou je wel bezig :)

Ik weet het ook niet Mits, maar als je sterker wordt zit je goed imo :pressing:

Het is ook allemaal zo complex met die spieren en zenuwen :o
Precies en daarna weer verder met dumbells 3kg haha, ik hou je wel bezig :)

Yes! Laten we daar van uit gaan :)

Complex, maar wel onwijs fascinerend.
En het heeft wel wat om de artsen en m'n fysio met vraagtekens te laten staan, omdat m'n lijf meer kan dan mogelijk zou zijn. :cool:

Haha dat mag! Alle tips zijn welkom :D

En het heeft wel wat om de artsen en m'n fysio met vraagtekens te laten staan, omdat m'n lijf meer kan dan mogelijk zou zijn. :cool:

Precies opkomen voor jezelf dat is je goed recht!! mijn ervaring en wellicht ook de jouwe is dat ze je vaak in de kou laten staan of dingen vergeten cq blunderen met jouw lijf :(

Precies opkomen voor jezelf dat is je goed recht!! mijn ervaring en wellicht ook de jouwe is dat ze je vaak in de kou laten staan of dingen vergeten cq blunderen met jouw lijf :(

Helaas wel. Heb wel geteld 2 min bij een revalidatiearts gezeten, daarna werd ik weggestuurd. Hij kon niks voor me doen, want had een topsporters mentaliteit.. moest maar leren accepteren dit niet meer te kunnen. Dus iedere vooruitgang voelt een beetje als een :flipoff:

Helaas wel. Heb wel geteld 2 min bij een revalidatiearts gezeten, daarna werd ik weggestuurd. Hij kon niks voor me doen, want had een topsporters mentaliteit.. moest maar leren accepteren dit niet meer te kunnen. Dus iedere vooruitgang voelt een beetje als een :flipoff:
Nou ben maar trots op die sporters mentalitiet anders "zat je bijna achter de geraniums" overdreven weet ik :o
je lichaam corrigeert nog steeds en je voelt zeker vooruitgang dus lekker doorbuffelen :)

Yes, we mochten weer trainen vandaag! Beter begin van je weekend is er niet :engel:

Gelukkig ook genoeg werk verzet vandaag. Collega's in het andere kantoor liepen te klagen dat ze niet door het werk heen kwamen, dus extra taken op me genomen.. kom ik halverwege de middag het kantoor in lopen.. zitten ze zich kapot te vervelen, omdat er geen werk meer is.. juist :scold:

Maar goed heb het liever druk, dan dat ik me zit te vervelen.

Back to business! De training van vandaag;

Bench press
2x20xbb even extra opwarmen
12x30kg
12x35kg
7 x 40 fail, doel was 8 hh.

Cable fly standing high to low
2x15x20kg
8x25 kg voelde niet lekker voor m'n schouder, dus terug naar de 20.
1x15x20kg
Zag ik nou een een lijntje over m'n borst :eyebrow:

Dumbell fly
15x5kg
15x6kg
15x7kg
15x8kg

Geen andere press oefeningen gedaan, omdat die beweging nog niet echt top voelt op het moment. Geen behoefte om me er maar een beetje druk om te maken vandaag, dus hup volgende oefening.

Dumbbell curl
12x8kg
12x9kg
12x10kg

Cable curl
3x15x10kg

BB curl van 13 kg
4x15xbb

Food van vandaag:
1479 kcal
K/E/V 125/137/40

lijntje? Aha!! Is dat progressie of zat ie er alang? :dunno: :windup:

Misschien door de shitload aan reps die je doet voor je 'zware' set? ;)

Haha ja die zware set was eigenlijk niet helemaal de planning. Maar m'n man kon mooi even spotten, vertrouw namelijk vrij weinig mensen hierin.
Aangezien ik in een split second ineens de kracht kwijt kan zijn met m'n schouder. Even omkijken en ik lig met een stang op m'n b**kes :roflol:

Hahaha je spreekt uit ervaring? Hehe

Lekker dagje vandaag! Heeft even geduurd maar eindelijk weer begonnen met klussen. Zo fijn dat soms kleine vooruitgang al zoveel verschil kan maken! :D
Morgen gaan we gewoon weer lekker verder!

Na het klussen mezelf een rustig benen training beloofd. Niet helemaal gelukt :roflol:

Plate loaded legpress
15x80kg
15x100kg
15x120kg oeps had er 10 op gelegd ipv 5kg per kant..
Dus kan er nog wel 5 bij hehe
15x130kg!!! Whoop whoop 10kg meer dan vorige keer

Leg extension
3x20x40kg buuurrrnnn

Backwards lunges
3x12x per been x 14kg db.
Gooien er gewoon 2kg bij. Als we dan toch bezig zijn :)

SLDL
1x15x30kg
1x15x40kg
1x13x50kg kracht weg in m'n linkerhand, dus moest jammer genoeg de BB terugleggen.

Hip thrust
3x12x60kg
Vorige week 30 kg, maar liep te klooien om onder de stang te komen, dus geen keus gooien er gewoon 60kg op :flex:die ga ik voelen morgen :eyebrow:

Cable pull through
15x25kg
15x30kg
15x35kg
15x40kg
15x45kg
2 setjes meer dan vorige week en 10kg zwaarder. Volgende keer wat zwaarder beginnen.

Seated leg curl
12x40kg
12x45kg
12x50kg
15x40kg hele reps na laatste, direct 15halve reps dan even vast houden.

Kuiten op legpress
12x117kg
12x125kg pr
12x133kg pr op pr

Single legg Standing calf raise op de trap
3x20x bw

Morgen lekker nagenieten! :laugh:

Afgelopen dagen niet stil gezeten.
Druk aan de klus geweest in huis. Ik had nooit bedacht dat het leuk was om een donkerbruine trap wit te verven inclusief de omheining.. ( lees verdomde rot spijltjes) :gek:

En aangezien het dan mooier is om beide trappen het zelfde te hebben, wilde ik de andere ook in het wit:no:

Wel wat frustraties gehad, omdat ik nog niet eens halverwege was en m'n schouder al echt goed pijn begon te doen. Die zenuwpijn blijft dan echt geen pretje.. :treuren:
Maar ja wilde het toch echt af hebben. Eerst staan mokken op de trap, tot ik me bedacht dat het daar echt niet beter van zou worden. :dunno:
Met een beetje creativiteit alles in de verf zitten! Van de week de laatste puntjes bijwerken en dan kunnen de treden zelf bekleedt worden met vloerbedekking.
Wel voor het eerst sinds lange tijd m'n training een dag verschoven. :o schouders, triceps leek me nou niet z'n strak plan hehe.

Stiekem was ik eigenlijk gewoon een beetje uit mn doen, omdat ik de weegschaal niet zo positief was en ik geen gram afgeweken had van m'n dieet. :finger:
Deze week zoooooo vaak cravings gehad.. drool:
Nu achteraf eigenlijk best een beetje trots het vol gehouden te hebben :cool:

Nog geen idee wat ik morgen doe. Normaal is zondag cheatmeal, maar voelt niet goed..
Ach we zullen het zien. Mag toch aannemen dat ik wel zonder m'n cheat kan.. :rolleyes:

Vandaag in ieder geval genoeg verbrand aan calorieën! 40 min op de fiets heen, om de Airborne te gaan lopen, daarna weer 40 min terug. :loopband: vandaag ruim 29.000 stapjes gezet.
Dus ach dan kon de training van gisteren er nog best bij. Tegen al m'n verwachtingen in, minder pijn vandaag! Normaal zou ik nu 2 weken lang met een tintelende arm rond lopen en pijn die mn nachten een beetje sloopt, maar tot nu toe, mag ik echt onwijs dankbaar zijn!! :D

Dus vandaag ja ja schouders triceps.
Eerst rustig begonnen, even voelen goed warm worden. En ging best lekker! Met een glimlach in de sportschool gestaan vandaag :D en dat zegt wel wat.. gezien m'n resting bitchface.

Side raise
2x12x5kg
2x12x6kg

Schoulderpress
15x6kg
15x7kg
15x8kg
15x9kg

Upright row met bb (13kg)
15x bb
15x bb+ 5
15xbb + 10
8xbb+ 15kg /8x +10kg/7x +5kg
( Bedoeling was 12 hh, ging niet, dus om het even mooi af te maken)

Front raise
3x12x4kg

Reardelts
1x15x2kg
2x15x3kg pr
1x25x3kg wtf zo in concentratie om de oefening goed te doen.

Triceps:
Straight bar pushdown
15x30kg
15x35kg
15x40kg damn deze was zwaar vandaag

Dippen
2x10xbw
1x 9x bw oeps kracht was ineens weg bij de 10e herhaling.

Straight bar pushdown reversed grip
4x25x30kg burn baby burn!

Als afsluiting wat oefeningen voor abs.

En morgen? Morgen ga ik met m'n dikke kont op de bank liggen en F1 kijken :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven