AndroidHealthClinic

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelijk heb je:p Ik doe ze nu ook lichter dan eerder. Al moet ik zeggen dat af en toe overloaden met (te) zware gewichten wel eens kan helpen om vooruit te gaan (Ik ben alleen heel voorzichtig met mijn schouders..).
Precies, moet wel zeggen dat ik dat laatste weleens 'vergeet'. Maar hey, wie wil er ook progressie boeken?:roflol:
Ik slinger graag want ben een aap
Met die handen van jou, kun je prima een liaan beet houden..of de liaan dat houdt is dan wel weer de vraag..:rolleyes:
Ik voer ze juist heel rustig uit.. als ik zie hoe sommige mensen ze de beweging al vanuit hun benen halen. Focus juist op de spier die ik wil trainen. Rustig en beheerst
Zo hoort het ook. Echter kun je ze ook rustig en beheerst uit je traps halen of weet ik waarvandaan..Nu wil ik niet zeggen dat je dat doet ;)

• Like
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
Precies, moet wel zeggen dat ik dat laatste weleens 'vergeet'. Maar hey, wie wil er ook progressie boeken?:roflol:
Met die handen van jou, kun je prima een liaan beet houden..of de liaan dat houdt is dan wel weer de vraag..:rolleyes:
Zo hoort het ook. Echter kun je ze ook rustig en beheerst uit je traps halen of weet ik waarvandaan..Nu wil ik niet zeggen dat je dat doet ;)
Absoluut waar! Daarom probeer ik ze ook voor de spiegel te doen, omdat m'n gevoels zenuw niet meer functioneert.

Trainingen van de week.
Log ze nu meer zodat ik zelf kan bijhouden wat ik heb getraind en hoe het ging.
Deze week even wat easy trainingen.
maandag
rugtraining:

Lat pull
-warming up-
12x50kg
12x60kg
12x65kg
12x70kg

Seated cable row
12x35kg
12x40kg
12x45kg
12x50kg

Bent over row Smithmachine wide grip
2x12xBB
2x12xBB +10

Machine high row single arm
2x12x20kg
12x22.5kg
12x25kg

Schrugs
15xBB
15xBB +10
2x15xBB +20

Clable straight arm pulldown
3x15x30kg

RV fly machine
3x15x15kg

donderdag: stond borst biceps op programma, maar was internationale beachboy dag denk ik.
Dus
schouders triceps

Side raise
4x12x6kg

Arnoldpress
10X6kg
10x7kg
10x8kg

Upright row BB
3x15

Reardelts
15x3kg
15x4kg
2x15x5kg

Triceps:
Dipmachine ( kg's kloppen niet. Voor het eerst gedaan, was lichter dan verwacht, waardeloos ding)
4x15x57kg,
zwaarder gaat niet. Dan komt er geen beweging in.. behalve dat ik van het zitje kom

overhead extension
15x12kg
15x14kg
15x16kg

In je OP staat dat je doel is om vetmassa te verliezen. Is dat nog steeds waar je naar streeft?

In je OP staat dat je doel is om vetmassa te verliezen. Is dat nog steeds waar je naar streeft?
Nee, inmiddels bezig om wat massa te gaan bouwen. Recent bij m'n oude trainer langs geweest en ben eigenlijk te veel massa verloren. Was meer roofbouw aan het plegen dan wat anders. Dus dieet is z'n 600kcal omhoog sinds 2 weken en nu kijken wat dat doet

Internationale beachboy dag :roflol: .

Deze dan verplaatst naar een andere dag deze week?

Nee, inmiddels bezig om wat massa te gaan bouwen. Recent bij m'n oude trainer langs geweest en ben eigenlijk te veel massa verloren. Was meer roofbouw aan het plegen dan wat anders. Dus dieet is z'n 600kcal omhoog sinds 2 weken en nu kijken wat dat doet
Oeh 600 is wel een groot verschil ja. Lekker massa bouwen! Jaloers :D

600 Kcal das wel een extra maaltijd...doe je goed..weg met die cravings :)

More food zal je goed doen! Je lichaam heeft benzine nodig. :)

LOL... OK bossssss :fluit:

Zo... het is weer vrijdag hoor :roflol:
Iedereen toe aan weekend

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven