mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Hehe dikkertjes maken meer progressie dan botjes hehe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe dikkertjes maken meer progressie dan botjes hehe

Zolang je daar zelf maar in gelooft vetklep ...Hehe dikkertjes maken meer progressie dan botjes hehe![]()

paused en/of slow negativesEn toch blijf ik ze met 3-6kg doen. Voelt veel beter dan het geslinger wat ik iedereen zie doen![]()

Precies, moet wel zeggen dat ik dat laatste weleens 'vergeet'. Maar hey, wie wil er ook progressie boeken?Gelijk heb jeIk doe ze nu ook lichter dan eerder. Al moet ik zeggen dat af en toe overloaden met (te) zware gewichten wel eens kan helpen om vooruit te gaan (Ik ben alleen heel voorzichtig met mijn schouders..).

Met die handen van jou, kun je prima een liaan beet houden..of de liaan dat houdt is dan wel weer de vraag..

Zo hoort het ook. Echter kun je ze ook rustig en beheerst uit je traps halen of weet ik waarvandaan..Nu wil ik niet zeggen dat je dat doetIk voer ze juist heel rustig uit.. als ik zie hoe sommige mensen ze de beweging al vanuit hun benen halen. Focus juist op de spier die ik wil trainen. Rustig en beheerst

Absoluut waar! Daarom probeer ik ze ook voor de spiegel te doen, omdat m'n gevoels zenuw niet meer functioneert.Precies, moet wel zeggen dat ik dat laatste weleens 'vergeet'. Maar hey, wie wil er ook progressie boeken?
Met die handen van jou, kun je prima een liaan beet houden..of de liaan dat houdt is dan wel weer de vraag..
Zo hoort het ook. Echter kun je ze ook rustig en beheerst uit je traps halen of weet ik waarvandaan..Nu wil ik niet zeggen dat je dat doet![]()
Hebben ze speciaal grote spiegels bij jullie in de sportschool waar jij in past?Absoluut waar! Daarom probeer ik ze ook voor de spiegel te doen, omdat m'n gevoels zenuw niet meer functioneert.
Nee, inmiddels bezig om wat massa te gaan bouwen. Recent bij m'n oude trainer langs geweest en ben eigenlijk te veel massa verloren. Was meer roofbouw aan het plegen dan wat anders. Dus dieet is z'n 600kcal omhoog sinds 2 weken en nu kijken wat dat doetIn je OP staat dat je doel is om vetmassa te verliezen. Is dat nog steeds waar je naar streeft?
Oeh 600 is wel een groot verschil ja. Lekker massa bouwen! JaloersNee, inmiddels bezig om wat massa te gaan bouwen. Recent bij m'n oude trainer langs geweest en ben eigenlijk te veel massa verloren. Was meer roofbouw aan het plegen dan wat anders. Dus dieet is z'n 600kcal omhoog sinds 2 weken en nu kijken wat dat doet

More food zal je goed doen! Je lichaam heeft benzine nodig.Nee, inmiddels bezig om wat massa te gaan bouwen. Recent bij m'n oude trainer langs geweest en ben eigenlijk te veel massa verloren. Was meer roofbouw aan het plegen dan wat anders. Dus dieet is z'n 600kcal omhoog sinds 2 weken en nu kijken wat dat doet

Doe maar "brandstof"
stel je voor dat ze vuur gaat spuwen 
Doe maar "brandstof"stel je voor dat ze vuur gaat spuwen
![]()
Niet voor mij hoor...je bent hier te gast