Fitness Seller

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
600kcal extra

1569589841708.png
 
Laatste trainingen van vorige week niet meer gelogd.. dus nu maar even doen.

Vrijdag benen:
Legpress smalle stand
-warming up-
beetje in slakken tempo uitgevoerd, niet bewust trouwens :roflol:
2x15x85 kg
2x15x95 kg
2x15x101kg

SLDL
3x10x40kg

Backwards lunges 4x bijna op m'n muil
3x12x10kg

Cable pull through
15x35
15x40
15x45

Cable abduction
3x15x10 kramp in m'n bil

Cable adduction zonder steun
15x10kg
15x15kg
15x20kg

Seated leg curl
12x45kg bleh
2e setje te kwijt en zag ik dat er nog z'n extra blok van 2.5 kg op zat. Goed bezig vandaag! *Sarcasme modus uit*
3e setje
12 gok ik. Weer de tel kwijt.

Kuiten morgen maar doen. I'm out

Zaterdag borst biceps

Niet op geschreven. Wat lager in gewicht en de oefeningen waar ik op dat moment even zin in had.
En de kuiten eigenlijk compleet vergeten bedenk ik me nu..

Dieet tja kan er veel over zeggen, maar is niet wat ik van mezelf gewend ben. Te veel gecheat met bende. Doos chocolade bananen van de lidl opgevreten.. 2 stukken taart, koffie met extra veel slagroom en Chinees. Wie zet er dan ook een bus slagroom naast de koffie kan!? :dunno:
Vrijdag stroopwafel als pre workout.. oh wacht nee dat was m'n excuus geloof ik :rolleyes:
Maandag maar weer fris op pakken. I hope.
Wel zondag nog 40 min cardio gedaan, meer mentaal denk ik dan werkelijk resultaat.
En anders ach dan is vntl niet de enige dikzak op de meeting :piggy:

Maandag rug op het programma, dus dat is altijd wel een training om naar uit te kijken. :)
 
Laatste trainingen van vorige week niet meer gelogd.. dus nu maar even doen.

Vrijdag benen:
Legpress smalle stand
-warming up-
beetje in slakken tempo uitgevoerd, niet bewust trouwens :roflol:
2x15x85 kg
2x15x95 kg
2x15x101kg

SLDL
3x10x40kg

Backwards lunges 4x bijna op m'n muil
3x12x10kg

Cable pull through
15x35
15x40
15x45

Cable abduction
3x15x10 kramp in m'n bil

Cable adduction zonder steun
15x10kg
15x15kg
15x20kg

Seated leg curl
12x45kg bleh
2e setje te kwijt en zag ik dat er nog z'n extra blok van 2.5 kg op zat. Goed bezig vandaag! *Sarcasme modus uit*
3e setje
12 gok ik. Weer de tel kwijt.

Kuiten morgen maar doen. I'm out

Zaterdag borst biceps

Niet op geschreven. Wat lager in gewicht en de oefeningen waar ik op dat moment even zin in had.
En de kuiten eigenlijk compleet vergeten bedenk ik me nu..

Dieet tja kan er veel over zeggen, maar is niet wat ik van mezelf gewend ben. Te veel gecheat met bende. Doos chocolade bananen van de lidl opgevreten.. 2 stukken taart, koffie met extra veel slagroom en Chinees. Wie zet er dan ook een bus slagroom naast de koffie kan!? :dunno:
Vrijdag stroopwafel als pre workout.. oh wacht nee dat was m'n excuus geloof ik :rolleyes:
Maandag maar weer fris op pakken. I hope.
Wel zondag nog 40 min cardio gedaan, meer mentaal denk ik dan werkelijk resultaat.
En anders ach dan is vntl niet de enige dikzak op de meeting :piggy:

Maandag rug op het programma, dus dat is altijd wel een training om naar uit te kijken. :)
Durf je wel tegen mij? :windup:
 
Euhm... hallo mevrouwtje, wat zijn we allemaal aan het doen?!!??
Waar is die dedication gebleven??
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
  • Sad
Waarderingen: LM
Ik hoop dat je snel je drive weer terug hebt Mitsie :( positive Karma for you!!
 
Niet zo negatief Mitsy!
Je hebt goed getraind! Punt. :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Op zich ben ik niet ontevreden over m'n trainingen. Ik had alleen graag gehad dat ik iets meer m'n normale ritme met m'n trainingen en dieet kan volgen.

Momenteel namelijk wat chaos in m'n hoofd, omdat ik besloten om te gaan scheiden. Dit is niet zomaar uit de lucht komen vallen, een keus waar ik meer dan 100% achter sta.
Er moet alleen veel geregeld worden. Kost veel tijd en energie, maar tegelijkertijd veel rust geeft.
 
Veel sterkte met de scheiding, ook al sta je er 100% achter het zal zeker niet makkelijk zijn. :aai:
Je trainingen blijven goed gaan, dus daar moet je je zeker niet druk om maken.
Dieet komt wel weer eens je opnieuw stabiliteit hebt gevonden op privé vlak. Je bent sowieso verstandig en dedicated genoeg om het niet volledig "uit de hand te laten lopen" :).
 
Ohw Mitsy... dit had ik niet zien aankomen...
Ik wens je veel sterkte in deze ongetwijfeld moeilijke periode...
Nu is het zaak om jezelf op de eerste plaats te zetten. Voeding, training en andere zaken zijn nu van ondergeschikt belang. Dat komt wel weer goed.
Maar voor nu first things first, en dat ben jij!
Succes mitsymo !
 
gelukkig is het maandag! Eindelijk tijd voor een rug training. Deze week geen rackpulls of deadlift. Was allemaal bezet en eigenlijk niet echt veel zin in.. sssssst

Lat pull
15x40kg ging best goed
10x50kg
12x50kg
11x50kg tellen blijft moeilijk..
op normale lat pulley station, normaal pak ik vaste machine.
Eerste keer dat m'n schouder deze kon waarderen, dus een beetje voorzichtig begonnen.

Seated cable row small grip
12x40kg
12x45kg
12x50kg
15min aan de praat gehouden zucht
12x50kg
Gevoel was iig lekker

Kneeling cable pull down
12x35kg
12x40kg
12x45kg

Rev. Cable fly high to low
3x12x10kg

Cable facepull
12x30kg
12x35kg
12x40kg
12x45kg

DB row
12x12kg
12x14kg
12x16kg
12x18kg
12x20kg!! Deze ging eigenlijk wel lekker

Hyperextension.
15x
15x + 10kg
3x15 + 20kg

Dieet ging beter vandaag. Mag ook wel na dagen als miss Piggy geleefd te hebben. heb de stroopwafels alleen vast gehad en weer netjes teruggelegd. :roflol:

1999 kcal vandaag.
K/E/V. 190/169/60

e0ec12ea-2d51-4eb2-9a08-7e860314e36d.pngskyr, chocolade flavordrops, pure chocolade en pindakaas
 
Comfort food binnen macro's kan ook gewoon heerlijk zijn.
Extra pluspunt is dat je je achteraf niet schuldig gaat voelen, en je toch iets lekkers op hebt :).

Stevige training ook hoor!
 
Ai, lijkt me een stressvolle periode maar geeft wellicht ook een gevoel van opluchting. Je moet goed voor jezelf zorgen - lekker trainen, goed eten.
 
15min aan de praat gehouden zucht
altijs irritant als dat gebeurt, maar de set daarna gaat dan wel weer lekker!
skyr, chocolade flavordrops, pure chocolade en pindakaas
Iedereen kijkt mij altijd vies aan als ik vertel dat ik pindakaas in mijn kwark doe, maar het is echt super lekker!
ik ben dus niet de enige :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven