- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Motivational speak!!

Ik moet dr constant motiveren anders word het niks..
Geloof er niks van ....ik denk dat het andersom isIk moet dr constant motiveren anders word het niks..
Het verschil is dat jij denkt dat je dik bent en ik het daadwerkelijk benDe ene dikkerd, motiveert de andere dikkerd toch @vntl?anders ga ik straks nog op hem lijken hehe

Nee niet op de "engerd" gaan lijkenDe ene dikkerd, motiveert de andere dikkerd toch @vntl?anders ga ik straks nog op hem lijken hehe

Hahaha nou nee eigenlijk niet.. luister van alles door elkaar. Meestal eigenlijk wel wat relaxte muziek wat motivatie speeches van Arnold. Ja ik know zo slecht. Maar werkt voor mij superIk denk dat zo een workout wel heerlijke pomp geeft, dus ook zeer veel voldoening.
Bij het lezen ervan stel ik me wel de vraag, luister jij dan naar muziek? Een hevig genre lijkt me.

Hahaha ja dat moet haast wel dat je een dikkertje bentHet verschil is dat jij denkt dat je dik bent en ik het daadwerkelijk ben![]()

motivstie speeches werken bij mij ook altijd goed hoorHahaha nou nee eigenlijk niet.. luister van alles door elkaar. Meestal eigenlijk wel wat relaxte muziek wat motivatie speeches van Arnold. Ja ik know zo slecht. Maar werkt voor mij super![]()
CT Fletcher heeft er ook een paar op spotify staan, heerlijk voor als ik er een keer niet helemaal zin in hebDat is voor jou een vraag en voor mij een weetHahaha ja dat moet haast wel dat je een dikkertje bent![]()

Haha godver wat een lekker stel jullie. Lijkt me echt leuk jullie te zien met de meet. Kunnen we even meten wie het dikst is. Denk dat ik winHahaha ja dat moet haast wel dat je een dikkertje bent![]()

Hahaha de dikste wint een reep chocolade?Haha godver wat een lekker stel jullie. Lijkt me echt leuk jullie te zien met de meet. Kunnen we even meten wie het dikst is. Denk dat ik win![]()