XXL Nutrition

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke treen!

Flinke gewichten @ curls hoor :thumb:

Lekkere en sterke bro-training :p

• Topic Starter Topic Starter
pqVJOXq.jpg

Dus komende dagen gaan we kruipend door het leven! Hehe

Alle oefeningen met een ! Zijn verhoogd ten opzichte van de vorige keer.
Bij de legpress plate loaded en leg press machine kies ik een andere stand van m'n voeten.

super set 1
Plate loaded legpress
4x10x120kg
Sldl
4x10x40kg
Leg extension
4x20x40kg

super set 2
Legpress
4x 8x109kg
Seated Legcurl
! 4x12x50kg
Backwards Lunges
! 4x12 ( per been) x12kg

Extra bil oefeningen.
Hipthrust
2x12x60kg
! 2x12x70kg

Cable pull through
15x35kg
15x40kg
15x45kg
!15x50kg

super set 3
Calf raise legpress
!4x10x133kg 1d 2d 3d
Standing calf raise
4x20x10kg kettlebell

Ik denk dat zo een workout wel heerlijke pomp geeft, dus ook zeer veel voldoening.
Bij het lezen ervan stel ik me wel de vraag, luister jij dan naar muziek? Een hevig genre lijkt me.

Ik denk dat zo een workout wel heerlijke pomp geeft, dus ook zeer veel voldoening.
Bij het lezen ervan stel ik me wel de vraag, luister jij dan naar muziek? Een hevig genre lijkt me.
Hahaha nou nee eigenlijk niet.. luister van alles door elkaar. Meestal eigenlijk wel wat relaxte muziek wat motivatie speeches van Arnold. Ja ik know zo slecht. Maar werkt voor mij super :)

Hahaha nou nee eigenlijk niet.. luister van alles door elkaar. Meestal eigenlijk wel wat relaxte muziek wat motivatie speeches van Arnold. Ja ik know zo slecht. Maar werkt voor mij super :)
motivstie speeches werken bij mij ook altijd goed hoor :yes: CT Fletcher heeft er ook een paar op spotify staan, heerlijk voor als ik er een keer niet helemaal zin in heb

Haha godver wat een lekker stel jullie. Lijkt me echt leuk jullie te zien met de meet. Kunnen we even meten wie het dikst is. Denk dat ik win :o
Hahaha de dikste wint een reep chocolade? :dunno:
Lijkt mij ook echt heel erg leuk om iedereen irl te zien :D

• Love
Waarderingen: LM
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven