- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar droomt ze wel van, net zo als van me kontwas die bolle in de buurt zeker? @vntl das echt een beul![]()
Thanks!Ik begrijp de frustratie inderdaad, haaaaatelijk als je geen elastiekje bij hebt!
Super training zeg, zoveel volume.
Ik moet duidelijk ook meer chocolade eten, gelukkig is er nog een stukje brownie.

Thanks!
Hehe zal je morgen eens keuren

Leuk zo'n training met nieuwe dingen.dat ondanks dat ik m'n oordopjes was vergeten. En dus steeds aangesproken werd....
Ga voor het laatsteLeuk zo'n training met nieuwe dingen.
Is dat het lot van een trainende vrouw, of kennen ze je allemaal, of is dat een soort code, iets op of in je oren is niet storen?
Lol, jammer dat niet iets op je oren hebben dan wordt gezien als uitnodiging...Ga voor het laatste
Er werd gisteren sowieso bizar veel geouwehoerd door iedereen. Niet zo m'n ding met trainen.
Schijn altijd boos te kijken tijdens het trainen, dus denk dat het dan sowieso niet als uitnodiging gezien word om te kletsen.Lol, jammer dat niet iets op je oren hebben dan wordt gezien als uitnodiging...
Ben enorm van t praten, maar niet tijdens het trainen, kan ook helemaal niet in m'n huidige schema, moet doorwerken, daarom vaak ook lekker vroeg, geen gelul, geen mensen die in de weg lopen.
Ben ook geen vrouw, dat zal ook wel helpen.
Je wilt niks anders meer hiernaThanks!
Hehe je kan nooit genoeg chocolade eten. Gelukkig moet ik nog boodschappen doen vandaag
Ja normaal gaat dat wel zonder, m'n krullen blijven wel zitten in een knot, maar niet als m'n haar gesteild is
Thanks!
Hehe zal je morgen eens keuren![]()

Klopt! Chocolade is niet te vervangen

Doe dat voor mij ook ff, liefst ongemakkelijk lang!
Tja dat is een goeie vraag.. sensatie denk ik
Tja blijkbaar oordelen mensen zonder dat ze me ooit zelf hebben gesproken. Ze kijken puur naar het plaatje wat het leek.dat is precies de reden dat ik alles onherkenbaar post hier... geen zin in dat gezeik. ik maak ook nog wel eens foute grapjes