AndroidHealthClinic

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik begrijp de frustratie inderdaad, haaaaatelijk als je geen elastiekje bij hebt!
Super training zeg, zoveel volume :eek:.
Ik moet duidelijk ook meer chocolade eten, gelukkig is er nog een stukje brownie :D .

Lekkere training! :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp de frustratie inderdaad, haaaaatelijk als je geen elastiekje bij hebt!
Super training zeg, zoveel volume :eek:.
Ik moet duidelijk ook meer chocolade eten, gelukkig is er nog een stukje brownie :D .
Thanks!
Hehe je kan nooit genoeg chocolade eten. Gelukkig moet ik nog boodschappen doen vandaag :burns:

Ja normaal gaat dat wel zonder, m'n krullen blijven wel zitten in een knot, maar niet als m'n haar gesteild is :rolleyes:

Thanks!

Daar droomt ze wel van, net zo als van me kont
Hehe zal je morgen eens keuren :cool:

dat ondanks dat ik m'n oordopjes was vergeten. En dus steeds aangesproken werd....
Leuk zo'n training met nieuwe dingen.

Is dat het lot van een trainende vrouw, of kennen ze je allemaal, of is dat een soort code, iets op of in je oren is niet storen?

Leuk zo'n training met nieuwe dingen.

Is dat het lot van een trainende vrouw, of kennen ze je allemaal, of is dat een soort code, iets op of in je oren is niet storen?
Ga voor het laatste ;)
Er werd gisteren sowieso bizar veel geouwehoerd door iedereen. Niet zo m'n ding met trainen.

Ga voor het laatste ;)
Er werd gisteren sowieso bizar veel geouwehoerd door iedereen. Niet zo m'n ding met trainen.
Lol, jammer dat niet iets op je oren hebben dan wordt gezien als uitnodiging...

Ben enorm van t praten, maar niet tijdens het trainen, kan ook helemaal niet in m'n huidige schema, moet doorwerken, daarom vaak ook lekker vroeg, geen gelul, geen mensen die in de weg lopen.

Ben ook geen vrouw, dat zal ook wel helpen.

Lol, jammer dat niet iets op je oren hebben dan wordt gezien als uitnodiging...

Ben enorm van t praten, maar niet tijdens het trainen, kan ook helemaal niet in m'n huidige schema, moet doorwerken, daarom vaak ook lekker vroeg, geen gelul, geen mensen die in de weg lopen.

Ben ook geen vrouw, dat zal ook wel helpen.
Schijn altijd boos te kijken tijdens het trainen, dus denk dat het dan sowieso niet als uitnodiging gezien word om te kletsen.

Idd, mijn schema is ook echt te lang om te kletsen. Is al redelijk doorwerken om op tijd weer te eten zeg maar

Thanks!
Hehe je kan nooit genoeg chocolade eten. Gelukkig moet ik nog boodschappen doen vandaag :burns:

Ja normaal gaat dat wel zonder, m'n krullen blijven wel zitten in een knot, maar niet als m'n haar gesteild is :rolleyes:

Thanks!

Hehe zal je morgen eens keuren :cool:
Je wilt niks anders meer hierna :dunno:

IN :) ik schuif ook even aan.

Normaal heb ik er een hekel aan om m'n privé leven uitgebreid te delen online.
Vandaag maak ik hier graag een uitzondering voor.

Ik wil namelijk degene die printscreens stuurt maar m'n ex bedanken! Want ooeeeh ja ik like, love en regeer op topics.
Bedankt voor het eindelijk duidelijk maken dat hij me niet meer terugkrijgt.
Bedankt dat je mijn privé deelt met iemand die hier niks mee te maken heeft.
Iemand die m'n hele relatie lang geprobeerd heeft mij te bezitten. Ik nog steeds op m'n fl**ker krijg niet te melden als ik een dag vrij ben van m'n werk.
Er nog steeds van mij verwacht word dat ik meld waar ik ben en met wie.
Dus leef je uit dan hoef ik die verklaringen na 7 jaar strijdt zelf niet meer te doen.
Laat hier gerust een berichtje achter, dan zal ik je reactie belonen met een love.
Even tussen ons, dan kun je die stiekem weer doorsturen.
Have fun !

En tot die tijd:
images (1).png

Heftige post babe. Morgen krijg je een knuffel.
:kiss:

Jezus, wat is dat nou weer voor iets.. :x

Wow.. Sterkte en wat een streken zijn dat zeg.

:aai:

dat is precies de reden dat ik alles onherkenbaar post hier... geen zin in dat gezeik. ik maak ook nog wel eens foute grapjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven