MuscleMeat

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
met elasstiekjes spelen....is dat spannend of sportief? :thinking:

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren voor het eerst met een belt getraind.:cheer:
Tegen mijn verwachtingen in merkte ik direct een bizar verschil in mijn onderrug.

Lekker aan het aanmodderen geweest met het squatten en stiff legdeadlift om even te wennen en bewust worden wat ik anders doe met belt. Zonder zet ik m'n dikke pens uit en is m'n rompspanning te triest voor woorden.
Training niet logwaardig. Na mn squat een half uur staan kletsen.. dus mn kaakspieren goed getraind :cool:
Vandaag voelt mn rug echt beter, geen zenuwpijnen en geen verschuiving e.d :)

Het weekend hopelijk even tijd om te deadliften.

Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is.
Wat voor een belt heb je?

Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is.
Wat voor een belt heb je?
fx-plb-10.jpg

@Galen sta je me weer te begluren? :roflol: hoe wist jij dat die zwart was?

Voel je vooral vrij om m'n huis op te ruimen. Hehe

Het was weer tijd voor m'n rugtraining. :D
Momenteel ben ik eigenlijk vrij moe en wil eerlijk gezegd gewoon met m'n luie reet op de bank liggen. Van @ProudPizza mocht ik niet eens eerst een powernap doen :dunno:
Dus maar eens een cafeïne pil geprobeerd, doet iig geen donder. Zal vast niks te maken hebben met m'n chronisch koffie verbruik :roflol:

Linker ringvinger is wat gevoelloos op het moment, dus even in de gaten houden wat m'n schouder gaat doen. Voor nu is de pijn acceptabel. Alleen even wat eerder m'n straps gebruiken, aangezien m'n grip dan vrij snel weg is.

Incline db row
12x12kg
12x12kg
12x12kg.
Rpe 7 a 8

Gvd een koekebakker had z'n dumbbell niet goed terug gelegd dus donderd naar beneden terwijl ik de mijne terug leg. Gelukkig was m'n onderarm sneller dan m'n voet.. dat wordt denk ik een blauwe arm. :(

Deadlift! Eerste keer met riem en maanden niet meer gedaan ivm blessure.
12x40kg
12x60kg
12x70kg
12x70kg
Rpe 9 a 10

Zwaarder was voor nu teveel van het goeie. Doel was met 60kg weer beginnen, dus ach.
Wel bewust het gewicht steeds teruggelegd om geen gebruik te maken van het momentum, maar echt de focus op m'n techniek.

Plate loaded high row
10x20kg
10x25kg
10x30kg prima!
Rpe 8 - 10

Small grip lat pull
10x40kg
10x45kg
10x50kg
10x55kg nice gaat lekker hier!
Rpe 8 - 11

Rev fly hoog naar laag. Geen idee hoe die heet lol
2x12x10kg linkerhand bovenlangs
2x12x10kg rechterhand bovenlangs

DB row
6x18kg
6x20kg
6x22kg
6x24kg
6x26kg prima die zit er dus echt in! Minder moeite dan vorige week.
Rpe tot 10/11

Shrugs
Hongerrrr!! skippen is zeker geen optie?
3x12x40kg

En nog wat abs

Gewicht vanmorgen 67.6kg
Voedsel van vandaag
2892 kcal
K 271 - E 198 - V 107
Vetten wat hoger vandaag vanwege vette vis. drool:

Goed bezig:thumbup:.

Nu kan je lekker bankhangen, beter dan powernappen!
En trainig is goed gelukt :heart:

LEZEN VAN MN LOGJE VAN VANDAAG OP EIGEN RISICO! GEZANIK EN GEZEIK IS MOMENTEEL EVEN AAN DE ORDE.

Voel me momenteel vrij leeg, moe en een vrij kort lontje..
Had de indruk een maaltijd geskipt te hebben aangezien ik bijna van m'n graadje ging vanmiddag. Na toch ff checken zou ik vandaag uitkomen op ruim 3300kcal.. doel is 2900, dus nee had echt niks geskipt.
wel besloten om geen 3300 naar binnen te werken aangezien het dan echt mentaal moet wezen. Dus 3038 dan maar..

Slaappatroon is vrij slecht dus die vermoeidheid is niet zo heel erg vreemd.. :pctired:

Op het moment dus koffie is m'n maatje :heart:
Vanmiddag goed onder handen genomen door de fysio. ( Alleen massage zonder happy end voor de hitsige mensen onder ons)
dacht alleen aan de rechterzijde klachten te hebben, tot hij links ook even mee wilde nemen. Gloeiende .. advies toch volgende week nog even terugkomen. :no:

DB press
Alle gewichten om mee op te warmen in gebruik zucht.
8x12kg
8x14kg
8x16kg
8x18kg
Mentaal echt ruk. Totaal geen vertrouwen in mezelf dus de 20kg geskipt. Ondanks m'n rpe zeker niet op max zat.

Cable fly high to low
12x20kg
12x25kg
12x27,5kg pr! Ff mezelf op m'n donder gegeven. Kom voor halve trainingen ga ik niet naar de sportschool. Hup hup.

Fly machine
12x35kg
12x35kg
12x35kg
12x35kg oke prima

Side raise
12x6kg toch een kg erbij.
12x7kg
12x7kg
12x7kg

Overhead press
Op advies van fysio met belt. Alles met iets compressie op m'n wervel voelt zonder vrij kut.
8x BB
8x25kg
8x27,5kg
8x27,5kg
8x27,5kg
Pr is 40kg...juist.. dag ego. En staat er een irritante kerel te dicht naast m'n bar dat ik niet het rek uit kan lopen.
Vraag of hij even aan de kant wil. Pak weer de bar, loop naar achter. Serieus, KEREL?! staat hij er weer. Beetje bot gezegd dat hij aan de kant moest. Ff geen geduld voor dat soort mensen.

Rev fly machine
15x15kg
15x20kg
15x20kg
15x20kg
Plan was 25kg. Die ging niet dus 3x20 dan maar.

Planken
3x 2 min. ( Vorige keer 1.45 )
Ik weiger om hier ook te falen.
Stond met amper een minuut al te trillen. Hell no kom op zeg!

Je hebt iig getraind daar mag je sowieso trots op wezen.

Vanmiddag goed onder handen genomen door de fysio. ( Alleen massage zonder happy end voor de hitsige mensen onder ons)

Volgende keer dan toch maar een happy end gaan? Baat het niet, het schaadt ook niet :roflol:

Sorry, kon het niet laten :p

Ik zou iig niet te veel stressen atm over je kcals maar dat heb ik je al gezegd, komt wel als je straks hier uit bent.

RISICO! GEZANIK EN GEZEIK IS MOMENTEEL EVEN AAN DE ORDE.
Bijna teleurgesteld, na deze waarschuwing viel het me reuze mee.

Bovendien ben je gewoon geweest en heb je wat gedaan, op sommige dagen is dat veel knapper dan een PR zetten.

Het is ff niks, het eten is niks, de training is niks.... komt wel goed schatje!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven