AndroidHealthClinic

Mitsymo's vreet en trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Volgende keer dan toch maar een happy end gaan? Baat het niet, het schaadt ook niet :roflol:

Sorry, kon het niet laten :p
Uhm.. m'n fysio is goed, maaruh nee dank je.


Ik zou iig niet te veel stressen atm over je kcals maar dat heb ik je al gezegd, komt wel als je straks hier uit bent.
I know, I know. Luister zo nu en dan nog naar je hoor. Niet te vaak dan ;)


Bijna teleurgesteld, na deze waarschuwing viel het me reuze mee.

Bovendien ben je gewoon geweest en heb je wat gedaan, op sommige dagen is dat veel knapper dan een PR zetten.

Het is ff niks, het eten is niks, de training is niks.... komt wel goed schatje!
Dank je!

Heb me eigenlijk nog ingehouden.. als ik opschrijf wat ik dacht vrees ik voor een perma ban :bang:
 
Uhm.. m'n fysio is goed, maaruh nee dank je.



I know, I know. Luister zo nu en dan nog naar je hoor. Niet te vaak dan ;)



Dank je!

Heb me eigenlijk nog ingehouden.. als ik opschrijf wat ik dacht vrees ik voor een perma ban :bang:
als mijn fysio een vrouw was. zou ik ook wel wat vaker heen gaan. maar iemand die je helpt om van klachten af te komen nog meer klachten te geven zou ik ook voor passen. jezelf gewoon wat meer rust geven waar je last van hebt mitsymo
 
vaker heen gaan. maar iemand die je helpt om van klachten af te komen nog meer klachten te geven zou ik ook voor passen. jezelf gewoon wat meer rust geven waar je last van hebt @mitsymo
Heb een mannelijke, echt een topper hoor. Heb z'n privé nummer zodat ik altijd kan appen of bellen als ik hulp nodig heb.
 
Je kan toch ook gewoon via een privé bericht alles naar buiten gooien?
 
Snap ik, maar er is hier ook iemand die dingen deelt met haar soon to be ex-man.
Wat mogelijk voor meer irritatie zorgt.

Dat soort grappen moet we niet hebben, dan is het beter om verstandig te zijn.
 
Hooooo wacht even.. even terug lezen! 6 januari is de scheiding officieel geworden!

Owwwwwww...... nou, wat houdt je tegen.... Dat geraas had er al moeten staan :roflol:

Nee, zonder gekheid, als het je nog meer gezeik oplevert kan je het beter op een andere manier van je af schrijven, of schreeuwen of weet ik veel wat... Wat was dat trouwens heerlijk toen ik overspannen was, ff alle stress, woede en frustratie van je afschreeuwen ergens in het bos. Alleen een beetje chanant als je denkt dat je alleen bent in de vroege ochtend en een ouder echtpaar staat je in eens raar aan te kijken :roflol:
 
Nee, zonder gekheid, als het je nog meer gezeik oplevert kan je het beter op een andere manier van je af schrijven, of schreeuwen of weet ik veel wat... Wat was dat trouwens heerlijk toen ik overspannen was, ff alle stress, woede en frustratie van je afschreeuwen ergens in het bos. Alleen een beetje chanant als je denkt dat je alleen bent in de vroege ochtend en een ouder echtpaar staat je in eens raar aan te kijken :roflol:
Vertel verder :burns:
 
Vertel verder :burns:

Ik was een keer met een mooie zon opkomst in alle vroegte naar de zandvlakte hier in de buurt gegaan om een mooie zonsopkomst te gaan fotograferen . Had de wekker gezet en was al rond 6 uur op de zandvlakte (had de wekker gezet omdat ik wist dat er ochtenddauw zou zijn).... Ik hoorde anders niks dan schapen om me heen te grazen in de heide en op een gegeven moment werd het me allemaal wat te veel en liepen de emoties letterlijk over.... Had mijn spullen neer gezet en ben ongecheneerd gaan staan schreeuwen, vloeken en schelden, heb het leven letterlijk vervloekt op dat moment.... Kort daarna, toen ik min spullen weer had opgepakt om verder te gaan komen er een oudere man en vrouw aangelopen en keken me aan op een manier van "verder alles goed?" aangezien ik geen zin had om te praten heb ik ze verder ontweken en ben verder gegaan richting de plak waar ik wilde gaan fotograferen.

Heeft me onder andere wel deze foto opgeleverd... Toen ik die thuis die dag terug keek hebben er nog vele tranen gevloeid die dag

43339378_500283440439775_5974417641811476480_o.jpg
 
Ik was een keer met een mooie zon opkomst in alle vroegte naar de zandvlakte hier in de buurt gegaan om een mooie zonsopkomst te gaan fotograferen . Had de wekker gezet en was al rond 6 uur op de zandvlakte (had de wekker gezet omdat ik wist dat er ochtenddauw zou zijn).... Ik hoorde anders niks dan schapen om me heen te grazen in de heide en op een gegeven moment werd het me allemaal wat te veel en liepen de emoties letterlijk over.... Had mijn spullen neer gezet en ben ongecheneerd gaan staan schreeuwen, vloeken en schelden, heb het leven letterlijk vervloekt op dat moment.... Kort daarna, toen ik min spullen weer had opgepakt om verder te gaan komen er een oudere man en vrouw aangelopen en keken me aan op een manier van "verder alles goed?" aangezien ik geen zin had om te praten heb ik ze verder ontweken en ben verder gegaan richting de plak waar ik wilde gaan fotograferen.

Heeft me onder andere wel deze foto opgeleverd... Toen ik die thuis die dag terug keek hebben er nog vele tranen gevloeid die dag

Bekijk bijlage 478037
Ziek mooie foto man!
 
Ik was een keer met een mooie zon opkomst in alle vroegte naar de zandvlakte hier in de buurt gegaan om een mooie zonsopkomst te gaan fotograferen . Had de wekker gezet en was al rond 6 uur op de zandvlakte (had de wekker gezet omdat ik wist dat er ochtenddauw zou zijn).... Ik hoorde anders niks dan schapen om me heen te grazen in de heide en op een gegeven moment werd het me allemaal wat te veel en liepen de emoties letterlijk over.... Had mijn spullen neer gezet en ben ongecheneerd gaan staan schreeuwen, vloeken en schelden, heb het leven letterlijk vervloekt op dat moment.... Kort daarna, toen ik min spullen weer had opgepakt om verder te gaan komen er een oudere man en vrouw aangelopen en keken me aan op een manier van "verder alles goed?" aangezien ik geen zin had om te praten heb ik ze verder ontweken en ben verder gegaan richting de plak waar ik wilde gaan fotograferen.

Heeft me onder andere wel deze foto opgeleverd... Toen ik die thuis die dag terug keek hebben er nog vele tranen gevloeid die dag

Bekijk bijlage 478037
Heeft je een heel mooie foto opgeleverd wel!
 
Ik was een keer met een mooie zon opkomst in alle vroegte naar de zandvlakte hier in de buurt gegaan om een mooie zonsopkomst te gaan fotograferen . Had de wekker gezet en was al rond 6 uur op de zandvlakte (had de wekker gezet omdat ik wist dat er ochtenddauw zou zijn).... Ik hoorde anders niks dan schapen om me heen te grazen in de heide en op een gegeven moment werd het me allemaal wat te veel en liepen de emoties letterlijk over.... Had mijn spullen neer gezet en ben ongecheneerd gaan staan schreeuwen, vloeken en schelden, heb het leven letterlijk vervloekt op dat moment.... Kort daarna, toen ik min spullen weer had opgepakt om verder te gaan komen er een oudere man en vrouw aangelopen en keken me aan op een manier van "verder alles goed?" aangezien ik geen zin had om te praten heb ik ze verder ontweken en ben verder gegaan richting de plak waar ik wilde gaan fotograferen.

Heeft me onder andere wel deze foto opgeleverd... Toen ik die thuis die dag terug keek hebben er nog vele tranen gevloeid die dag

Bekijk bijlage 478037
Die foto!! Wow, dat is er een voor aan de muur! Schitterend :heart:

Ik denk serieus dat het voor veel mensen idd echt kan helpen om even te staan schreeuwen en vloeken. Kan je niks anders dan gelijk geven!
Dat zou mij dus ook kunnen overkomen.. denken dat je alleen bent en vervolgens z'n echtpaar tegenkomen.:o
Had je niet even het gevoel van kon ik hier ter plekke door de grond zakken?
Hopelijk ben je de burnout goed te boven gekomen. Helaas ken ik die ellende al te goed.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven