XXL Nutrition

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die foto!! Wow, dat is er een voor aan de muur! Schitterend :heart:

Ik denk serieus dat het voor veel mensen idd echt kan helpen om even te staan schreeuwen en vloeken. Kan je niks anders dan gelijk geven!
Dat zou mij dus ook kunnen overkomen.. denken dat je alleen bent en vervolgens z'n echtpaar tegenkomen.:o
Had je niet even het gevoel van kon ik hier ter plekke door de grond zakken?
Hopelijk ben je de burnout goed te boven gekomen. Helaas ken ik die ellende al te goed.

Thanx voor je compliment.

Of ik toen door de grond kon zakken? Eerlijk gezegd interesseerde me dat toen echt helemaal niks, de opluchting die het me toen gaf woog kennelijk zo veel zwaarder dat het gevoel van schaamte...

Gelukkig ben ik de periode van overspannen zijn wel voorbij en heb het overleefd. Heb nog steeds wel eens te maken met ups en downs alleen merk ik dat de ups steeds langer worden en de downs steeds korter.

Ik hoop dat jij er ook goed doorheen komt en dat de rust zsm terug komt in je leven... Niks is slechter dan stress voor een mens heb de afgelopen jaren wel geleerd.

Tja stress....we hebben er allemaal mee te maken, fijn als je alles kan verwerken zodat je weer hersteld
Wij sporters belasten ons lichaam en dat herstelt weer
Ook je geest wordt belast, en fijn als je weet/leert om daarvan te herstellen, anders raak je in onbalans en dat levert je lichamelijke klachten op

Mooi elzelsbruggetje van HEAL Herkennen, Erkennen, Accepteren en Loslaten.
Ook in die volgorde dus

@Vissertje1980 echt een mooie foto, :heart: die is klaar voor een expositie

• Topic Starter Topic Starter
Helaas hebben we niet altijd invloed op een situatie. Dus herkennen en erkennen is het probleem zeker niet. :o
Accepteren, hell no!
En loslaten, dat komt :fu:

Geen training vandaag, even aangeschoven bij moeders en m'n stiefvader. Waar een heerlijke pan zuurkool schotel klaar stond toen ik binnen kwam van het werk. Zou je het helpen tegen nachtelijke vreetbuien?
:roflol:. Moet wel zeggen dat het gewoon heerlijk was om gelijk te kunnen aanschuiven na een pittige, chaotische en soms wat frustrerende werkdag.

Deze week weinig tijd voor m'n trainingen, even per dag bekijken hoe laat ik thuis ben.:dunno:

Heb in ieder geval vandaag van de gemeente de officiële bevestiging dat ik m'n meisjesnaam weer terug heb hehe. :burns:

Motivatie loze legday

Op de seated legcurl na alles bezet ..
Dus seated legcurl dan maar
12x40kg
12x40kg
12x40kg
Kon zwaarder, maar heel eerlijk.. had er gewoon geen zin in :dunno:

bleh alles nog steeds bezet, zal in gewoon naar huis gaan?
Oke nog 1 oefening dan..
Cable kickback
15x20kg
15x20kg
15x20kg
Nope nig steeds geen zin :o

Cable pull through
15x35kg
15x40kg
15x45kg
15x50kg hehe eindelijk normale mmc, mocht ff duren vandaag.

Squat met belt hier begon m'n motivatie eindelijk te komen :roflol:
15xBB paused
15x30kg paused
??x40kg paused tel kwijt

8x45kg
8x50kg
5x55kg vertrouwen ineens foetsie ... Desalniettemin toch PR van 5 kg

Stiff legdeadlift met belt
12x40kg
12x50kg
9x60kg en toen gleed de stang uit m'n handen ...

Backwards lunges been voor been.
3x12x12kg db per kant

Standing calfraise
12x90kg
12x100kg
12x110kg

Toppertje deze training :bang:

Thanx voor je compliment.

Of ik toen door de grond kon zakken? Eerlijk gezegd interesseerde me dat toen echt helemaal niks, de opluchting die het me toen gaf woog kennelijk zo veel zwaarder dat het gevoel van schaamte...

Gelukkig ben ik de periode van overspannen zijn wel voorbij en heb het overleefd. Heb nog steeds wel eens te maken met ups en downs alleen merk ik dat de ups steeds langer worden en de downs steeds korter.

Ik hoop dat jij er ook goed doorheen komt en dat de rust zsm terug komt in je leven... Niks is slechter dan stress voor een mens heb de afgelopen jaren wel geleerd.

In Japan hebben sommige ondernemingen aparte kamers waar de werknemers mogen gaan staan schreeuwen als ze stress hebben, tegen een foto van de baas, deze kamers zijn wel geluidsdicht...
Maar het helpt te ontstressen dus...
Of ze gaan samen allemaal saké hijsen, helpt ook :roflol:

In Japan hebben sommige ondernemingen aparte kamers waar de werknemers mogen gaan staan schreeuwen als ze stress hebben, tegen een foto van de baas, deze kamers zijn wel geluidsdicht...
Maar het helpt te ontstressen dus...
Of ze gaan samen allemaal saké hijsen, helpt ook :roflol:
Dat wil ik ook! Hahaha lijkt me geweldig

Momenteel een beetje krap in de tijd.
Mis wat trainingen en voeding is nog niet optimaal.
Zaterdag bijna de hele dag geslapen :roflol:
De training maar even geskipt.
Gisteren wat biceps en triceps.

Vandaag was het plan wat bil en stabiliteits oefeningen.
Dus dit werd de training :cool:

Incline db row
12x12kg
12x12kg
12x12kg

Hartverzakking bedankt mam. Gemiste oproep van moeders.. appje of ik zsm wil bellen.. niks aan het handje, maar ze wilde wat laten zien. Niks voor haar om zo te appen.

Deadlift
5x70kg
5x80kg
5x80kg
9x80kg mocht van @vntl geen 5hh doen met 80kg. De sadist!
5 of 6 x 85kg
3 of 4 x 90 kg
Serieus tellen is moeilijk

Lat pull ( niet de standaard lat pull die je normaal ziet)
8x70kg
8x75kg
8x80kg
8x85kg
Doel 2020 is full stack 105kg

Face pull
12x30kg
12x35kg
12x40kg

Toen was het tijd om te eten, aldus mijn maag.

Goedzo!

flink volume op je DL .... goed hoor!! Lekker brak na de training?

Sterke training, die pull down! :eek:

haha zo herkenbaar dit alles, ik leg vaak microplates neer om te tellen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven