Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Die foto!! Wow, dat is er een voor aan de muur! Schitterend
Ik denk serieus dat het voor veel mensen idd echt kan helpen om even te staan schreeuwen en vloeken. Kan je niks anders dan gelijk geven!
Dat zou mij dus ook kunnen overkomen.. denken dat je alleen bent en vervolgens z'n echtpaar tegenkomen.
Had je niet even het gevoel van kon ik hier ter plekke door de grond zakken?
Hopelijk ben je de burnout goed te boven gekomen. Helaas ken ik die ellende al te goed.
Thanx voor je compliment.
Of ik toen door de grond kon zakken? Eerlijk gezegd interesseerde me dat toen echt helemaal niks, de opluchting die het me toen gaf woog kennelijk zo veel zwaarder dat het gevoel van schaamte...
Gelukkig ben ik de periode van overspannen zijn wel voorbij en heb het overleefd. Heb nog steeds wel eens te maken met ups en downs alleen merk ik dat de ups steeds langer worden en de downs steeds korter.
Ik hoop dat jij er ook goed doorheen komt en dat de rust zsm terug komt in je leven... Niks is slechter dan stress voor een mens heb de afgelopen jaren wel geleerd.

. Moet wel zeggen dat het gewoon heerlijk was om gelijk te kunnen aanschuiven na een pittige, chaotische en soms wat frustrerende werkdag. 

!