- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
+4 cm!@vntl .... kreng! niet de speklapjeskan alles laten liggen.. koekjes, chocolade, ijs.. maar geen speklapjes..
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+4 cm!@vntl .... kreng! niet de speklapjeskan alles laten liggen.. koekjes, chocolade, ijs.. maar geen speklapjes..
![]()
Toch maar kiezen voor een stukje kip en de speklapjes laten voor wat ze zijn dan.
nomnom ik steel die van jou wel!! geniet van je weekend!Speklapjes zijn nou juist het enige wat ik wél laat liggen van de BBQ..... spareribs daarentegen
Vandaag en morgen de stad onveilig maken, zondag BBQ, maandag![]()
Speklapjes zijn nou juist het enige wat ik wél laat liggen van de BBQ..... spareribs daarentegen
Vandaag en morgen de stad onveilig maken, zondag BBQ, maandag![]()
.
!!Idem! Ik hou niet zo van vet aan mijn eten.
Haal ook altijd het randje vet van mijn prosciutto enzo.
Oooh, iedereen aan de BBQ dit weekend. Gezellig!!
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die geen BBQ fan is?

Ondanks m'n babyweights kan ik deadlifts wel waarderen hoor.
Misschien een domme vraag, maar wat is het voordeel van rackpulls? Die heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gedaan namelijk

Beetje late reactie maar persoonlijk kan ik d.m.v. de rackpull m'n rug meer loading zonder dat ik teveel hams/glutes gebruik. Ben je deze eigenlijk gaan doen of toch niet?![]()

beter laat dan nooit, toch ?
Beide niet gedaan, moest even mn schouder een beetje ontzien.
Maandag staat er weer een rugtraining op de planning.

Ik kreeg ook eerst last van schouders tijdens rack pulls omdat ik m'n scapula niet genoeg naar achter trok laatmaarzeggen. Maar rust kan altijd een positief effect hebben![]()

Ik neem meestal een stuk minder rust, maar dat hield hij niet echt vol![]()

Morgen rustdag alleen wat cardio en toch even bij de fysio langs.
M'n schouder wil niet echt lekker. Met trainen gaat het wel redelijk, maar gedurende de dag voelt het alsof hij net niet helemaal lekker zit. Aangezien ik al eerder belooft had om m'n andere schouder te laten checken, dacht ik ach laat ik weer eens gaan![]()

en toch geniet je dr stiekem van hé? haha mooiiii, ben je nu gestegen in de rangorde
Tuurlijk moet je gaan, het is goed voor je gemoed![]()

Hehe zeker weten!! Moet wel laten zien wie de baas is![]()

Mag je nu wat harder op tafel slaan?
elk signaaltje is er 1 het komt allemaal in het archief, dus niet geheel onbelangrijk![]()

haha heel goed je wordt al een echt "BAAS" !! neem dat pluisje maar op sleeptouwHahahahaha nu mag ik zeggen dat hij niet mag zeuren als hij spierpijn heeft![]()
hij kan vast ook heel lief zijnhaha heel goed je wordt al een echt "BAAS" !! neem dat pluisje maar op sleeptouwhij kan vast ook heel lief zijn
evalueren is belangrijk ook al zie je of voel je het niet
en moet zeggen dat het wel fijn is dat hij iig 2x in de week weer traint.Nu maar hopen dat hij besmet wordt met het ijzervirus...laat hem maar lekker klooienHahaha gelukkig welen moet zeggen dat het wel fijn is dat hij iig 2x in de week weer traint.

Nu maar hopen dat hij besmet wordt met het ijzervirus...laat hem maar lekker klooien
Hij komt vanzelf naar jou voor info...echt wel fijn hoor, iets hebben wat je samen leuk vind is een must in een relatie, GOED BEZIG!!![]()

Het begint iig alweer te kriebelen bij hem en dat is een goed signaal, (herkenbaar na een stop van 10 jaar) ik hoop dat jullie erveel plezier aan beleven samenUhm nou het was ooit andersom.. hij trainde veel toen we net begonnen te daten
En vanwege omstandigheden gestopt. Moet zeggen dat het dan idd met al het andere gedoe wel invloed heeft op je relatie, tot het randje van echtscheiding aan toe. Maar dat is een ander verhaal
Hoop eigenlijk dat hij nu weer een beetje plezier terug vind in het sporten.
Vandaar de rackpulls samen gedaan. Zn kennis is groter dan die van mij.
Het begint iig alweer te kriebelen bij hem en dat is een goed signaal, (herkenbaar na een stop van 10 jaar) ik hoop dat jullie erveel plezier aan beleven samen