MuscleMeat

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wat een zelfbeheersing dat je dat lekkers kan laten liggen
je kasteeltje is weer spic en span, wat een rotkarwei maar hoort erbij
zolang je schouder kraakt en geen pijn doet is he goed, kun je en mag je "dislocations dowel" uitvoeren? prehab and rehab, prima voor mobiliteit
Soms moet je idd een bitch zijn in de gym, maar dat lukt je wel haha :cool:
mooi dumbell werk en zonder pijn, doe je goed!! :)

:pressing:
 
Lekkere training mitsymo !
Goed dat je die kerels even op hun plek hebt gezet, vrouwen hebben ook recht op hun plaats voor de spiegel :cool:.
 
wat een zelfbeheersing dat je dat lekkers kan laten liggen
je kasteeltje is weer spic en span, wat een rotkarwei maar hoort erbij
zolang je schouder kraakt en geen pijn doet is he goed, kun je en mag je "dislocations dowel" uitvoeren? prehab and rehab, prima voor mobiliteit
Soms moet je idd een bitch zijn in de gym, maar dat lukt je wel haha :cool:
mooi dumbell werk en zonder pijn, doe je goed!! :)

:pressing:


Thanks!

De weegschaal en spiegel lieten vanmorgen weer zien waarom. Dat motiveert voldoende om zonder problemen lekkers in huis te halen en het te laten liggen :D

jammer genoeg niet, ben hypermobiel dat in combi met de rest van mn gezeur werkt het averechts ;) Wel bedankt voor je tip!!
hehe al doende leert men.
 
Lekkere training mitsymo !
Goed dat je die kerels even op hun plek hebt gezet, vrouwen hebben ook recht op hun plaats voor de spiegel :cool:.


haha ja toch? vrouwen gaan voor :engel:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gaat er ineens een fucking kerel voor me staan. Ik vraag vriendelijk of hij even wil opschuiven. Nog geen 5 minuten later... 2e kerel die voor me gaat staan.. dan word mijn opmerking al minder vriendelijk als in.. " ga eens aan de kant, je staat voor de spiegel! "
Om het af te maken .. ja het kan blijkbaar, komt ook nummer 3. Ik sta verdorie nog geen 1.5 meter van de spiegel!!

:roflol:

Wellicht probeerden ze je aandacht te krijgen (wat ze overigens wel gelukt is)? :windup:
 
Hahaha verklaard een hoop.. ben nooit in de sportschool voor een gezellig gesprek ook niet met vrouwen btw ;)

Heb er ook zo'n hekel aan, vooral die mensjes die zelfs doorlullen terwijl je aan een nieuwe set begint. :twitch:
 
Heb er ook zo'n hekel aan, vooral die mensjes die zelfs doorlullen terwijl je aan een nieuwe set begint. :twitch:


Heel erg slecht misschien... Maar ik ga dan echt stug door.. :o
 
Geen spannende of interessante verhalen vandaag.

Dieet weer op 1600 kcal vandaag. K/V/E 150/44/147. Vanmorgen behoefte en zouten en vetten. Dus mezelf even verwend met ontbijtspek en ei. :fries: desondanks niet boven m'n streef intake.

Lekker vroeg in de sportschool vandaag, dus besloten om supersetje benen te doen. Heel wat jaar geleden dat ik daar gedaan heb.
Damn wat heb ik genoten!! Echt kapot gegaan, heerlijk weer de grens kunnen opzoeken en er voorbij.
Denk dat ik komende dagen nog lekker mag nagenieten :roflol:

SS 1
Legpress voeten laag geplaatst
4x 8x93kg 109kg 109kg 109kg
Seated Legcurl
4x12x40kg 45kg 45kg 45kg
Backwards Lunges
4x12 ( per been) x10kg 10kg 10kg 10kg

SS2
Plate loaded legpress voeten hoog geplaatst
4x10x120kg 120kg 120kg
Sldl
4x10x40kg. 40kg 40kg
Leg extensions
4x20x50kg 45kg 45 kg

Kuiten
Calf raise legpress
4x8x125kg
Standing calf raise
4x25x12kg


Het was vooral weer even zoeken naar de gewichten. De laatste setjes moest van ver komen, maar vertik het om dan lager in gewicht te gaan zitten :cool:
 
Geen spannende of interessante verhalen vandaag.

Dieet weer op 1600 kcal vandaag. K/V/E 150/44/147. Vanmorgen behoefte en zouten en vetten. Dus mezelf even verwend met ontbijtspek en ei. :fries: desondanks niet boven m'n streef intake.

Lekker vroeg in de sportschool vandaag, dus besloten om supersetje benen te doen. Heel wat jaar geleden dat ik daar gedaan heb.
Damn wat heb ik genoten!! Echt kapot gegaan, heerlijk weer de grens kunnen opzoeken en er voorbij.
Denk dat ik komende dagen nog lekker mag nagenieten :roflol:

SS 1
Legpress voeten laag geplaatst
4x 8x93kg 109kg 109kg 109kg
Seated Legcurl
4x12x40kg 45kg 45kg 45kg
Backwards Lunges
4x12 ( per been) x10kg 10kg 10kg 10kg

SS2
Plate loaded legpress voeten hoog geplaatst
4x10x120kg 120kg 120kg
Sldl
4x10x40kg. 40kg 40kg
Leg extensions
4x20x50kg 45kg 45 kg

Kuiten
Calf raise legpress
4x8x125kg
Standing calf raise
4x25x12kg


Het was vooral weer even zoeken naar de gewichten. De laatste setjes moest van ver komen, maar vertik het om dan lager in gewicht te gaan zitten :cool:
R.I.P. Benen!
Na zo een workout is het niet raar mochten je benen aanvoelen als spaghetti al dente...
 
Jeeez... als jouw beentjes net zo aanvoelen als de mijne wens ik je veel succes de komende dagen :fire:

Zojuist een poging gedaan om auto nr.x mee te pakken vanwege het mooie weer, toch maar meteen besloten de hoge-instap-daily te nemen :janken:
 
Denk dat ik komende dagen nog lekker mag nagenieten :roflol:

Wanneer je benen vollopen is het dit weekend verplicht werken aan je tan, dus geniet er dan ook van!! dat rijmt :D
 
giphy.gif
 
Ik leef nog!

Gelukkig heeft mijn bureaustoel wieltjes ;) en toch, nu al zin in de volgende training!

Vanavond staat er een lekkere avondduik op de planning. Nieuwe zaklampen testen en leuke cardio in 1 :cool:
Daarna een BBQ met de duikclub. Aangezien mijn cheatmeal op zondag gepland staat, vandaag een beetje creatief schuiven om eventueel nog een stukje vlees mee te pakken.. vlees laat je immers niet liggen en al helemaal niet van een BBQ!! :meal:
 
vntl .... kreng! niet de speklapjes :treuren:kan alles laten liggen.. koekjes, chocolade, ijs.. maar geen speklapjes.. :piggy:
 
Ik leef nog!

Gelukkig heeft mijn bureaustoel wieltjes ;) en toch, nu al zin in de volgende training!

Vanavond staat er een lekkere avondduik op de planning. Nieuwe zaklampen testen en leuke cardio in 1 :cool:
Daarna een BBQ met de duikclub. Aangezien mijn cheatmeal op zondag gepland staat, vandaag een beetje creatief schuiven om eventueel nog een stukje vlees mee te pakken.. vlees laat je immers niet liggen en al helemaal niet van een BBQ!! :meal:

:snorkel: :eatmeat:
 
Ik leef nog!

Gelukkig heeft mijn bureaustoel wieltjes ;) en toch, nu al zin in de volgende training!

Vanavond staat er een lekkere avondduik op de planning. Nieuwe zaklampen testen en leuke cardio in 1 :cool:
Daarna een BBQ met de duikclub. Aangezien mijn cheatmeal op zondag gepland staat, vandaag een beetje creatief schuiven om eventueel nog een stukje vlees mee te pakken.. vlees laat je immers niet liggen en al helemaal niet van een BBQ!! :meal:

Toch maar kiezen voor een stukje kip en de speklapjes laten voor wat ze zijn dan :p.
 
Speklapjes zijn nou juist het enige wat ik wél laat liggen van de BBQ..... spareribs daarentegen :meal:

Vandaag en morgen de stad onveilig maken, zondag BBQ, maandag:piggy:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven