AndroidHealthClinic

Mitsymo's vreet en trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja, ik ben idd bang om te squatten ja. Zoals Sparks79 aangeeft ik zou me niet moeten verdedigen.
Toch wil ik de moeite nemen om aan te geven waarom ik als de dood ben voor die klote stang in mn nek.
Ik ben nog steeds bang dat ik daardoor een gruwelijke terugval krijg en ik wederom moet revalideren. De revalidatiearts, neuroloog, HA en fysio hebben me destijds behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik nooit meer zou kunnen sporten, laat staan voor mezelf zorgen.
Van de een op andere nacht volledige kracht verliezen in je arm is niet iets als je teen stoten.
Tot voor kort kwamen de symptomen weer vrij snel opzetten als ik alleen al een stang in m'n nek legde. Ik ben van mening dat je je lijf alleen verder kunt krijgen als je dus ook dat triggert.
Niemand kan me vertellen of ik er meer schade mee aanbreng of juist niet. Daardoor train ik alles op gevoel waarvan ik denk dat het werkt.
Dus als dat betekent dat ik de horror walk richting het squat rek moet doen, dan doe ik dat!
Daarnaast heb ik regelmatig de pech dat m'n tussenwervelschijf blijft verschuiven, dus ook dat is een uitdaging.
Ik kan 20 boeken lezen om m'n koppie op orde te krijgen, maar daarmee kom ik niet verder. Vast lief bedoelt, maar voor mij werkt dat iig niet.
Dit naast m'n gewone struggles in het dagelijks leven kost me soms gewoon net iets meer energie dan de gemiddelde mens.

Je zou front Squat kunnen proberen
Of proberen de stang verder naar beneden in je nek te leggen, dan steunt hi ahw meer op je schouders
 
Wellicht onzinnig en al eerder gezegd (sorry if so), maar squats is voor mij ook niet m’n favoriete bezigheid. Is wellicht hiptrusten iets (mede doordat je dan geen stang in je nek hebt en dus ook geen zaken daar zwaar belast) wellicht iets om eens naar te kijken? :)

Succes met je huisje, komt sowieso goed en lekker klussen geeft je mentaal ook ruimte om het een en ander op een rijtje te krijgen. Je kan het! :)
 
Ik zou niet squatten met dergelijke achterliggende problemen. Met body squats kan je ook al een eind komen. Doe maar eens 4x100. Loop je ook tijdje kreupel.
 
Je zou front Squat kunnen proberen
Of proberen de stang verder naar beneden in je nek te leggen, dan steunt hi ahw meer op je schouders

Wellicht onzinnig en al eerder gezegd (sorry if so), maar squats is voor mij ook niet m’n favoriete bezigheid. Is wellicht hiptrusten iets (mede doordat je dan geen stang in je nek hebt en dus ook geen zaken daar zwaar belast) wellicht iets om eens naar te kijken? :)

Succes met je huisje, komt sowieso goed en lekker klussen geeft je mentaal ook ruimte om het een en ander op een rijtje te krijgen. Je kan het! :)
Ik zou niet squatten met dergelijke achterliggende problemen. Met body squats kan je ook al een eind komen. Doe maar eens 4x100. Loop je ook tijdje kreupel.
Bedankt voor jullie tips en het meedenken. Toch blijf ik squatten. Door continue te blijven weglopen voor dingen die eng zijn zal ik die grens nooit verleggen.
Daarbij als je moet revalideren van het een of ander moet je juist de oefeningen doen waar je vast loopt.
En ik ben er van overtuigd dat juist het blijven stimuleren van de zenuw voor een beter herstel zorgt.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een dag met gezeur op het werk, een nek die vast zit en dat soort onzin.
Dus wat trainen we dan? Precies RUG !!

The bigger the better is het motto vandaag.

Lat pull
8x75kg
8x80kg
8x85kg
8x90kg PR ! 105kg i'm gonna get you!
8x95kg mwuahahahaha PR !
7.5x 100kg once again een PR!

De full stack van 105kg komt eraan. :burns:


Deadlift
80kg geen flauw idee hoe vaak... Totaal vergeten te tellen iig zwaar kapot lol
8x80kg
8x80kg
Toen z'n verzuring in m'n onderrug dat ik er wel klaar mee was :roflol:

DB row
8x22kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg

Planning was opbouw naar 26kg maar die was echt to much vandaag, dus gooien we een extra setje van 24 kg we achteraan!

Facepull.
8x40kg
8x45kg easy
8x50kg PR!
8x55kg PR!

Energie over dus ach we doen er nog 1 oefening.
Oke misschien 2.. SS dan maar.
SS Kneeling cable latt pull / pull up
8x35kg/5hh
8x40kg/3hh
8x45kg/3hh

En voor eerst pull up in m'n leven een pull up zonder elastiek hahaha. :roflol:

Gisteren voor het eerst weer wat cardio gedaan. 30min op de hometrainer waarbij snelheid continu boven de 30km/h
Voedsel???
Sssssst niet verder vertellen, maar een halve reep pure chocolade als pre workout en een bord met een brownie ala Turkse styl extra tijdens lunch doet worden.
Verder lekker boven de 3k
 
Wel benieuwd hoe zo'n bijna full stack latt pull form er uit ziet.

Chocolade :heart: altijd goed! 3k pfff jelly wel haha
 
Wel benieuwd hoe zo'n bijna full stack latt pull form er uit ziet.

Chocolade :heart: altijd goed! 3k pfff jelly wel haha
De laatste HH echt ruk :roflol: de rest ging eigenlijk best ok :dunno:

Hehe ontloop de weegschaal gewoon even :o
 
8x 95kg latpulldown? :shake: Zeker dat het geen lbs is?

Zelfs met anabeulen kon ik maar 80kg lmoa..

vid?
 
Dat kan niet :roflol:
 
Wat een training! You animal! Chocoladedag ftw, hier ook lekker gezondigd aan een traktaat op het werk :D! 3000kcals... Na een week zou
ik al vijf kg aangekomen zijn denk ik :roflol:. Maar je zet er wel beestige trainingen op neer!
 
Wat een training! You animal! Chocoladedag ftw, hier ook lekker gezondigd aan een traktaat op het werk :D! 3000kcals... Na een week zou
ik al vijf kg aangekomen zijn denk ik :roflol:. Maar je zet er wel beestige trainingen op neer!
Pure gains!!

Thanks, koppie was wat meer op orde vandaag. Scheelt vrij veel :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven