- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe danLekker genoten van het weer vandaag. Beetje de buurt verkend door een 10km wandeling. @BB_![]()
Dit is lekker relaxed wandelen met een plaspauze meegerekend.

Zelfs met staand plassen is dit snel voor "relaxed wandelen", speedmarsen?Dit is lekker relaxed wandelen met een plaspauze meegerekend.

Hoo hoo een uur en 12 min.10km in een uur. Noem het maar een wandelingetje. Is een aardige duurloop.
Hahaha is niet moeilijk hoor. Lekker muziekje aan, zon die schijnt. Niemand die zeurt dat ik te snel wandel. Uurtje genieten dus.Dit is echt next level wandelen.Way out of my league.
![]()
Hehe moet je nagaan als ik sprint. Oh wait.. nee ben een duurloper.. never mind.
Hahahaha klein detail.. ben toch echt een vrouw hoor lol.Zelfs met staand plassen is dit snel voor "relaxed wandelen", speedmarsen?
Sorry kan er niks aan doen..Holy shit. Als ik echt flink doorloop dan loop ik 8:30/ km. Maar meestal iets meer dan 9.
Jij loopt gewoon sneller dan 8:00/km dat is belachelijk snel.
loopt gewoon lekkerder dan dat getreuzel.Dank je, maar ben echt geen wonder women hoor.

Je hardlooptijden en wandeltempo liegen er niet om, en dat is dat ook nog eens niet je primaire sport geweest. Ik vind het vrij uitzonderlijk.
Ben vanaf een jaar of 10 al bezig geweest met sport. En dan bedoel ik niet een lullige 2 keer in de week een beetje buiten spelen. Denk dat daar vooral de basis ligt. Hardlopen altijd naast m'n andere sporten gedaan voor behoud van conditie.Je hardlooptijden en wandeltempo liegen er niet om, en dat is dat ook nog eens niet je primaire sport geweest. Ik vind het vrij uitzonderlijk.
Je "wandelt relaxed" in een tempo en gedurende een tijd dat de meeste mensen niet eens kunnen hardlopen, stop met ontkennen!
Ssssst probeer m'n denkmantel niet vrij te gevenJe "wandelt relaxed" in een tempo en gedurende een tijd dat de meeste mensen niet eens kunnen hardlopen, stop met ontkennen!
Rond de 9 km/u is gewoon lange duurloop tempo.
Als jij dan ook stilhoudt dat ik de Caped (but cashless) Crusader ben.
Bazinga.Als jij dan ook stilhoudt dat ik de Caped (but cashless) Crusader ben.
Al twijfelde ik hier met Superman omdat die alien is en omdat hier trainde met Gym Jones.
(Caped Crusader is Batman, voor de niet-Sheldons)
Superman altijd boven Batman!Als jij dan ook stilhoudt dat ik de Caped (but cashless) Crusader ben.
Al twijfelde ik hier met Superman omdat die alien is en omdat hier trainde met Gym Jones.
(Caped Crusader is Batman, voor de niet-Sheldons)