- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah lief! Dank je! denk alleen niet dat koekjes, friet e.d bijdragen aan vetverlies..Dat gaat helemaal goed komenOndanks dat verlies ben je nog steeds buff. Ben je niet gewoon wat vet/vocht kwijt?
Dat kan hoorAaah lief! Dank je! denk alleen niet dat koekjes, friet e.d bijdragen aan vetverlies..
Ik eet altijd patat en koek tijdens een cut
Haha same. Dan maar wat minder eten.Dat kan hoorIk eet altijd patat en koek tijdens een cut
![]()
Dat kan hoorIk eet altijd patat en koek tijdens een cut
![]()
Klinkt wel als een welkome afwisseling van het chocolade dieet
whoop whoop er kan weer een training gelogd worden!

Dinsdag of woensdag

*Note to myself.. volgende keer een zonnebril meenemen...

Daarom was ik ook verbaasd dat meerdere mensen met een half uur klaar waren..Hoe cool is het om met zonnebril borst en biceps te trainen
![]()
of überhaupt met zonnebril op te trainen,
of überhaupt te trainen![]()
Hopen dat Sanca dit niet leest, die verzint daar punten voor waar je bijstaat.
Sssstt....Hopen dat Sanca dit niet leest, die verzint daar punten voor waar je bijstaat.
Hahahaha hell no.. zit niet te wachten op een kunstgebitjeSssstt....stiekem traint ze voor @Sanca RKO ab wheel challenge

Hoe cool is het om met zonnebril borst en biceps te trainen
![]()
of überhaupt met zonnebril op te trainen,
of überhaupt te trainen![]()
"Sun's out, guns out!Daarom was ik ook verbaasd dat meerdere mensen met een half uur klaar waren..
Zo ik heb vandaag de pinguïn loop weerik snap de paniek met squats. mijn benen liepen ook echt helemaal vol gisteren voor de eerste keer squats in een gym na 8 week