Mijn respons zou zijn, als je je daar aan stoort, dan zou je daar wat aan moeten doen, m.a.g. enige uren radio stilte.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn respons zou zijn, als je je daar aan stoort, dan zou je daar wat aan moeten doen, m.a.g. enige uren radio stilte.
Je hebt gewoon een prima shape nog!!
Dat deed ik.. was aan het trainenMijn respons zou zijn, als je je daar aan stoort, dan zou je daar wat aan moeten doen, m.a.g. enige uren radio stilte.
en verdorie m'n cheatmeals netjes overgeslagen... Zondag wordt m'n eerste pas..Thanks!!
Thanks!

Welkom!!

Hoofd weer leeg?Welkom!!
@vntl @Bokito @MrDroeftoeter
Mijn rustdag vandaag bestond uit:
Verdomd drukke dag op het werk.
Voelde een beetje alsof ik net m'n koffie bij binnenkomst op had en de dag alweer voorbij was..
Oh man wat zit m'n hoofd vol.
Eerste dag waarbij ik als aandachtsvelder voor een complexe planning aan de gang mag.. gigantisch veel info ontvangen vandaag, maar ook wel bewust geworden van alles wat je moet onthouden ondanks de tig schuivingen..
Om de rustdag af te maken.. richting de sportschool!
Wel te merken dat ik wat maaltijden mis door de drukte op het werk. Weinig kracht, dus op meer reps getraind.
Warming up met lege BB en elastiek.
Squat smalle stand.
Moeite met m'n core stabiliteit, dus niet zwaarder dan p*ssy weights.
10x30kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg
Cable pull through
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x50kg
Opstap schuin voor, bw. Die is na m'n cheat zeker 110kg
10xbw per been
10xbw per been
10xbw per been
10xbw per been
Seated leg curl
12x35kg
12x40kg
12x45kg
12x50kg
Standing calf raise onderin 2sec hold
10x80kg
10x90kg
10x100kg
Le food vandaag:
Kcal 2221
K222/E167/V65
Jup, m'n hoofd leeg en maag gevuld hehehe
Ik ook niet, daarom m'n spullen vanmorgen al in de auto gegooid hahahaha.
Ja, als ik slaap.