Good morgen !
Damn wat zou ik graag nog wat uurtjes slapen.. voornemen van deze week, toch eens op tijd mn bed in proberen te rollen

ben echt een avondmens, waardoor ik regelmatig echt te laat ga slapen en smorgens weer baal dat ik niet op tijd ben gaan slapen.
Ook deze week dieet weer wat naar beneden gesteld, tot nu toe nog goed te doen. Wel onwijs veel honger smorgens als ik wakker wordt en vanmorgen bij het ontbijt in de keuken even staan kijken naar de lekkere chocoladereep... wees eerlijk, dat is toch een heerlijk ontbijt??
Oke oke, zal er nog even afblijven. cheatmeals blijven er nog even in, maar geen grote schranspartijen mee.
Vind het zonde om het weekend er weer alles aan te eten in 1 maaltijd, terwijl ik de hele week me netjes weet te gedragen.
Nieuwe vetpercentage meting staat ingepland voor over een aantal weken.. ben benieuwd.. Momenteel echt wat meer last van onzekerheden. Hopelijk kan de meting laten zien dat ik wel vooruit ben gegaan.
Schouder voelde gisteren een stuk beter. Ik heb geprobeerd om wat rustiger te trainen, maar eenmaal thuis er toch weer achter komen eigenlijk net te veel te doen.

Vanavond legday, dus dat komt goed uit. Morgen nieuwe marteling en dan weer verplicht rust.
Borst
Dumbbell press
25x8kg
20x10kg
15x12kg
12x14kg
Fly machine
20x30kg
18x35kg
15x40kg
Standing cable high-to-lowflyes
3x15x20kg
Biceps
Dubbellcurl
15x 8kg
12x9kg
10x10kg
Barbell curl
3x8x BB
Cross body bicep curl met kabel.
4x15x10kg
Abs! Jaja heb ze eindelijk standaard in m'n schema zitten.
Niks tot faal getraind en voelde tijdens als een rustige training..