AndroidHealthClinic

Mitsymo's vreet en trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice om samen te sporten en 'de lifestyle' te delen, hopelijk is hij in staat het plezier er terug in te hervinden. :thumb:

Moet zeggen dat het dan idd met al het andere gedoe wel invloed heeft op je relatie, tot het randje van echtscheiding aan toe. Maar dat is een ander verhaal

Je snapt natuurlijk wel dat een dergelijke post vraagtekens en nieuwsgierigheid oproept hè! :p

Inderdaad! Ondertussen koop ik die chocolade repen voor hem aangezien hij met 2 keer trainen als vorm krijgt.. en kan niet het enige vetje in huis zijn he:burns:

:roflol: Herkenbaar!
Ik neem mijn portie van traktaat op het werk altijd mee voor mijn vriend, geen verborgen agenda ofzo :fluit:.

Je snapt natuurlijk wel dat een dergelijke post vraagtekens en nieuwsgierigheid oproept hè! :p

Sommige dingen horen in de privé sfeer thuis en moeten niet op een forum openbaar gemaakt worden.
Dat wil daarom niet zeggen dat je niet eens kunt melden dat het moeilijk was/is...

• Topic Starter Topic Starter
Nice om samen te sporten en 'de lifestyle' te delen, hopelijk is hij in staat het plezier er terug in te hervinden. :thumb:

Haha sommige verhalen moet je niet willen weten. Niet interessant maar verdomd vervelend

:roflol: Herkenbaar!
Ik neem mijn portie van traktaat op het werk altijd mee voor mijn vriend, geen verborgen agenda ofzo :fluit:.

Sommige dingen horen in de privé sfeer thuis en moeten niet op een forum openbaar gemaakt worden.
Dat wil daarom niet zeggen dat je niet eens kunt melden dat het moeilijk was/is...

Hahaha precies!! Ik koop gewoon alles wat ik zou eten als ik mocht cheaten. Leg het in de kast en hoppa een extra cheat voor hem is gecreëerd. :engel:

• Like
Waarderingen: Bubs
Hoe in godsnaam doe je dit haha. ik heb al serieuze struggles met 15kg :roflol: lanceer mezelf dan al bijna. Jij pleurt er gewoon meer dan het dubbele op.

Hahaha geen idee. Gewoon verstand op nul en gaan denk ik. Weet iig dat m'n buikspieren ook zo hun aandacht krijgen tijdens deze oefening ;)

• Like
Waarderingen: LM
Good morgen !

Damn wat zou ik graag nog wat uurtjes slapen.. voornemen van deze week, toch eens op tijd mn bed in proberen te rollen :lol: ben echt een avondmens, waardoor ik regelmatig echt te laat ga slapen en smorgens weer baal dat ik niet op tijd ben gaan slapen.
Ook deze week dieet weer wat naar beneden gesteld, tot nu toe nog goed te doen. Wel onwijs veel honger smorgens als ik wakker wordt en vanmorgen bij het ontbijt in de keuken even staan kijken naar de lekkere chocoladereep... wees eerlijk, dat is toch een heerlijk ontbijt??

Oke oke, zal er nog even afblijven. cheatmeals blijven er nog even in, maar geen grote schranspartijen mee.
Vind het zonde om het weekend er weer alles aan te eten in 1 maaltijd, terwijl ik de hele week me netjes weet te gedragen.
Nieuwe vetpercentage meting staat ingepland voor over een aantal weken.. ben benieuwd.. Momenteel echt wat meer last van onzekerheden. Hopelijk kan de meting laten zien dat ik wel vooruit ben gegaan.

Schouder voelde gisteren een stuk beter. Ik heb geprobeerd om wat rustiger te trainen, maar eenmaal thuis er toch weer achter komen eigenlijk net te veel te doen. :headbang:
Vanavond legday, dus dat komt goed uit. Morgen nieuwe marteling en dan weer verplicht rust.

Borst
Dumbbell press
25x8kg
20x10kg
15x12kg
12x14kg

Fly machine
20x30kg
18x35kg
15x40kg

Standing cable high-to-lowflyes
3x15x20kg

Biceps
Dubbellcurl
15x 8kg
12x9kg
10x10kg

Barbell curl
3x8x BB

Cross body bicep curl met kabel.
4x15x10kg

Abs! Jaja heb ze eindelijk standaard in m'n schema zitten.

Niks tot faal getraind en voelde tijdens als een rustige training..

toch wel een aandachtspunt je schouder...niet overmoedig zijn plzz :(

+1

Misschien ipv krachtoefening wat mobiliteitsoefeningen als cooling down is-da-wa? iom je peut natuurlijk :)

ja misschien toch echt maar even minder oefeningen, even alleen voor de doorbloeding gaan.
Mentaal is dat eerlijk gezegd echt klote. Voelt gelijk alsof ik dan krimp.. en ben gewoon een ongeduld..
Misschien wel een goed idee @Bosco55555 Dank je !

ja misschien toch echt maar even minder oefeningen, even alleen voor de doorbloeding gaan.
Mentaal is dat eerlijk gezegd echt klote. Voelt gelijk alsof ik dan krimp.. en ben gewoon een ongeduld..
Misschien wel een goed idee @Bosco55555 Dank je !
had ik jou die dislocations dowel al geadviseerd?...prima oefening prehab en rehab, alles iom je peut
dat kan zeker wel eens goed uitpakken, betere mobiliteit is ook progressie ;)

had ik jou die dislocations dowel al geadviseerd?...prima oefening prehab en rehab, alles iom je peut
dat kan zeker wel eens goed uitpakken, betere mobiliteit is ook progressie ;)

Ja had je gedaan, maar als ik dat doe dan zakt mn schouder uit de kom. hypemobiel en geen aansturing, dus die spiertjes moeten 24/7 aan de bak :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven