XXL Nutrition

MMA instructie vid's

Chaosed

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Ik ben een maand geleden met MMA begonnen en ik vind het echt een top sport. Ik neem het vrij serieus en ben ook op zoek naar goede MMA instructie video's. Ik train nu twee keer per week maar zou graag thuis aan de hand van video's mijn techniek verbeteren en nieuwe "moves" en grepen leren.
Heeft iemand enig idee waar ik deze video's kan vinden/downloaden?

Many thanks!

PS. Ik heb alle video's in deze link al gezien: http://forum.dutchbodybuilding.com/f134/mma-instructie-topic-117354/

Youtube staat er vol van. Verder gewoon veel oefenen en nadoen op de mat. Waar train je?

Als je bekend bent met torrents, kan je je hier registeren: [Link niet meer beschikbaar]

Staan veel instructionals op, en ook de UFC evenementen etc.

• Topic Starter Topic Starter
Youtube staat er vol van. Verder gewoon veel oefenen en nadoen op de mat. Waar train je?

Ik train in Tuk, dicht bij Steenwijk. Echt een all-round sportschool. Het is niet 100% de beste school voor MMA, but it does the job. Veel keus heb ik jammer genoeg niet. (ik woon in Drenthe...)

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Als je bekend bent met torrents, kan je je hier registeren: [Link niet meer beschikbaar]

Staan veel instructionals op, en ook de UFC evenementen etc.

Top! Ik zal me gelijk registreren. (ik ben echt een torrent monster...)

Weet niet of je deze al heb.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Romano18! Ik zal zeker daar ook een paar video's van checken :D

zoek naar bas rutten

Terug
Naar boven